Zitten we soms in Bizarro World?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef JanMichiel het volgende:
Mag je ook shorten? Dus 5% erbij als de partij een zetel verlies en 5% eraf als de partij een zetel wint.

Centen zijn geen rare getallen.quote:Overigens zorgt de procentuele transactiekosten voor rare getallen; een of twee punten transactiekosten lijkt mij beter.
Normale aandelen kan je ook shorten, waarom de POL-aandelen niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zitten we soms in Bizarro World? [afbeelding]
Onzin. Een zetel eraf, 5% erbij en visa versa. De PvdA gaat vanavond hard dalen, daar moet ik toch wel op kunnen inzetten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef du_ke het volgende:
Omdat dat een stuk meer werk met zich mee brengt.
Uiteraard geen transactiekosten zonder verandering. Zelfs een melding is dan niet nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:26 schreef vanthof het volgende:
PvdA 44
SP 28,5
CU 20
d66 10,5
(geen transactiekosten bij onveranderde positie neem ik aan)
Ehm, had je net niet alles op SGP gezet?quote:
Je had al 50 euro op de VVD staan, dat nu in waarde is gestegen dankzij de zetelwinst en is dus nu 52,50 euro waard. Wil je daar nu 2,50 euro vanaf halen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:15 schreef JanMichiel het volgende:
Jullie linksen kunnen er niet tegen dat ik de PvdA wil shorten.
Nieuwe positie:
50 VVD
50 CDA
Transactiekosten 1.05 (52.5*0.02)
mocht toch niet. Sizzler deed het ook, maar die is er natuurlijk alleen maar op uit om jou als ubermod in het discrediet te brengenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Ehm, had je net niet alles op SGP gezet?
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Uiteraard geen transactiekosten zonder verandering. Zelfs een melding is dan niet nodig.
De linkse bureaucratie probeert me geld afhandig te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je had al 50 euro op de VVD staan, dat nu in waarde is gestegen dankzij de zetelwinst en is dus nu 52,50 euro waard. Wil je daar nu 2,50 euro vanaf halen?
Daarnaast is je D66-inzet in waarde gestegen naar 52,50 euro. Aangezien je maximaal 50 euro per partij kan opnemen (zie de OP), kan je 50 euro - 2% = 49 euro op het CDA zetten. Als je 2,50 euro van de VVD af wilt halen om op het CDA te zetten, dan krijg je in totaal 50+ (2,50 - 2%) = 52,45 euro ophet CDA. Daarbij blijft dan nog 2,50 euro over op D66.
Dus, wat wil je nu precies?
Hmm, daar heb je gelijk in. Ik interpreteerde de regel even verkeerd, althans, ik merkte het niet eerder op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mocht toch niet. Sizzler deed het ook, maar die is er natuurlijk alleen maar op uit om jou als ubermod in het discrediet te brengen
Het is de schuld van de Joden, ik zzzzwéér het je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De linkse bureaucratie probeert me geld afhandig te maken
Zodat je een uitkering kan trekken zeker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf bij mijn keuze van vorige week.
Kijken wie het eerste failliet gaat is natuurlijk ook geinig
Maar om nog even terug te komen op je wijziging:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mocht toch niet. Sizzler deed het ook, maar die is er natuurlijk alleen maar op uit om jou als ubermod in het discrediet te brengen
Je hebt geen transactiekosten berekend.quote:
bite mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt geen transactiekosten berekend.
Zal ik maar 2 euro van je inzet op PRDV afhalen om tot een geldige wissel te komen?quote:
Ga je me nog "gratis" advies geven ook .. nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zal ik maar 2 euro van je inzet op PRDV afhalen om tot een geldige wissel te komen?
Denk je dat consulting gratis is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ga je me nog "gratis" advies geven ook .. nou vooruit dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |