laat hem dat maar niet horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch is die ban jammer van hem. Heb hem altijd hard uitgelachen om zijn posts.
Ik ook, ook toen hij nog geen mod was trouwens...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch is die ban jammer van hem. Heb erg gelachen om zijn posts.
Nice try, idioot.quote:
Fok is vermaak. Hij gaf vermaak. Tuuwk is die ban terecht maar leedvermaak is desalniettemin leuk op zijn tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ook, ook toen hij nog geen mod was trouwens...
Maargoed, ik heb dat 'ene' topic doorgelezen, en hij ging echt wel heel erg ver hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:58 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Jammer dan, wij zijn voor elkaar bestemd
Whehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:58 schreef grassprietje het volgende:
Jammer dan, wij zijn voor elkaar bestemd
Wel leuke SM topics daarquote:
Niet genoegquote:
ga daar dan heen kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wel leuke SM topics daar [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga mn eigen fourm maar eens volpoepen met fotos vanvrachtwagens, treintjes en bussen en zo
:w tot later
Vanavond niet, op een endeldarm lijkende gastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
ga daar dan heen kutnewbie
okee blijf dan maar hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vanavond niet, op een endeldarm lijkende gast
Het doel van dit topic is om zo vaak mogelijk het woord kutnewbie te gebruiken snap dat dan kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je wel iets anders als 'kutnewbie' zeggen?
Je bent verdomme zelf een kutnewbie
Vertel eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wel leuke SM topics daar [afbeelding]
buzzybee ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga mn eigen fourm maar eens volpoepen met fotos vanvrachtwagens, treintjes en bussen en zo
:w tot later
Agossiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:05 schreef grassprietje het volgende:
[..]
nu moet ik heel hard huilen!
kijk nou wat je gedaan hebt!
Dus je zit gewoon te rellen, met een puber houdingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het doel van dit topic is om zo vaak mogelijk het woord kutnewbie te gebruiken snap dat dan kutnewbie
geldt ook voor die news... met dat oog al avater ben je naam kwijt sorry![]()
hé, kutnewbie, dat was mijn idee, kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het doel van dit topic is om zo vaak mogelijk het woord kutnewbie te gebruiken snap dat dan kutnewbie
geldt ook voor die news... met dat oog al avater ben je naam kwijt sorry![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ooit wordt ik nog zo goed als jij he
quote:No great genius has ever existed without some touch of madness.
Aristotle
Stuur een mailtje naar Knorretjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel eens![]()
Ik mag er vast niet in, ik ben veels te lief![]()
Wat valt er te vertellen? SM en detailsquote:
Meen jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? SM en detailsEn een paar kleine andere zaken.
Overigens heb ik officieel geen toegang![]()
ben je al lid van Dribbels Rel-Team ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Dus je zit gewoon te rellen, met een puber houding![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
hé, kutnewbie, dat was mijn idee, kutnewbie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutnewbie, of moet ik je kutkloon noemen![]()
Ach je snapt nu in ieder geval waar dit topic over gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef newsman het volgende:
Neuh wil ik ook niet worden, je bent 17 jaar jonger als ik kutnewbie.
Waar denk je dat het anders over gaat?quote:
Nee ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutnewbie, of moet ik je kutkloon noemen![]()
Oke kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach je snapt nu in ieder geval waar dit topic over gaat
kutnewbie
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef newsman het volgende:
Dus je zit gewoon te rellen, met een puber houding![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef newsman het volgende:
Livelived een newbie ? Dribble_ zou dus lief zijn![]()
ik heb 1 kloon: genaamd Klonk-Kloonquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloon jij kutnewbie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |