Van mij krijg je een kusje hoorquote:
Van mij ookquote:
Gelukkig heeft nog iemand een leuke avond gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:10 schreef Anthraxx het volgende:
Het was weer gezellig die semi-Singles meet
Met dank aan Litpho, Vork, Au3, Tristessa en mezelf.
Wij mogen niet klagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog iemand een leuke avond gehad.
En dat voor de tweede keer binnen 3 dagen. Het is gewoon gezellig, alleen ik zou willen dat ik nu echt een baan had. Dit zijn gewoon de leuke dingen van het leven en helaas kan ik dat nu niet al te vaak doenquote:
* woutf is net thuis!quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:03 schreef tommytheman het volgende:
Wat een dood topic, single's gaan vroeg slapen![]()
Heel druk . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.
Bizar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgeee allemaal!Nog steeds hetzelfde topic als gistermiddag?? het moet niet gekker worden..
![]()
Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Koppie op en gaan met die banaan!
ah jakkes, wat een binnenkomerquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!
Behoorlijkquote:
Ook goedemorgenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Met de feestdagen mis je een partner meer
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit
Nou, het forum is weer eens eindelijk snelquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het forum ook dus past het wel bij elkaar
Neuhquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Ik heb af en toe toch nog even nadenkwerk van het forumquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou, het forum is weer eens eindelijk snel
Niet echt. Genoeg leuke mensen om er leuke dagen van te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Ik heb met maar 1 partner ooit echt kerst gevierd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |