Dat heet een extra uitdaging Q.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfff, hoe moet ik je versieren als ik niet waar je heen gaat?
En er komen af en toe best nieuwe mensen kijken toch? Het is wel gezellig in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nah, het zijn toch nog wel steeds dezelfde paar mensen die hier posten. Maar het gaat de laatste tijd toch wel steeds wat harder.![]()
quote:
Vraag Twist maarquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zijn ze allebei geboekt, geen weg terug meer
![]()
Durven is met een v, dat is 1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vraag Twist maar![]()
En ik zou niet eens durfen om tussen jullie in te staan . . .![]()
![]()
Jij moet niet zeuren, met je klilometers . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef melismay het volgende:
Durven is met een v, dat is 1
Nog niet . . .quote:En we zijn niet getrouwd![]()
Lekker QyRoZ, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Over 7 dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar betere oorden.
nouhou!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vraag Twist maar![]()
En ik zou niet eens durfen om tussen jullie in te staan . . .![]()
![]()
Hongarije.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker QyRoZ, waar ga je heen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Over 7 dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar betere oorden.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Eind van de maand een week en bijna de hele maand november
Owkee owkee, maar het toetsenbord staat hier nogal onhandig...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, met je klilometers . . .
[..]
Nog niet . . .![]()
Sorry.quote:
Dan ga ik dus ook maar niet mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry.
Moet je maar meegaan naar FOK!Radio. Niet dat dat iets gaat veranderen, maar toch.
Nee, ik wil ook op vakantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lukt het allemaal Twisted?
En Hongarije, ga je daar rondreizen QyRoZ?
Geen idee wat de planning is, ik laat me meeslepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
En Hongarije, ga je daar rondreizen QyRoZ?
Volgend jaar! Frankrijk! Tent! JIj! en ik!quote:
*nieuw isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
[..]
En er komen af en toe best nieuwe mensen kijken toch? Het is wel gezellig in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |