Maryse is er nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Duncan-Death het volgende:
God zwaait imberrr hier nog steeds de scepter?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:57 schreef brainster het volgende:
Bij deze trek ik mijn "kutopmerking" terug
Zo goed Imberr?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Duncan-Death het volgende:
quote:
Alleen 's avonds en 's nachts.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Duncan-Death het volgende:
maar niet meer voor lang..quote:
12 uur geledenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:59 schreef brainster het volgende:
Hey damook
[..]
Hoe laat ging je slapen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar niet meer voor lang..komende week ben ik er alleen overdag, de week erop waarschijnlijk zelden en de week daarop ook alleen overdag.. mijn dagen van nachtmeisje zijn voorbij
![]()
Waar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:01 schreef Duncan-Death het volgende:
BIER!
Toen ging mijn wekker ook, maar die heb ik uitgeslagenquote:
drink gewoon je kater weg, mietjequote:
Donderdag iets teveel gedronken. Dan vrijdag half 5 slapen en dan 6 uur op , en daarna nog je halve dag aan je moeders computerprobleempjes spenderen. 3 Kwartier bij de service balie staan van de computerboer. Gaat niet samen bij mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
drink gewoon je kater weg, mietje![]()
tis bijna zondag męnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Donderdag iets teveel gedronken. Dan vrijdag half 5 slapen en dan 6 uur op , en daarna nog je halve dag aan je moeders computerprobleempjes spenderen. 3 Kwartier bij de service balie staan van de computerboer. Gaat niet samen bij mij![]()
![]()
paar zinnen en een hoop smileysquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:36 schreef -Mo- het volgende:
Ik groet U allen...![]()
Wat voor onbelangrijke dingen heb ik allemaal gemist?![]()
houd je mond Mohammedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jullie maken er wel een feest van zeg, als ik er niet ben
Slijmbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
houd je mond Casparovvv
Respect voor Mo
Tschüssquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:49 schreef Casparovvv het volgende:ik ga slapen, komt nix zinnigs uit
excuus.
Ende hede nachte zech ick weer, slaap lecker mijne vrinden!
ik gaf het goede voorbeeldquote:
Heb vannacht niet zo veel geslapen hequote:
Maar ik heb gewoon moeite met je te laten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb vannacht niet zo veel geslapen heMoest extra lang genieten en was laat thuis enz
En was alweer om 7 uur wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |