quote:
ok heb het boek wel gelezenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=16340
heyquote:
voetbalboek? ik ga zo maar ff verder met A Season with Hellas Verona... bijna zonde om dat boek uit te lezen zo gaaf.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nog een stuk uit me boek lezen, stiekem hoop ik op een dag namelijk jullie niveau te ontgroeien
idd had hem al eerder gezien maar toch. Wat een filmquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef Bjoro het volgende:
Trusten....kruip maar lekker onder je Nevland dekbedje in je Jan v Dijk pyama
hools, wel die subleague aanvinken hequote:Op zondag 7 augustus 2005 00:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heyzeg het ww van de subleage is niet Hools ....
weet jij hem wel ??
Nee, die van Hellas heb ik al een tijd terug gelezen. Ken je het Wonder van Castel di Sangro ook? Niet zo goed als Hellas Verona maar dat wordt ook lastig natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
voetbalboek? ik ga zo maar ff verder met A Season with Hellas Verona... bijna zonde om dat boek uit te lezen zo gaaf.
duhquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hools, wel die subleague aanvinken he
oiquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
Allo.
Terug uit de kroeg. Nu wordt het vervelend daar met dronken kleine kereltjes die willen vechten enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
wat doe jij nog zo laat hier ?
Aaa die willen zich bewijzen enzo ...quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Terug uit de kroeg. Nu wordt het vervelend daar met dronken kleine kereltjes die willen vechten enzo.
Een mooie groen witte met een foto van ome jan voorop natuurlijk!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef Cruoninga het volgende:
Een Jan van Dijk-pyamawat stel je je daarbij in godsnaam voor?
CdS bijna in 1 adem uitgelezen, Hellas vond ik om niet doorheen te komen !quote:Nee, die van Hellas heb ik al een tijd terug gelezen. Ken je het Wonder van Castel di Sangro ook? Niet zo goed als Hellas Verona maar dat wordt ook lastig natuurlijk.
Wel de ideale reclame voor je club eigenlijk, er zo'n boek over schrijven
Ben momenteel niet in Almere, maar daar is het ook niet zo heel erg spannend nee. Al is het de laatste jaren wel verbeterd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
beginnen ze daar altijd zo vroeg mee suijk, of komt het omdat er verder niks te doen is in Almere?
oh dan Amsterdam zeker ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben momenteel niet in Almere, maar daar is het ook niet zo heel erg spannend nee. Al is het de laatste jaren wel verbeterd.
Mja, misschien wordt Hellas vooral goed gevonden omdat het heel herkenbaar is en de meereizende voetbalfans de 'helden' van het verhaal zijn, waaraan we ons dus spiegelen zeg maar. Kan zijn dat er buiten dat weinig noemswaardig gebeurt, zou me dat niet meer zo herinneren, is al een tijd geleden dat ik hem las. CdS heeft meer schandalen en vind je daarom wellicht spannender?quote:CdS bijna in 1 adem uitgelezen, Hellas vond ik om niet doorheen te komen !
Daar is het wel goed toeven ja!quote:
vond CdS wat meer verhaal inzitten en Hellas was meer een opsomming van een aantal "schoolreisjes".quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:56 schreef Cruoninga het volgende:
Mja, misschien wordt Hellas vooral goed gevonden omdat het heel herkenbaar is en de meereizende voetbalfans de 'helden' van het verhaal zijn, waaraan we ons dus spiegelen zeg maar. Kan zijn dat er buiten dat weinig noemswaardig gebeurt, zou me dat niet meer zo herinneren, is al een tijd geleden dat ik hem las. CdS heeft meer schandalen en vind je daarom wellicht spannender?
Zomaar een idee hoor, wellicht klopt er in jou geval niets van, ik vond Hellas immers een stuk beter dan Castel.
bij je ouders zeker?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar is het wel goed toeven ja!
Maar ben momenteel in Brabant, ook leuk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |