Sterf een eenzame dood graag!quote:
Ga je mond spoelen enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEee flikker op![]()
Grrrr enzo
* The_Terminator vind grassprietje schattigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef grassprietje het volgende:
[..]
*gelukkig is grassprietje hiertegen ingeënt*
Inderdaad en we beginnen pas net aan de 2e pagina dus ff doorlullen hup snel een beetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel als er geen mods zijnEn als je een topic vol hebt voor ze er een slot op kunnen gooien vinden ze het al lang best
yvonne is gewoon een pauper kind die moet gewoon snel bier voor ons gaan halen anders krijgt ze een banquote:
samen van het bier genieten en toekijken dan maar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
* The_Terminator vind grassprietje schattig
ik vind een noob iemand die met zijn 56k modem in zijn handen zit , net van inet gehoord heeft en probeert m aan te sluiten en een in-gespreks-toon krijgtquote:
Ligt nog wel een kratje tussen het hooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
yvonne is gewoon een pauper kind die moet gewoon snel bier voor ons gaan halen anders krijgt ze een ban
ja, ik ben voor nu ook een kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan ben jij dat ook![]()
Ik was een paar maanden eerder geregistreerd![]()
Van bier genieten en meepostenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef grassprietje het volgende:
[..]
samen van het bier genieten en toekijken dan maar?
das een erge kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik vind een noob iemand die met zijn 56k modem in zijn handen zit , net van inet gehoord heeft en probeert m aan te sluiten en een in-gespreks-toon krijgt![]()
Is goed domme kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik ben voor nu ook een kutnewbie![]()
snap dat dan domme kutnewbie
idd....quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van bier genieten en meeposten![]()
Echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ligt nog wel een kratje tussen het hooi
Balen
kutnewbiequote:
Ik vind jou helemaal geen kutnoobquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat er nog nooit een topic is geweest waar het woordje kut newbie zovaak is geschreven
kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen kutnoob
maar als ik tcoh iets negatief moet vinden...
Niet-Fries
die dus die kutnewbie was me voor met z'n kutnewbie plaatsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk eens wat een geile krik![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet-Fries
whehehehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die dus die kutnewbie was me voor met z'n kutnewbie plaats![]()
nu maak je hem alleen maar blijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet-Fries
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:32 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ja, alle mannen hebben toch geen sex voor het huwelijk.
je moet wat he, als vrouw
kan nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Een trein in Lelystad !! 111!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |