met z'n zessen!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:44 schreef Ballebek het volgende:
Hans Teeuwen 's ochtends vroeg is ook niet echt top
Dude anders neem even alles serieusquote:wat dis je me opel baracuda, je weet niet eens waar je het over hebt dus misschien is het slimmer als je pas iets zegt als je weet waarover je praat...
nou hupquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:44 schreef BoJo het volgende:
kut het is gestopt met regenen, nu heb ik geen excuus meer om niet te gaan![]()
![]()
ik ben alweer aan het werk, dan is de regen buiten nog steeds deprimerend...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef Kaj_A het volgende:
Mijn hele vakantie kutweer gehad en zul je zien dat wanneer ik moet werken, dat het weer super warm wordt![]()
![]()
niet zeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een mongole OP
Als ik er een open doe ik er ten minste nog moeite voor
Goedemorgen
Om 6:46 na een nacht zonder slaap....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een mongole OP
Als ik er een open doe ik er ten minste nog moeite voor
Goedemorgen
Wat is dat nu voor lauwe smoes? Ik heb onder brakkere omstandigheden betere topics geopendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Om 6:46 na een nacht zonder slaap....
Hoe weer jij in wat voor staat Herm wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor lauwe smoes? Ik heb onder brakkere omstandigheden betere topics geopend
Voordeel van Limburg, altijd 5 graden warmer dan in de rest van Nederlandquote:
Duitse autobahn is idd wel fijn als je daar in de buurt zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voordeel van Limburg, altijd 5 graden warmer dan in de rest van Nederland
Naast het feit dat ik maar 10 minuten hoef te rijden voor de Duitse benineprijzen en de Duitse Autobahn![]()
mietjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:28 schreef Kaj_A het volgende:
Hier in Enschede was het droog.. kleed ik me om om te mountainbiken.. gaat het regenen.. is me iets te koud
Ik had het laagste pakketquote:
Kut voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die 'instructeur' zei ook dat ik het wel beter kon, dus ik mocht het opnieuw gaan doen, maar dan met een echte auto en dus gewoon op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |