Jouw fotoboek is wel echt gelukkig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
- de traditie is dat je meegaat naar het keldertje en even een fotoboek aanmaakt
Er staat toch echt een foto van mezelf inquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Jouw fotoboek is wel echt gelukkig.
We gaan alleen naar thuiswedstrijden tot zoverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef Cruoninga het volgende:
Gaan jullie trouwens weleens naar uitwedstrijden Noca en Clauw? Jullie zouden volgens mij een tweede 'poarke' kunnen worden
Oh die ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat toch echt een foto van mezelf in![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat toch echt een foto van mezelf in![]()
Das zo een stel dat alle uitwedstrijden meegaat en waarvan inmiddels wordt vermoed of het evenwicht van het universum het aankan als 1 lid los, als individu, zich naar de verre velden zou bewegen.quote:
Duh, ik weet wel wat poarke isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Poarke is een paartje, jullie zouden het tweede stelletje worden dat meegaat naar uitwedstrijden
* SCH geeft een stel sukkelige martini's groningse les
Ik maak wel ff 1 met een foto van GJVquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:54 schreef Cruoninga het volgende:
moet je dus wel mee de IJssel over
Zeg Sggg, MaxP heeft ook geen fotoboek
Duuuh, SCH natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef Noca het volgende:
Ik wil wel eens een uitwedstrijd mee, moet maar eens een keer kijken welke.
Sssst. Poarke kende ik dan weer nietquote:Je zou het trouwens niet verwachten, maar clau die kan me toch een potje Gronings lullen...daar gaan je oren van klapperen
Mooooooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef Bjoro het volgende:
voor de liefhebbers van de jongste mascotte:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |