ik doe elke dag wat de ene dag boven de andere dag beneden de andere dag de badkamer en wc etc. en tussendoor wat nodig is. wel elke dag de woonkam er vege/stofzuigen/dweilen i.v.m. losliggend caviarommelquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef Fuente het volgende:
[..]
Is ook zo, en dan ben je bijv. klaar met stofzuigen en zit je met een harde buik die niet wegwil. Schoonmaken gaat hier echt in etappes tegenwoordig, boodschappen doen ook
. Ik doe meestal de schapjes, en laat al het zware spul (behalve dan wat in de koelkast moet) in de auto staan, haalt mannetje er 's avonds wel uit
.
Is ook handigquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik doe elke dag wat de ene dag boven de andere dag beneden de andere dag de badkamer en wc etc. en tussendoor wat nodig is. wel elke dag de woonkam er vege/stofzuigen/dweilen i.v.m. losliggend caviarommel
boodschappen doe ik elke dag wat we dan vers hebben (wij hebben de luxe dat daadwerkelijk alles : supermarkt, huisarts, verloskundige, kraambureau, dierenarts, enz. op max. 10 minuutjes ( mijn tempo dan) lopen
![]()
En de grote boodschappen doen we zaterdags saampjes![]()
heb niks geen kramp of pijn in de kuiten gehad maar wel spataderenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:02 schreef Ingrid19 het volgende:
Ladylike welkom!
Ik heb sinds een week vaak last van mijn rechterbeen. Een zwaar gevoel, tintelt ook vaak. Meestal begint het als ik in bed lig. Het wordt dan zo irritant, raar gevoel, dat ik niet kan blijven liggen en me dan maar weer omdraai en omdraai en omdraai. Vaak krijg ik dan ook erg pijnlijke kramp. Ik las dat het een voorteken kan zijn voor spataderen. Ik hoop maar dat het hier bij blijft. Nou ja, liever dat het over gaat natuurlijk. Maar ik zie de blauwe ader nu wel duidelijk zitten.
Verder gaat het goed. Vandaag wel veel bandenpijn gehad. Gelukkig is het nu minder!
Het is ook heerlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk he! Zwanger zijn! Je lekker verheugen op het samen zijn met een jong gezinnetje, zo'n kleine frummel waar je uren mee kan knuffelen. Trots zijn op je buik! Omdat dat toch mooi maar het coconnetje van die frummel is zodat die daar helemaal in kan groeien enzo.
*zucht* Lijkt me echt leuk!
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk!
Totdat het tijd is dat die frummel eruit gaat komen, dan ben je het echt wel spuugzat...
Of als je last hebt van allerlij kwaaltjes, moe, spugen, pijn, spataderen enzovoort. (niet dat ik van al die kwaaltjes last heb hoor) Ik zucht af en toe eens diep en bedenk me dan dat ik al die dingen toch wel met liefde doorsta omdat er straks een frummeltje in huis is dat mijn lief en mij op een onlosmakelijke manier verbindtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk!
Totdat het tijd is dat die frummel eruit gaat komen, dan ben je het echt wel spuugzat...
count me in.. ik voldoe/voldeed aardig aan dat lijstjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:45 schreef Jelief het volgende:
[..]
Of als je last hebt van allerlij kwaaltjes, moe, spugen, pijn, spataderen enzovoort. (niet dat ik van al die kwaaltjes last heb hoor) Ik zucht af en toe eens diep en bedenk me dan dat ik al die dingen toch wel met liefde doorsta omdat er straks een frummeltje in huis is dat mijn lief en mij op een onlosmakelijke manier verbindt![]()
Ja dat ken ik ook en ik werk niet. 's morgens boodschappen doen, betekend 's middags naar bed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:04 schreef Ladylike het volgende:
ik ben zo ontzettend moe en idd futloos (alhoewel ik dus wel nog 9 uur per dag op mn werk zit)
en zo ontzettend emotioneel![]()
BE, zoals jij 't omschrijft heb ik 't ook echt ervarenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk he! Zwanger zijn! Je lekker verheugen op het samen zijn met een jong gezinnetje, zo'n kleine frummel waar je uren mee kan knuffelen. Trots zijn op je buik! Omdat dat toch mooi maar het coconnetje van die frummel is zodat die daar helemaal in kan groeien enzo.
*zucht* Lijkt me echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |