ik weet wie het zegt, en bemoei je er niet mee, kutnewbiequote:
Je zou er maar door geraakt worden enzo...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Een trein in Lelystad !! 111!!
Like, hell noquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij bent lid van mijn Rel-team
topquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie
Maar de cola staat koud, als je een sin de buurt bent
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wie het zegt, en bemoei je er niet mee, kutnewbie
dat hebben we allang gehad, lees het topic dan ff door, kutnewbiequote:
tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb hem zelf gemaakt! Met de bus naar Lelystad om een trein op de foto te zetten
Ik hoop dat ik jou ooit nog weg zie rottenquote:
Als ik eerlijk moet zijn trouw ik liever niet enzo, dat zou dus betekenen dat ik nooit zou kunnen neukenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Of ben je daar nou eindelijk! Jij uitzondering op alle mannen!
Ja wat die rel-nicht zegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou ooit nog weg zie rotten![]()
rotten.com enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou ooit nog weg zie rotten![]()
Ok, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn trouw ik liever niet enzo, dat zou dus betekenen dat ik nooit zou kunnen neuken![]()
ach, daar is niemand rouwig omquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn trouw ik liever niet enzo, dat zou dus betekenen dat ik nooit zou kunnen neuken![]()
alleen maar kutnewbiesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wie koopt nu een VDL Berkhof Ambassador 200 met korte wielbasis?
kutnewbie, begint te huilen omdat ie bier heeft gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ik moet verdomme nodig pissen enzo, dat bier ook hé
Waarom die '_' achter je nick?quote:
het zijn gewoon kutnewbies allemaal, sterf allemaal daarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:De gemeenteraad van Lelystad en het bestuur van Connexxion zijn kutn00bs
Zo das boeiend...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
lelieslootquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef grassprietje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Lelie-stad
internet jij dan nooit op de wc!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
wat een kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:40 schreef grassprietje het volgende:
[..]
internet jij dan nooit op de wc!
De layout, wat doe jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef grassprietje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Lelie-stad
Dus er zijn 2 Dribbels, gaan we dat aankunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat de gewone Dribbel al een niet gebruikte username was![]()
Nee, moest eerst naar het schijthuis lopen en vervolgen weer naar boven...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:40 schreef grassprietje het volgende:
[..]
internet jij dan nooit op de wc!
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Omdat de gewone Dribbel al een niet gebruikte username was![]()
houd je bek kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 Dribbels, gaan we dat aankunnen![]()
Smoel houwe oapequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
inderdaad en er staat nergens kutnewbie in je post![]()
kutnewbie
Ja die niet gebruikte usernames moeten weer openbaar gesteld wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Irritant is dat.![]()
Afgezogenhoerennichten zijn het ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |