iets met een stekker en een stopcontact?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
Zo 50 min aan de lijn gezeten met een klant...
Maar ik heb het probleem opgelost![]()
Kut heb ik weer een kut probleem aan de lijn.. gaat weer 50 min duren denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
iets met een stekker en een stopcontact?
Thanx.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de FOK! Voetbalmanager zijn alle team gereset (er zijn aanpassingen gedaan), dus alle Hools die een team hebben moeten er nog weer even voor gaan zitten.
Als mensen mij op mijn werk bellen met een probleem, zijn wíj in max. 5 min. klaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Kut heb ik weer een kut probleem aan de lijn.. gaat weer 50 min duren denk ik![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
Vervelend he? Werken voor je centen...
Normaal los ik de meeste problemen ook binnen 10 min ( je bent goed of je bent het nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als mensen mij op mijn werk bellen met een probleem, zijn wíj in max. 5 min. klaar![]()
de fotograaf op zondag ook open danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:59 schreef VoreG het volgende:
Had ik net een goed team bij de manager is alles gereset
En ik blijf pasfoto's sturen met al die formulieren voor inschrijvingen kan ik morgne alweer nieuwe laten maken
Een van je studentenfeesten is in 'mijn parkje' - doe je wel een beetje sssssssst....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:59 schreef VoreG het volgende:
Had ik net een goed team bij de manager is alles gereset
En ik blijf pasfoto's sturen met al die formulieren voor inschrijvingen kan ik morgne alweer nieuwe laten maken
*even zwaait naar de laatste FrieSCHquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Een van je studentenfeesten is in 'mijn parkje' - doe je wel een beetje sssssssst....
Maandag danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de fotograaf op zondag ook open dan
of je scant je foto gewoon in en drukt hem af op fotopapier
Ik ben lievquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Een van je studentenfeesten is in 'mijn parkje' - doe je wel een beetje sssssssst....
ja, die heb je er ook wel eens tussen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:38 schreef appelsientje het volgende:
zoooo net toch een boze klant aan de lijn gehad...
ben echt voor alles uitgemaakt..
....
ff uitblazen..
Sprak hij/zij gebrekkig Nederlands?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:38 schreef appelsientje het volgende:
zoooo net toch een boze klant aan de lijn gehad...
ben echt voor alles uitgemaakt..
....
ff uitblazen..
Tja kijk wij bieden ondersteuning aan om 1 pc op internet te krijgen... deze klant had nog een andere pc (was allemaal draadloos) nou omdat telefonisch in te stellen... dan werkt de ene pc weer... en de andere niet .. dus dat heb ik de klant ook verteld.. nou daar was meneer niet zo heel erg blij mee...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die heb je er ook wel eens tussen natuurlijk.
Nee dat nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sprak hij/zij gebrekkig Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |