en lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Roken is slecht voor je heur!!!!!!!11
jij met je bamboequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef brainster het volgende:En toen was het weer taboe om hier te posten.
Lekker. Ik ga even wat magnetron-hamburgers makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv is er oock weer.
De saucijzenbroodjes staan in de oven
dat is ongezond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga even wat magnetron-hamburgers maken
lekker.. hier liggen de tosti's in het ijzerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga even wat magnetron-hamburgers maken
snookerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef BaggerUser het volgende:
hoi![]()
ja goed al heb ik gister wel alle 2 de potjes snookeren verloren
en moet ik om half 5 werken.
en met gij?
snooker is relaxquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef BaggerUser het volgende:
hoi![]()
ja goed al heb ik gister wel alle 2 de potjes snookeren verloren
en moet ik om half 5 werken.
en met gij?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:36 schreef BaggerUser het volgende:
slow chat wordt vandaag weer lekker serieus genomen
Idd, zoals Eix zou zeggen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef brainster het volgende:
[..]Zoals Eix zou zeggen, gangmaker Imberr is er niet.
redemtion, the stan "tookie" Williams story.. die heb ik hier ook naast me liggen.. weekfilm, maar hij is uit 2004..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:33 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv gaat nog maar een filmpje huren
tips? (dagfilms, geen 3 jaar oude rommel)
hé, dat zei je ook al op msnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ok... Flight of the Phoenix vond ik best leuk. Wel rare gozers erin.
Nura was het niet eens met 'pilletje innemen'... *kijkt naar 3 cm lange snee in middelvinger*
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:11 schreef -Trinity- het volgende:
*kijkt naar 3 cm lange snee in middelvinger*
* Casparovvv rent er vandoor.quote:
en wat zijn die 100 plekken dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ik heb voor diegenen die het wel interesseren ook nog een nieuw boek gekocht getiteld "100 wereldplekken die je gezien moet hebben" door Floortje Dessing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |