Je bent gewoon groter dan ikquote:
Teveel afgevallen?quote:
Ik ben gewoon jaloers, kan je dat niet zienquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Teveel afgevallen?
Is toch niks mis mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:27 schreef Dizer het volgende:
En eigenlijk hoor je voor je lengte +/- 90 te wegen
Ow sorryquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, kan je dat niet zien
Ik heb 24.64 BMI. Ik heb een gezonde gewichtquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef BVO het volgende:
[..]. http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
.
Eigenlijk wil ik naar de 80 kiloquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow sorry
Ik neem het graag op voor de dunnere medemens vandaar. Heb zelf ook al genoeg gehoord 'Heb je anorexia?' 'Nee'
Maar je was niet serieus dus
Zullen we samen eraan werken??quote:
De laatste kilo's zijn altijd het moeilijkst.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we samen eraan werken??
Maar ik moet veel meer afvallen dan dat jij moet
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:34 schreef BVO het volgende:
25112 (gemiddeld 42 per dag)
Jublieum gemist..
Ik kom van ver... heb 105 gewogenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De laatste kilo's zijn altijd het moeilijkst..
Dat heb ik nooit gehad.quote:
16,26 ik ben te lichtquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 24.64 BMI. Ik heb een gezonde gewicht
Ach, toen werkte ik nog 4 dagen in de week bij de McDonaldsquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad.. Vorige zomer wel 90/91 ofzo, dus in dat jaar wel zo'n 8 kilo eraf..
. Zonder te jojoén, sta nu al maand of 4 constant.
.
En nu niks, ik ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen ofzo (tjaquote:
Zolang je maar gezond en gelukkig bentquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu niks, ik ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen ofzo (tja)
Naja, ik kijk wel wat er verder gebeurt, iets van 3 kilo er nog bij en ik zit op mn oude gewicht. Dat vind ik wel goed, hoewel het officieel nog te licht is.
Idd, en dat is nu het gevalquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang je maar gezond en gelukkig bent
LOL!! Ergens uninstall?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:51 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik heb ineens een google toolbar! Hoe krijg je dat weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |