Dat bedoel ik... Als we niet meer mysterieus en niet meer "irritant-niet-te-begrijpen" zijn, is het helemaal niet leuk meer, dan wordt het maar saai!quote:
Ha, het is echt zondagquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net voor het eerst van mijn leven mijn auto voor de deur gewassen...
Is dit het begin van het desastreuze einde???![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
het autowasfenomeen
Als je maar niet denkt dat ik langs kom als je in het ziekenhuis ligt . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:15 schreef melismay het volgende:
Ik trek me toch niks van jullie aan.. Nanananana....Ik heb gewoon een griepje... Voel me als stukken beter dan gisteren, heb alleen een beetje last van mijn buik. Dat is eigenlijk alles
Als ik er nog langer last van blijf houden ga ik vandeweek wel even naar de dok
Alsof ik in het ziekenhuis terecht kom van een griepje!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik langs kom als je in het ziekenhuis ligt . . .![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen ook weer naar het ziekenhuis, en overmorgen, de dag daarna, en daarna, etcquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Alsof ik in het ziekenhuis terecht kom van een griepje!![]()
Waarom? Als ik zo brutaal mag zijn natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer naar het ziekenhuis, en overmorgen, de dag daarna, en daarna, etc
dus kom je wel opzoeken hoor
Omdat mijn baas me wel heel erg verwacht ik werk in een ziekenhuisquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom? Als ik zo brutaal mag zijn natuurlijk![]()
En welk ziekenhuis moet ik dan gaan liggen?!
vroegah gingen mensen al dood aan een verkoudheidje hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Alsof ik in het ziekenhuis terecht kom van een griepje!![]()
Ah dat lijkt me logisch dan dat je wel even moet gaan jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat mijn baas me wel heel erg verwacht ik werk in een ziekenhuis
Kies er maar 1 uit in Rotterdam, misschien heb je wel de goede![]()
Doe eens niet!quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vroegah gingen mensen al dood aan een verkoudheidje hoor.![]()
de positiviteit druipt er vandaag af bij mij.![]()
En voor de oorlog vlogen vogels nog achterstevorenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vroegah gingen mensen al dood aan een verkoudheidje hoor.![]()
de positiviteit druipt er vandaag af bij mij.![]()
Dat had je er niet bij verteld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Die kaart was voor een goed humeur op zaterdag, zondag en maandag zodat ik op dinsdag eigenhandig ervoor kon zorgen dat je vrolijk was
Ik weet dat niet, ik heb een generatiekloof daar meequote:Op zondag 7 augustus 2005 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Yeah right, je weet toch hoe de jeugd van tegenwoordig is.![]()
Precies, kuiken. Luisteren jij !!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
Dat doe ik dus nu!Luisteren jij! Respect voor de ouderen enzo
![]()
Ahh haahhhquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:21 schreef melismay het volgende:
Hey, je moet me wel hebben vandaag he!?![]()
Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahh haahhh
Jij bent ook zo'n makkelijk doelwit met je open doelen . . .![]()
![]()
![]()
Open doelen? Waar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahh haahhh
Jij bent ook zo'n makkelijk doelwit met je open doelen . . .![]()
![]()
![]()
Dat was op de basisschool Twistquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?![]()
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Meisjes plagen kusjes vragen, was het toch?![]()
+ 10 voor arrogantiequote:Op zondag 7 augustus 2005 21:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .![]()
![]()
Ha HA HA!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ow, daarvoor hoef ik d'r niet voor te plagen . . .![]()
![]()
Shit! Helemaal vergeten! Wat moest ik toch zonder jouquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kinderen, dat weet je toch wel?!![]()
Gewoon doorgaan met ademen dacht ik zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Shit! Helemaal vergeten! Wat moest ik toch zonder jou![]()
* meldt *quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kinderen, dat weet je toch wel?!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Ha HA HA!
Jij gaat al blozen als ik een heel onschuldig berichtje in je Fotoboek achterlaat man!![]()
Je kijkt maar boos, daar wordt ik helemaal niet bang van!quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is goed hoor, ga je voortaan wel boos aankijken . . .![]()
![]()
![]()
Arme Yvonne . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel weer goed voor je post aantal dan, zo haal je de 350 per dag dan toch nog![]()
* Twisted_fok is nog wakker!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:58 schreef melismay het volgende:
* melismay doet zachtjes het licht uit...
De kindjes slapen natuurlijk al...
Sorry, je zult in het donker moeten rondstrompelen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:57 schreef nixxx het volgende:
nou ja... ben je eventjes weg... wachten ze niet eens op je !
Niets.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:01 schreef melismay het volgende:
Wat zijn de kindertjes van plan in het donker?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:01 schreef melismay het volgende:
Wat zijn de kindertjes van plan in het donker?
* Alicey al koffie opquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zo zit weer op mijn werk
* Sc0rPi0n needs coffee
Ik heb een bord macaroniquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:47 schreef dawg het volgende:
Ontbijt is een goed plan. Ei met spek en champignonnetjes. En koffie.![]()
Jarig? Feli!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:55 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik heb een bord macaroni
En morgen ga ik op vakantie!
En vandaag krijg ik kadootjes![]()
dank jequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Hoe jong ben je geworden?
Geen dank.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:17 schreef Wolkje het volgende:
Thanks Sc0rPi0n en Twisted_fok![]()
Appelkruimel![]()
* Wolkje deelt taart uit