welk stukje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef djdano het volgende:
Ik trouwens wel leuk hoe die Americanen naar Holland kijken. Moet je voor de grap maar eens dat stukje lezen over Nederland. Zeer vermakkelijk
Volgens mij is dat een zeer verfranste vorm van Vlaamsquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:28 schreef harlingen het volgende:
spreken ze in een bepaald gebied in Frankrijk Nederlands???? Dat wist ik niet?
In luxemburg spreken ook vrij veel mensen nederlands. Misschien gaat het om het stukje frankrijk dat daar aan vast ligt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een zeer verfranste vorm van Vlaams.
Maar voor een Amerikaan die het stukje schreef is dat natuurlijk één groot gebied
Dan pin je toch 500 euro. Lijkt me sterk dat je 498 in een keer uit kan geven aan onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ach het punt is dat ik dan voor het broodje eigenlijk net zo goed 10 euro betaal. De rest gaat dan namelijk toch op aan onzin.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:33 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dan pin je toch 500 euro. Lijkt me sterk dat je 498 in een keer uit kan geven aan onzin.
Daar ga ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:52 schreef aidyl het volgende:
Ik heb nog nooit iets op van Subway, ik kende het ook helemaal niet![]()
Toevallig dat ik er eergisteren eentje zag zitten in TilburgNou nog een keer binnenstappen
Wat zit ie dan in Tilburg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:52 schreef aidyl het volgende:
Ik heb nog nooit iets op van Subway, ik kende het ook helemaal niet![]()
Toevallig dat ik er eergisteren eentje zag zitten in TilburgNou nog een keer binnenstappen
Vreemde plek trouwens, tegenover een andere broodjeszaak naast de AH.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef harlingen het volgende:
Goed nieuws voor iedereen uit Leeuwarden
Er komt een Subway 2 minuten lopen van mijn werk af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de straat van het station naar het Zaailand
Ze zoeken trouwens medewerkers, dus als een Fokker zo verslaafd is aan de broodjes, dan kan hij nu van die verslaving zijn werk maken![]()
En nu maar hopen dat ze niet naar big mac's smaken zoals in sneek
1 van de 2 zal het niet overleven... ik ben bang dat dat broodjeszaakje weg is straks. Subway is way to big om weg te concurreren. Prijstechnisch zjin ze allebei duur. Bij die supermarkt komen voornamelijk studenten (zal ook wel de doelgroep van subway zijn).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Mereltje het volgende:
Vreemde plek trouwens, tegenover een andere broodjeszaak naast de AH.
Het was nog 1 grote bende in het pand dus het zal nog wel even duren voordat tie klaar is..
normale subway prijs toch?quote:Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Public_NME het volgende:
Hier was ik laatst 6.40e voor een Veggie custom made foot long broodje kwijt! Echt asociaal duur pfff!
Is dat zo? Ik ben nl. nog nooit in NL naar de subway geweest, en vond dit redelijk aan de hoge kant! Zeker in vergelijking met de UK!quote:
15 cm veggie delight is 2.50 dacht ik... ik weet niet wat jij er verder allemaal opgestouwt hebt verder?quote:Op maandag 12 september 2005 19:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben nl. nog nooit in NL naar de subway geweest, en vond dit redelijk aan de hoge kant! Zeker in vergelijking met de UK!
Het spijt me! moest naar school en kon niet eerder achter een pc kruipenquote:
Okquote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het spijt me! moest naar school en kon niet eerder achter een pc kruipen![]()
aan de advertentie te zien komt ie er volgende week woensdag weer in te staan! opletten dus!
Neem iets met kip!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef MaLo het volgende:
Ik heb naar aanleiding van de advertentie in de Spits donderdag mijn subway-ontmaagding gehad. Ik had een wit broodje Tuna met een hoop groenvoer erop. Best smakelijk; ik had alleen na een uur alweer honger. De broodjes zelf zijn heel licht.
Komende week ga ik weer naar de Subway, ik had nog een extra Spits bemachtigd}}
er staat een blablabla verhaaltje over subway en dan: Iedere week geven 3 klanten hun mening over deze sandwiches. 100% eerlijk, net als onze sandwiches.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:03 schreef Brentmeister het volgende:
Zeg Kikooooo, hoe maakte je eigenlijk uit de advertentie op dat ze misscien komende woensdag weer met een dergelijke actie zullen komen
Waar precies dan?! Waar nu Prins Heerlijk zit ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef harlingen het volgende:
Goed nieuws voor iedereen uit Leeuwarden
Er komt een Subway 2 minuten lopen van mijn werk af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de straat van het station naar het Zaailand
Ze zoeken trouwens medewerkers, dus als een Fokker zo verslaafd is aan de broodjes, dan kan hij nu van die verslaving zijn werk maken![]()
En nu maar hopen dat ze niet naar big mac's smaken zoals in sneek
quote:Op zondag 25 september 2005 12:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
er staat een blablabla verhaaltje over subway en dan: Iedere week geven 3 klanten hun mening over deze sandwiches. 100% eerlijk, net als onze sandwiches.
Ik heb t ook ff gevraagd aan een ex collega van mijn vriendin (werkte bij de subway) en die bevestigde t ook.
Netherlandic is de gangbare Engelse vakterm voor het geheel aan Nederlands/Vlaamse dialecten. Net als bijvoorbeeld Germanic en Slavic voor respectievelijk de Germaanse en Slavische talen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
"Netherlandic"
Het lijkt wel steenkolen Engels.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In luxemburg spreken ook vrij veel mensen nederlands. Misschien gaat het om het stukje frankrijk dat daar aan vast ligt.
Er is echter geen hond die het gebruikt. Het komt nogal knullig over.quote:Op maandag 26 september 2005 02:03 schreef Lestat het volgende:
[..]
Netherlandic is de gangbare Engelse vakterm voor het geheel aan Nederlands/Vlaamse dialecten. Net als bijvoorbeeld Germanic en Slavic voor respectievelijk de Germaanse en Slavische talen.
Nee, ze hebben het stukje waarschijnlijk gewoon overgenomen uit een encyclopedie, en daarin is de term 'Netherlandic' heel gangbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is echter geen hond die het gebruikt. Het komt nogal knullig over.
"Dutch, also known as Netherlandic"
Daar willen ze gewoon een vertaling van maken voor "Nederlands" en dat is nogal kazig.
Game on...
Als je me maag even omkeerd... halfuur geleden naar binnen geschoven!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
de goedkoopste sandwich is gratis zie ik staan...
* Erosjuhhh wil chicken teriyaki
Je kan beter even 1 pagina verder kijken, tweede broodje gratisquote:Op woensdag 28 september 2005 08:17 schreef WarPuppy het volgende:
http://hirespdf.spitsnet.nl/2005-09-28/SPI20050928.pdf
Hop dan even naar pagina 6, onderaan!
15cm Tuna-sandwich voor ¤2,99 met de bon!
Dan neem je toch 2x 15cm Chicken Teriyaki voor de prijs van 1quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
de goedkoopste sandwich is gratis zie ik staan...
* Erosjuhhh wil chicken teriyaki
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Dragon_Lee het volgende:
Neem trouwens 9 van de 10 keer een Classic Italian BMT anyways ... beste combo van toppings op koude sandwich imo...
Warm zijn er verschillende erg goed, maar die kan je niet makkelijk meeslepen...
Misschien wil Dragon_lee het wel in de trein opeten ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmendoe ik ook zo vaak
![]()
Stom, heb ik nog niet bij stil gestaan om dat zo te regelen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel joh! gewoon t broodje laten fixen en dan het vlees gewoon in dat zakje meenemen om thuis op te warmendoe ik ook zo vaak
![]()
Neuh dat doe ik niet zo snel, eten in de trein, of moet zeker zijn dat ik een rustige trein zou hebben, wil wel in beetje rust & ruimte kunnen eten...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Misschien wil Dragon_lee het wel in de trein opeten ofzo![]()
South westquote:Op donderdag 29 september 2005 07:58 schreef WarPuppy het volgende:
Hebben jullie nog aparte combo's qua saus en broodje? meestal ga ik gewoon op de adviezen af die er aangeplakt zijn? en anders honing-mosterd goed with everything!
dat wil ik ook wel weten, want de Spits van vandaag had geen bon!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Whiskers het volgende:
Iemand al ervaring met het inleveren van uitgeprinte bonnetjes? Mogen die ook?
Zo! Dat is dan mooi goedkoop.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
1.70 kost ie in hengelo geloof ik
That's mequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef ma_jojo het volgende:
Vandaag heeft m'n mannetje me voor 't eerst mee geloodst naar Subway.
One word, two syllables ; Lek-kur!
Ik heb het van de week geprobeerd in Leiden, maar daar mogen ze alleen originele bonnen accepteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Whiskers het volgende:
Iemand al ervaring met het inleveren van uitgeprinte bonnetjes? Mogen die ook?
Idd, ik heb er ook weer 2 te pakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef Hubo het volgende:
[..]
Ik heb het van de week geprobeerd in Leiden, maar daar mogen ze alleen originele bonnen accepteren.
Gister iets van 5 spitsen gescoord (liep vlak voor de schoonmaakmannetjes uit, dus heb niemand benadeeld) met daarin dezelfde bon als vorige week: 2e 15 cm gratis.
Neem meestal wel 15 ja, 30 is voor mij wel een volledige maaltijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Angel20 het volgende:
heb gister voor het eerst bij subway gegeten...
wel lekker hoor!! dacht dat zo'n broodje te klein was...maar vulde toch aardig goed.
maar volgens mij had ik best een 30 cm opgekund...wat nemen jullie dan altijd ook 15?
Grilled chicken all the wayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Angel20 het volgende:
heb gister voor het eerst bij subway gegeten...
wel lekker hoor!! dacht dat zo'n broodje te klein was...maar vulde toch aardig goed.
maar volgens mij had ik best een 30 cm opgekund...wat nemen jullie dan altijd ook 15?
Had trouwens de grilled chicken:)
ze zijn ook makkelijk om mee naar huis te nemen zeg!
Heule late reactie maar als dan niemand antwoord geeft....quote:Op zondag 25 september 2005 19:54 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Waar precies dan?! Waar nu Prins Heerlijk zit ofzo?
Hier in Meppel zit er ook eentjequote:Op zondag 7 augustus 2005 14:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Er zit er nu ook eentje in off all placesKampen!
In ons Gereformeerde Gat hier! Een Subway!
* Razztwizzle kan het nog niet helemaal geloven.
zitten die er elke week in dan!?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:14 schreef MaLo het volgende:
Die bonnen uit de Spits op woensdag zijn geweldig! Daardoor lunch ik nu twee keer in de week met mijn collega bij de Subway.
Favoriet bij mij is toch wel de grilled chicken met sweet onion sauce en een lading groente.
e nwat héb je precies met die bonnen, n paar euro korting?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:20 schreef Brentmeister het volgende:
Ja, ze zaten er afgelopen week weer inAl 4e keer achter elkaar, sinds ik het weet tenminste
Als je een 15cm Sub koopt krijg je nog een 15cm Sub gratis (de goedkoopste), als je bijvoorbeeld een 30cm Italian BMT neemt krijg je in feite 50% kortingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
e nwat héb je precies met die bonnen, n paar euro korting?
t zal vast op de vorige pagina staan... maar toch, even concreet
súper!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als je een 15cm Sub koopt krijg je nog een 15cm Sub gratis (de goedkoopste), als je bijvoorbeeld een 30cm Italian BMT neemt krijg je in feite 50% korting![]()
Zover als ik weet is dit altijd zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:53 schreef Roolio het volgende:
Ik had laatst die meatball sandwich, die ik eigenlijk kocht uit geldgebrek omdat die vrij goedkoop is. Mij leek dat broodje nooit zo lekker omdat je op de foto echt alleen maar meatballs en kaas ziet. Tot mijn grote blijdschap werden ook alle groen-dingen er op gedaan! Is dit altijd zo of had ik gewoon geluk?
en deze week kun je van je broodje gratis een menu makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als je een 15cm Sub koopt krijg je nog een 15cm Sub gratis (de goedkoopste), als je bijvoorbeeld een 30cm Italian BMT neemt krijg je in feite 50% korting![]()
* MaLo morgen weer naar Subway gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
en deze week kun je van je broodje gratis een menu maken
(oftewel je krijgt er 0,4l drinken bij en een koekje of zakje chips)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
en deze week kun je van je broodje gratis een menu maken
(oftewel je krijgt er 0,4l drinken bij en een koekje of zakje chips)
beeeetje late reactie, maar het geldt alleen met een bon uit de spits he...quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
beeeetje late reactie, maar het geldt alleen met een bon uit de spits he...
Ja hoe zit dat eigenlijk, ik heb hier in Groningen nog nergens gezien dat je em kan laten toasten maar in Eindhoven stond het harstikke duidelijk aangegeven. Dat kan hier dus niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef superheist het volgende:
heeft iemand al zo'n Fresh Toasted gehad? zag er een plaatje van bij de sub. in Delft
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:44 schreef Yildiz het volgende:
morgen weer Sp!ts advertenties zoeken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef okkith het volgende:
zo ik ben gister voor het eerst naar de subway geweest
het was echt heerlijk, de italiaanse bmt... ik heb maar gewoon ja gezegd op alle vragen hehe...
en een parmesan-oregano broodje dus
jummie, ik denk dat ik verslaafd ga raken...
hier de foto's:
[afbeelding] [afbeelding]
En nou ga ik morgen een Subway eten ookquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hoei! Ik heb gisteren nog zo'n heerlijke Kalkoen, Ham, Bacon Melt![]()
Neem een kalkoen ham bacon melt, met beetje ui paprika en sla en southwest sausquote:Op donderdag 3 november 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En nou ga ik morgen een Subway eten ook
Ik ben helaas niet zo'n fan van ham in het algemeen, salami ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Neem een kalkoen ham bacon melt, met beetje ui paprika en sla en southwest saus![]()
2e gratis zat er weer in?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef erik-de-perik het volgende:
in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
die heb ik vandaag gehaald. heb dus nog een bon voor de 2e sub gratis
huh? op donderdag?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef erik-de-perik het volgende:
in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
Ja, die bon is langer dan alleen de dag van uitgifte geldig weet je..quote:
ja, maar hij post op donderdag, de spits van vandaag...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, die bon is langer dan alleen de dag van uitgifte geldig weet je..
Nee, jij hebt begrijpend lezen niet goed begrepen, hij zegt:quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja, maar hij post op donderdag, de spits van vandaag...
dus, dat er een bon donderdag er ook nog eens in zou zitten
nagoed
In de spits ZAT DUS een extra bon, daaruit kun je opmaken dat hij de spits van gisteren (dus woensdag) bedoelde. Echter VANDAAG heeft hij de bon gebruikt, snapte?quote:in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
oohhhquote:Op donderdag 3 november 2005 23:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, jij hebt begrijpend lezen niet goed begrepen, hij zegt:
[..]
In de spits ZAT DUS een extra bon, daaruit kun je opmaken dat hij de spits van gisteren (dus woensdag) bedoelde. Echter VANDAAG heeft hij de bon gebruikt, snapte?
dat misleidde me ergensquote:in de spits zat dus een extra bon, de geroosterde ham (15cm) voor 1.99
De Subway Koekjes zijn lekker! Vooral de Rainbow Candies en die donkerbruine met noten!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef Euc- het volgende:
Jammer dat er zo een bagger bon in zat woensdag, 2 koekjes gratis, nou, feest![]()
Maar morgen weer subway denk ik
Ik dus ookquote:
Ik ga misschien een 'subway melt' halen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dus ook
En wat ga jij halen?
Ik degegrilde kip
met twee gratis koekjes
![]()
Of bij andere dingenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:41 schreef MaLo het volgende:
Ik eet de koekjes nooit meteen op, die neem ik mee voor 's middags bij de thee
Thee kun je wel krijgen toch bij de Sub? Melk is inderdaad een gemis, ik heb graag melk bij mijn brood.
Ik zou het wel toejuichen, lekker verse melk of Milk & Fruit bij de Subway. Ze streven toch het imago van gezonde fast food keten na en daar past melk goed bij vind ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Of bij andere dingen
Maar inderdaad, kunnen ze geen deal maken met Campina? Of zou dat niet in de wereldwijde franchise vallen?
Precies, en gezien dit een amerikaanse franchise is, zou het misschien samengespeeld moeten worden met de amerikaanse gotmilk-campagne.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou het wel toejuichen, lekker verse melk of Milk & Fruit bij de Subway. Ze streven toch het imago van gezonde fast food keten na en daar past melk goed bij vind ik![]()
Zeg, die Yildiz-shoarmatent, zit die bij het MCH Westeinde?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom ook altijd bij Subway Hengelo!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
bij subway hengelo hebben ze nog wel daily subshangen voor de ruiten zelfs, dat je elke dag kan zien welke daily sub er is
www.subway-hengelo.nl is er nu ookkan je online bestellen
Damn! Bestaat www.subway-enschede.com niet ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
bij subway hengelo hebben ze nog wel daily subshangen voor de ruiten zelfs, dat je elke dag kan zien welke daily sub er is
www.subway-hengelo.nl is er nu ookkan je online bestellen
who knowsquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd bij Subway Hengelo!
Misschien zijn we elkaar er wel eens tegengekomen![]()
Ik was er dinsdag en woensdag en ik ben er maandag weerquote:
8 voor een gratis 15cm broodje, (1 kaart)quote:Op donderdag 17 november 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in de Subway, en ik kreeg drie zegeltjes. Licht me eens in, hoeveel moet ik sparen voor wat?
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
8 voor een gratis 15cm broodje, (1 kaart)
2 kaarten voor een 30cm gratis broodje, zoiets dacht ik
Maar voor mij n reden om m toch eens te proberen morgen of maandagquote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef MaLo het volgende:
Wat een stomme bon gisteren in de Spits. Iets met een Meatballbroodje. Die vind ik vies
.
Als je de Meatball nog nooit hebt gehad, is het inderdaad wel leuk om eens te proberen. Ik persoonlijk vind het het minste broodje dat de Subway aanbiedt.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar voor mij n reden om m toch eens te proberen morgen of maandag
Zal wel niet voor niets zijn dat ie zo goedkoop is.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je de Meatball nog nooit hebt gehad, is het inderdaad wel leuk om eens te proberen. Ik persoonlijk vind het het minste broodje dat de Subway aanbiedt.
Ik ga morgen weer een Gegrilde Kip halen![]()
Ik heb hem er ook even uitgehaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef MaLo het volgende:
Wat een stomme bon gisteren in de Spits. Iets met een Meatballbroodje. Die vind ik vies
.
Mijn favorietquote:Op donderdag 17 november 2005 20:25 schreef popolon het volgende:
Deze pas gehad, er goed te doen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef tonks het volgende:
Ik was trouwens met mijn broertje bij de subway.. vraagt dat meisje achter de kassa wat hij erop wilt, "kaas".. had hij dus een broodje met alleen kaas!
nietquote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb geen spaarzegels gehad vorige keer! Bij besteding van welk bedrag krijg je er zo een?
Bij een normale broodjeszaak, a la bakkerbart ofzo zou je dat ook betalen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
bij elke 15 cm.
gewoon om vragen dan
2.50 voor broodje kaas
damn
Nee iddquote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
ja maar deze kaas is niet zo smaakvol
Vind ik ook belachelijk!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij een normale broodjeszaak, a la bakkerbart ofzo zou je dat ook betalen hoor
Even teruglezen leert dat er woensdag een bon in stond voor een meatballbroodje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:57 schreef Euc- het volgende:
Shit, ben gisteren niet naar school geweestWat voor bon stond erin?
Dan heeft er nog niemand in Utrecht / Amsterdam besloten zo'n ding op te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:06 schreef darkie_blue het volgende:
waarom is er geen subway in Amsterdam of Utrecht? pauper![]()
Netherlandic is taalpuristisch Engels. Het is beter dan "Dutch".quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
"Netherlandic"
Het lijkt wel steenkolen Engels.
quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef MoChe het volgende:
het zal natuurlijk een domme vraag zijn maar ik ga em toch stellen
kun je bij de subway je broodje ook in laten pakken zodat je het lekker thuis op kan eten?
Dat kan ja! Als je iets warms neemt, ff vragen of ze het pakje vlees nog niet op t broodje doen, zodat je dit thuis zelf nog kan opwarmen!quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef MoChe het volgende:
het zal natuurlijk een domme vraag zijn maar ik ga em toch stellen
kun je bij de subway je broodje ook in laten pakken zodat je het lekker thuis op kan eten?
Groningen heeft er ook zelf een. Wat zeg ik, Groningen heeft er 2quote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Subway is trouwens best wel lekker. Alleen jammer dat ze er geen hebben in Utrecht.. Leeuwarden heeft er zelf een.
.
Jouw vriendin werkt toch bij de subway? Of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan ja! Als je iets warms neemt, ff vragen of ze het pakje vlees nog niet op t broodje doen, zodat je dit thuis zelf nog kan opwarmen!
Niet meer helaasquote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jouw vriendin werkt toch bij de subway? Of niet?
Damnquote:Op zondag 20 november 2005 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet meer helaas![]()
Geen broodjes meer savonds na haar werk enzo![]()
![]()
ik vind dat best duur... misschien komt dat ook omdat ik mijn stufi nog niet binnen hebquote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
5,90 ofzo voor een 30cm sub...
Dubbel en dwars waardquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef MoChe het volgende:
ik zag trouwens dat het 6euro ofzo is voor een broodje... belachelijk duur eigenlijk
Dezelfde hoeveelheid bij de Mac is duurderquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef MoChe het volgende:
ik zag trouwens dat het 6euro ofzo is voor een broodje... belachelijk duur eigenlijk
maakt toch geen reet uit? is toch beide 30cmquote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef Roolio het volgende:
30cm is ook best veel, alleen voor de grote trek..
Kan je trouwens ook 2 smaken in 1 30cm sub doen? Of moet je dan gewoon 2 van 15 nemen?
2x 15 is duurder volgens mij..quote:Op maandag 21 november 2005 04:16 schreef MoChe het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit? is toch beide 30cm
Ja klopt. Stel je kiest een broodje uit en je wil een 30 cm broodje hebben, dan betaal je de prijs van het broodje + ¤2,00. Als je verschillende losse broodjes neemt betaal je de normale 15cm prijs per broodje.quote:
Damn gemist....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
2e broodje gratis bon stond weer in de spits van afgl woensdag
Voor sommige mensen zijn vragen als "Welk broodje wilt u?" of "Wilt u alles erop?" al te moeilijk.quote:
Dan weet ik niet wat voor bagger-subway je in NL bent geweest, maar de Subway in Nieuw Zeeland, NYC (in Fashion Destrict, daar heb ik em gegeten) en meerdere plekken in Den Haag doen ze er standaard evenveel op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
De Subway in NYC is zooooveeeel beter.Ze beleggen hem wel 3x zo dik als in NL.
Om de een of andere reden vraag ik altijd om extra pepers omdat die zo lekker zijn. Doet dat wijf er nog maar welgeteld 3 op. In Nederland dus. In NYC is mijn ervaring dat ik vond dat in vergelijking met Nederland er veel en veel meer op gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor bagger-subway je in NL bent geweest, maar de Subway in Nieuw Zeeland, NYC (in Fashion Destrict, daar heb ik em gegeten) en meerdere plekken in Den Haag doen ze er standaard evenveel op.
Trouwens, als je wilt doen ze er zo 3x zoveel tomaat op hoor. Niet dat het lekker is op die manier
Er zou er eentje in Amsterdam komen (naast het feit dat er ooit een heeft gezeten op een heel onvindbare plek), maar die gaat niet door dankzij de ambtenaren van Amsterdam. Ze wilden geen vergunning geven voor 'nog een' fastfood winkelquote:Op zondag 20 november 2005 10:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan heeft er nog niemand in Utrecht / Amsterdam besloten zo'n ding op te zetten.
Subway zelf regelt dat volgens mij niet helemaal, al hebben ze wel ambitie om weet ik hoeveel subway's neer te gaan planten, dus dat is wel goed nieuws.
Bij mij doen ze er altijd al 7-10 op (bij 30 cm), en 1 keer zei ik voor de gein, doe maar 2x zoveel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vraag ik altijd om extra pepers omdat die zo lekker zijn. Doet dat wijf er nog maar welgeteld 3 op. In Nederland dus. In NYC is mijn ervaring dat ik vond dat in vergelijking met Nederland er veel en veel meer op gaat.
Dat heb ik nu met Pringles Jalapeño.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bij mij doen ze er altijd al 7-10 op (bij 30 cm), en 1 keer zei ik voor de gein, doe maar 2x zoveel.
Dat deed ze dus ook.
Maargoed dat ik ergens anders met veel water opat![]()
Heet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
Vinden jullie de meatball koud lekker of warm? ik vind zelf koud lekkerder
Erg hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
subway hengelo is gesloten (failliet?) staat nu weer te huur
pfffquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Erg he. Hij is inderdaad failliet, de targets waren niet gehaald. En ik haalde daar zoooovaak een broodje en nog vaker koekjes
.
Het is denk ik maar net waar ze een goede locatie én een franchiser vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:09 schreef Bananenman het volgende:
Waarom zit er geen in Amsterdam maar zitten ze wel in baggerplaatsen als Kampen (), Sneek en Gouda om maar wat te noemen?
Heb er in Londen gegeten laatst en was echt super lekker dus wil wel eens heen weer...dichtsbijzijnde voor mij zit in fucking Haarlem
Ik vond het ook een gezellig zaakje, met vriendelijke medewerkers. Nu kan ik nooit meerop stage 's middags bij de thee een Rainbowkoekje of een Macademiakoekje etenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
pfff
vond het er zo lekker, op de een of andere manier ook lekkerder dan in e'de, en veel leuker sfeertje hing er...:(
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond het ook een gezellig zaakje, met vriendelijke medewerkers. Nu kan ik nooit meerop stage 's middags bij de thee een Rainbowkoekje of een Macademiakoekje eten.
Tja zelfs een Mac was niet haalbaar in het centrum van Hengelo, geef maar toe dat Enschede gewoon beter isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Erg he. Hij is inderdaad failliet, de targets waren niet gehaald. En ik haalde daar zoooovaak een broodje en nog vaker koekjes
.
Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef tcr het volgende:
[..]
Tja zelfs een Mac was niet haalbaar in het centrum van Hengelo, geef maar toe dat Enschede gewoon beter is.
Vanmiddag een lekkere Chicken Terayaki gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik hoordedat ze bezig zijn met 1 @ schiphol
jaaa cherry'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoek.
Hengelo zuigt zwaar aarsch inmiddels! Gelukkig duurt mijn afstudeerstage aldaar nog maar 4 weken!
Wat heeft het stagelopen in Hengelo nu nog voor zin, zonder Subway
Laat het even weten, want morgen ga ik niet met de trein... als er een goeie bon in staat ga ik toch even een spits scoren!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
Die bon van afgelopen woensdag heb ik maar niet gebruikt.Vind het voor een stel koekjes niet de moeite waard. Die week ervoor was een 2e broodje gratis, net gemist helaas.
Ook een keer een bon gezien voor een Party Platter.
Om de een of andere reden denk ik dat die weinig gebruikt wordt.
Hopelijk staat er morgen weer een leuke bon in.
Que?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef AHLY-ALU het volgende:
gratis?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha nee, maar vind je het gek dat de Mac niet liep met de uberlekkere hamburgers van Cherry's om de hoek.
Hengelo zuigt zwaar aarsch inmiddels! Gelukkig duurt mijn afstudeerstage aldaar nog maar 4 weken!
Wat heeft het stagelopen in Hengelo nu nog voor zin, zonder Subway
Je kan morgen natuurlijk ook op www.spitsnet.nl kijken, alleen, n uitgeprinte versie accepteren ze nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat het even weten, want morgen ga ik niet met de trein... als er een goeie bon in staat ga ik toch even een spits scoren!
Je bedoelt Chicken Teriyaki?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het broodje kip tandoerie met scherpe saus is erg lekker
bij aankoop van een frisdrankquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
Een gratis broodje.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
bij aankoop van een frisdrank
jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je MOET eerst een frisdrank kopen bij inlevering van die kaart?
Wat is dat nou weer voor kutactie?quote:
Kun je nagaan hoe weinig ik er kom.quote:
Nee Tandoeriequote:
Ah ik zag hem niet op het menu staan. Nog steeds niet overigens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Tandoerie![]()
Was al een paar maandjes terug
ik vind het typerend voor de Subway..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutactie?![]()
nou in de Herestraat kan het. Vandaag nog gedaan. Het werd ons zelfs gevraagd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag maar even een BMT gehaald van het bonnetje. In Groningen wisten ze me te melden dat ze van de term "Toasted" zoals op het bonnetje nog niet gehoord hadden en dat ik het bonnetje niet eens nodig had omdat de 15cm BMT altijd al 2,99 is...
Dit was in de Brugstraat. Kreeg je hem Toasted dan? In de Brugstraat hadden ze er nog niet van gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef Whoho het volgende:
[..]
nou in de Herestraat kan het. Vandaag nog gedaan. Het werd ons zelfs gevraagd.
Cker!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind het typerend voor de Subway..
Dat ze zich ook puur proberen te profileren met enkel verse, lekkere broodjes en dan zo'n inspiratieloze inrichting hebben vind ik nogal opmerkelijk. Cker gezien de (te) hoge prijs..
Als je toch naar de Herestraat gaat vraag/kijk dan ook even wat een BMT 15cm normaal kost. Ben benieuwd of ie in de Herestraat ook altijd 2.99 kost.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef detulp050 het volgende:
In de brugstraat hebben ze dus gewoon niet de toastedbroodjes. Nou, dan niet, dan ga ik wel naar de Herestraat. Mij om het even
godverdomme! ik kon geen spits vinden in de trein vanavondquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
De actie van deze week is het tweede 15cm broodje gratis.Ik heb vanmiddag de grilled chicken en chicken teriyaki gehaald in Groningen. Herestraat dit keer, daar hadden ze een toaster, toch maar even geprobeerd. Vond de grilled chicken weinig spectaculair eigenlijk.
Ik zie altijd spitsen in overvloed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
godverdomme! ik kon geen spits vinden in de trein vanavond
waar is de subway bij HS dan???quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef Rapaille het volgende:
Bij de subway's bij Den Haag HS/Haagse Hogeschool is dit
Mwah het is iets meer richting Haagse Hogeschool, aan de Leegwater Kade (tegenover het gebouw van the globe , onder het gebouw van t-mobile/de consumentenbond en het zit dan aan de kant van de haagse hogeschool/aan die vijver) misschien 5 minuten lopen van hs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
waar is de subway bij HS dan???
anyhow.. ik heb 2 spitsen weten te bemachtigendus dat worden vier broodjes
wat let je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:32 schreef gday het volgende:
Shit, ik heb al meer dan een maand geen sub meer gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |