met z'n zessen!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:44 schreef Ballebek het volgende:
Hans Teeuwen 's ochtends vroeg is ook niet echt top
Dude anders neem even alles serieusquote:wat dis je me opel baracuda, je weet niet eens waar je het over hebt dus misschien is het slimmer als je pas iets zegt als je weet waarover je praat...
nou hupquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef BoJo het volgende:
kut het is gestopt met regenen, nu heb ik geen excuus meer om niet te gaan![]()
![]()
ik ben alweer aan het werk, dan is de regen buiten nog steeds deprimerend...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef Kaj_A het volgende:
Mijn hele vakantie kutweer gehad en zul je zien dat wanneer ik moet werken, dat het weer super warm wordt![]()
![]()
niet zeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een mongole OP
Als ik er een open doe ik er ten minste nog moeite voor
Goedemorgen
Om 6:46 na een nacht zonder slaap....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een mongole OP
Als ik er een open doe ik er ten minste nog moeite voor
Goedemorgen
Wat is dat nu voor lauwe smoes? Ik heb onder brakkere omstandigheden betere topics geopendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Om 6:46 na een nacht zonder slaap....
Hoe weer jij in wat voor staat Herm wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor lauwe smoes? Ik heb onder brakkere omstandigheden betere topics geopend
Voordeel van Limburg, altijd 5 graden warmer dan in de rest van Nederlandquote:
Duitse autobahn is idd wel fijn als je daar in de buurt zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voordeel van Limburg, altijd 5 graden warmer dan in de rest van Nederland
Naast het feit dat ik maar 10 minuten hoef te rijden voor de Duitse benineprijzen en de Duitse Autobahn![]()
mietjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:28 schreef Kaj_A het volgende:
Hier in Enschede was het droog.. kleed ik me om om te mountainbiken.. gaat het regenen.. is me iets te koud
Ik had het laagste pakketquote:
Kut voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die 'instructeur' zei ook dat ik het wel beter kon, dus ik mocht het opnieuw gaan doen, maar dan met een echte auto en dus gewoon op de weg.
Das bagger zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het laagste pakket.
Het eerste deel ging goed.
Maar toen moest ik nog een keer en toen heb ik het helemaal verknald.
Maarja, ik had ook een kut vrijdag enzo.
Maar die 'instructeur' zei ook dat ik het wel beter kon, dus ik mocht het opnieuw gaan doen, maar dan met een echte auto en dus gewoon op de weg.
Nou moet ik aankomende zaterdag weer en kost het me wéér 66 euro.
Maarja, met dat laagste pakket kan je geen examengarantie nemen en dat pakket is 300 euro duurder dan het pakket daarvoor.
Ik baal als een stekker nu!
Ja..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut voor jeMaar Hoe heb je nu gereden dan in een simulator ofzo?
De meest domme argumenten komen ze tegenwoordig mee aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef Ballebek het volgende:
Sowieso gaan die lessen nergens meer over; ken zat mensen die 4x erover doen, zakken ze omdat ze niet goed schakelen en dat soort dingen :S
Bij een vriendin van mij was het wel degelijk nodig om haar 4x te laten zakken; ze heeft in de 2 maanden dat ze haar rijbewijs heeft 2 auto's total loss geredenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
De meest domme argumenten komen ze tegenwoordig mee aan
Nou, daarom kreeg ik het wel het laagste pakketquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:06 schreef Fugie het volgende:
lekker boeiend in welke volgorde je dat doet, alsof ze je daarop laten zakken
dus je wordt gewoon keihard genaaitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daarom kreeg ik het wel het laagste pakket.
Wat een debiele bedoening?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
Offe, dat parkeren.
Eerste keer stonden er auto's in de berm, dus ik zette hem netjes achter de auto.
Dat was goed!
En toen ineens kreeg ik weer die opdracht en stonden er geen auto's in de berm, maar ja, wie zet zijn auto nou midden op de weg.
Dus ik wil hem weer in de berm zetten.
"U gaat te ver naar rechts. U gaat te ver naar rechts"
ZEG DAT DAN VANTEVOREN OFZO!!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daarom kreeg ik het wel het laagste pakket.
Ja, aankomende zaterdag heb ik een nieuwe intest in een échte auto en op een échte weg .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een debiele bedoening?
Ik bedoel, auto's rij je in het echt, niet op een of andere simulator
Laat dan maar eens zien wat je kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, aankomende zaterdag heb ik een nieuwe intest in een échte auto en op een échte weg .
Ik had bij mn eerste examen en dronken vent voor me rijden. Zwalkt van links naar rechts. Ik moest reageren, dus ik blijf netjes rechts rijden drachter. Had ik moeten inhalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat dan maar eens zien wat je kanWant een simulator heb je totaal geen gevoel van wat een auto doet (klinkt net alsof je gaat racen
)
En als je niet begrijpt wat die vent/vrouw wil van je vraag het gewoon aan dat figuur.
Zo ben ik op mijn 1e examen keer bij 1e kruising die we tegen kwamen rechtdoor gescheurt omdat ik die vent niet had gehoordWas gelijk een enorm goede start (ja ik was gezakt
) Wat een lul was dat zeg
In tussentijdse toets allemaal blaten dat het zo goed was en dat ik het makkelijk ging halen blah blah, en toen het echte examen had hij geen sex gehad ofzo, men wat een lul
Is er drank in het spel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Zal Sjoewe vanavond wel gaan stappen...? Place bets now!
Ja, ik zat dus in die simulator en ik kon niks vragen aan die vent die erbij zat aangezien die ergens achterin de kamer zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat dan maar eens zien wat je kanWant een simulator heb je totaal geen gevoel van wat een auto doet (klinkt net alsof je gaat racen
)
En als je niet begrijpt wat die vent/vrouw wil van je vraag het gewoon aan dat figuur.
Zo ben ik op mijn 1e examen keer bij 1e kruising die we tegen kwamen rechtdoor gescheurt omdat ik die vent niet had gehoordWas gelijk een enorm goede start (ja ik was gezakt
) Wat een lul was dat zeg
In tussentijdse toets allemaal blaten dat het zo goed was en dat ik het makkelijk ging halen blah blah, en toen het echte examen had hij geen sex gehad ofzo, men wat een lul
Ja dat zijn ook van die onzin dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus in die simulator en ik kon niks vragen aan die vent die erbij zat aangezien die ergens achterin de kamer zat.
En als de simulator ineens zegt "zet de auto uit" en ik niet meer weet hoe die handeling precies ging heb ik hem gewoon van het contact afgezet. Dikke lul.
"U heeft de koppeling te vroeg los gelaten"
HOUD JE BEK TRUT, IK HAD HEM ALLANG IN DE VRIJ GEZET!!
Heerlijk om even die woede te uiten![]()
Maar goed, mijn dag is wel even verpest.
En daar ben je op gezakt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had bij mn eerste examen en dronken vent voor me rijden. Zwalkt van links naar rechts. Ik moest reageren, dus ik blijf netjes rechts rijden drachter. Had ik moeten inhalen
Als ik vanavond uit ga is er zeker drankquote:
Jupsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En daar ben je op gezakt?
Tis maar net geluk hebben ofdat je slaagt joh. Er moeten er een X aantal zakken per dag en als jij nou net diegene bent die moet zakken kun je daar vaak geen fuck aan doen
Mooi, jij gaat dus uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik vanavond uit ga is er zeker drank
Ik heb alleen nog geen idee waarheenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe weer jij in wat voor staat Herm was![]()
Het was wel vrijdagnacht eh
Muhahah ik ben net geweest, maar t was geen feestquote:
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n staat wil je idd niet weten
msnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds extreem gaar
Koffie en douchen helpt geen lazer
Nee, ga filmpje kijkenquote:
Je raad nooit wie er op nummer 1 stond, met bijna 100 postst meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ga filmpje kijken
Geen zin in zoveel getyp
Alexxxxx, dat meen je niet?![]()
Ik ga echt op ebay kijken voor een leven
Filmpje kijkenEn waarschijnlijk ook weer promileren ja
Die film is ZO lijpquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
Bo: je Harold & Kumar Go to White Castle dvd ligt hier nog
foto's, filmpjes, de hele reutemeteut!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
niets boeiends, chillen, filmpje kijken en morgen naar de nurburgringeindelijk na 3000 keer te zijn uitgesteld
![]()
viel spaBquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond naar een verjaardag en dan op stap
Die is superquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
Bo: je Harold & Kumar Go to White Castle dvd ligt hier nog
met werk ga ik....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
foto's, filmpjes, de hele reutemeteut!
-edit-
ga je zelf ook nog de ring op? zoja, in wat voor auto. als bijrijder of als rijder?
mama mia, gechipped, mag ik dan aan 250 pk (quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met werk ga ik....
de nieuwe golf gti chipped uiteraard als rijder![]()
filmcamera van werk gaat mee![]()
zal ongeveer op 240 zitten....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mama mia, gechipped, mag ik dan aan 250 pk () denken, of aan 220?
en jij in je eentje dan, of met meer collega's, en ga je puur om de auto te testen of voor de lol?
nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal ongeveer op 240 zitten....
met collega's, beetje testen (nieuwe chip) en voor de fun natuurlijk
moet idd wel interessant worden.....eens kijken hoe de vrouwelijke collega's het uithouden in de bijrijdersstoelquote:
ga je onder de 10 minuten rijden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet idd wel interessant worden.....eens kijken hoe de vrouwelijke collega's het uithouden in de bijrijdersstoelrijden durven ze niet
![]()
quote:
Serieus, deze waren echt oke, er waren ook zigeuners, die kon ik wel uitkotsen, maar de rest waren redelijk oke, er waren volgens mij ook (bijna) geen Marokkanen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:37 schreef BazzoS het volgende:
ik ben hier wat gerstenatjes aan het nuttigen, gewoon @home
@Peu: allochtonen die oké blijken te zijn, dat zijn fopnegers
dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, deze waren echt oke, er waren ook zigeuners, die kon ik wel uitkotsen, maar de rest waren redelijk oke, er waren volgens mij ook (bijna) geen Marokkanen.
eerst een foto, dan het antwoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
eenneuh, is uitgaan met een negerin fout???
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef Ballebek het volgende:
Je stelt je aan, jij hebt ZOON rotkop daar komen niet zoveel vrouwen op af...
idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
over foto's van vrouwen moet je niet praten, die moet je posten
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]maar als ze de matten van zn Alfa zien, weten ze dat ie klasse heeft, dus dan nemen ze zn kop op de koop toe
lolquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Ballebek het volgende:
Moet je de matten in mijn Peugeot zien, dan zie je pas dat ik van gaten hou
De mijne al voordat ik die bak een jaar had...quote:
en dan die matjes al versleten ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De mijne al voordat ik die bak een jaar had...
Jaarschade btw:
In eigen auto: 52954
In leen auto: 9544
Totaal: 62.498 km in 1 jaar
Dat irritante glazen dak en gordels achterin + meegespoten bumperranden die bijelkaar ongeveer 100 kg aan de auto toevoegen...quote:
jij hebt geen gordels achterin dus? of heb je ook geen bank achterin?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat irritante glazen dak en gordels achterin + meegespoten bumperranden die bijelkaar ongeveer 100 kg aan de auto toevoegen...
Wel, maar niet 2 gordels die voor je achterraam bungelen voor de 6e en 7e passagierquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij hebt geen gordels achterin dus? of heb je ook geen bank achterin?
ahquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:25 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wel, maar niet 2 gordels die voor je achterraam bungelen voor de 6e en 7e passagier
trustequote:
ja, raar he?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:ga je slapen?
nou ja, in dat geval: truste
Hoiquote:
En bedanktquote:
Pardon en dames in dit topicquote:
quote:
Heb fobo net bekeken en dat leek mij ook jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:59 schreef Ballebek het volgende:
Mutz is ook een vent toch?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:59 schreef Ballebek het volgende:
Mutz is ook een vent toch?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb fobo net bekeken en dat leek mij ook ja
Ter informatie dan maar...quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben bij mijn weten toch nog altijd vrouw
Ik sla ff overquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ter informatie dan maar...
Iemand nog de laatste slok uit deze literfles Vodka?
meldtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ter informatie dan maar...
Iemand nog de laatste slok uit deze literfles Vodka?
Wat doet die vent dan in je fobo?quote:
AUquote:
Voor jou maak ik zo een nieuwe open!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
meldt
ben toch al met vodka bezig geweest, leuke afwisseling dus
Oe lekkerrrrrquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
AU
[..]
Voor jou maak ik zo een nieuwe open!
Heb een kratje literflessen Krakov Vodka gekocht in Krakow vorige week
Ja sorry, maar erm, hoe zeg ik dit netjes, ik vind het niet echt vrouwelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat is waarom er nooit meer dan 1 vrouw tegelijk in een topic moet zijn....
Staande ovatioe zou ik zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Ballebek het volgende:
Als je van je stoel pleurt van het zuipen is het dan tijd om te gaan slapen of tijd om een compliment te krijgen omdat ik nog steeds kan type?
Ik denk drank in combinatie met het kleine formaat foto's.. Maar dan nogquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar erm, hoe zeg ik dit netjes, ik vind het niet echt vrouwelijk.
Misschien issut mn drank ofzo die ik al op heb ofzo, dat dit mn zicht beinvloed heeft
Dacht de eerste keer dat ik die foto's zag ook dat het Mutz d'r vriend was ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk drank in combinatie met het kleine formaat foto's.. Maar dan nog
*ziet Mukie op de grond liggen nadat ze van haar voetstuk is gevallen*
Ballebek was gevallen, ik zit nog enigzins rechtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk drank in combinatie met het kleine formaat foto's.. Maar dan nog
*ziet Mukie op de grond liggen nadat ze van haar voetstuk is gevallen*
tijd voor een complimentquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Ballebek het volgende:
Als je van je stoel pleurt van het zuipen is het dan tijd om te gaan slapen of tijd om een compliment te krijgen omdat ik nog steeds kan type?
Zal de volgende keer alleen nog nuchter posten ok?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat ik een bril heb en geen alcohol consumeer..Ik kan ten minste mannen van vrouwen onderscheiden. Een eigenschap waar je veel aan hebt als je niet van anale sex houdt
geeft nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:28 schreef Mukie het volgende:
Sorry Mutz, my bad.
Dat had ik ook, maar toen ik aankwam sliep ze alquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef Ballebek het volgende:
Nou, slaap lekker iedereen, er roept iemand naar mij dat ze intiem wil doen dusssssssssssssss.
mijne is de slet uit aan het hangen buiten ergensquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi
Er ligt een kat tussen de wieltjes van mn stoelKan ik niet bewegen
Deze in de pauperbuurt van Rotterdamquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:21 schreef BoJo het volgende:
er rijd hier in de bijlmer een neger rond met die velgen onder een Alfa 146
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:23 schreef BoJo het volgende:
Deze had ik ook in Rotterdam gespot
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
truste MutZ
ik dnek een Nissan 100NX.. maar dan kloppen de koplampen niet
Ik wou net zeggen, nix over de 100nx hequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:18 schreef BoJo het volgende:
Dat is een Mazda MX-3 met hele lelijke velgen
niksan fan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen, nix over de 100nx he![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef Mukie het volgende:
Maar muuk gaat ook slapen.
De Wodka heeft me gevloerd
Slaap lekker allemaal
de MX-3 heeft de kleinste V6 die er te krijgen is in een personenauto, een 1.8 V6quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik ben niet zo thuis in de personenwagensEn zekerr niet in de rappe japanners
die ben ik weleens eerder tegen gekomen op het forumquote:
Klopt, in het lelijke velgen topic, het 2e topic wat oik ooit heb geopend op PTA geloof ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
die ben ik weleens eerder tegen gekomen op het forum
wat ik ook zeer afschuwelijk vind zijn die 3 spaaks velgen
tsja tis maar waar je zin in hebt hequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:Ik heb geen reden me te vervelen. Ik ben mn autoforum aan het samenvoegen met mn gewone forum, ik heb al alle topics gecopypaste, en nu zet ik al mn foto's die ik in de afgelopen 15 maanden van alels met wielen heb gemaakt er tussen
en dat zijn er zo'n 1200
Dus ik ben nog wel een weekje van de straat
Ze is zo liefquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:38 schreef BoJo het volgende:
aarrgghh waarom ben ik zo zwak voor dat gejank... ze klinkt echt zielig.. kut beest grrr
Jij bent nog laat wakkerquote:
ik snap hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Eerst even lekker schoon laten likken
rijdende dildo
Beter met zn tweetjes in een bed dan met zn zessenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik een zwakkeling, word zo weer dringen in bed![]()
ik kom net thuis van vrienden, we zouden gaan stappen...maar we kregen ruzie over wat we psies gingen doenquote:
Vind jij niet dat die bus op een dildo lijkt?quote:
de katten van m'n vrienden lagen net ook allemaal boven op me. 3 kleintjes en 1 grote, lekker warmquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter met zn tweetjes in een bed dan met zn zessen
lekker, katteharen in je nestquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik een zwakkeling, word zo weer dringen in bed![]()
ik zie het niet van die busquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vind jij niet dat die bus op een dildo lijkt?
en het likken ging over je kat, ze moet zichzelf schoon likken
Niet slimquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kom net thuis van vrienden, we zouden gaan stappen...maar we kregen ruzie over wat we psies gingen doen![]()
ja normaal heb ik het liever niet, dan pit ze ook bij me ouders. Maar aangezien die op vakantie zijn en mijn poes aan verlatingsangst lijd, zit er niks anders opquote:
ik doe daar nooit zo moeilijk over dus mij maakte het niks uit, alleen derest zat ruzie te maken. Toen is er 1 gaan zonnenbanken, 2 achter een pc gekropen, en ik samen met 2 anderen hebben een slechte film zitten kijkenquote:
niet eensquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja normaal heb ik het liever niet, dan pit ze ook bij me ouders. Maar aangezien die op vakantie zijn en mijn poes aan verlatingsangst lijd, zit er niks anders op
Maar ze verdient het ook wel ze heeft me vanochtend niet om 6 uur wakker gemaakt![]()
Welke slechte film?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doe daar nooit zo moeilijk over dus mij maakte het niks uit, alleen derest zat ruzie te maken. Toen is er 1 gaan zonnenbanken, 2 achter een pc gekropen, en ik samen met 2 anderen hebben een slechte film zitten kijken![]()
euuh ik geloof tot 18 augustus ofzo, laatst belde er iemand voor m'n vader en toen wist ik het ook niet te vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
niet eens
Maar hoe lang blijven je ouders nog weg?
die velgen, verschrikkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch wel een Nissan? Welk type?
En weer van die moie velgjes
ik heb geen flauw idee, een lelijke japquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, dat was de reden opm hem te fotograferenMaar wat is het?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, een lelijke jap![]()
vette stylingquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2023
Een Nissan Sunny CoupéHoe lauw.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Of bedoel je dat je zin krijgt een Nissan Sunny Coupé te kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Of bedoel je dat je zin krijgt een Nissan Sunny Coupé te kopen![]()
![]()
veel plezierquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:16 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar gelijk voordat ik weer met m'n laptop nog op me wakker word over een aantal uur
truste bojoquote:
die klinkt wel leukquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
de MX-3 heeft de kleinste V6 die er te krijgen is in een personenauto, een 1.8 V6![]()
Mwah, mag niet klagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:07 schreef Mukie het volgende:
Allemaal lekker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |