het is nu nog redelijk te doen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Molluck het volgende:
met deze snelheid valt er weinig te slowchatten
dat zeg ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Molluck het volgende:
of nouja, wel slow natuurlijk, hoewel de traagheid nu wel weer meevalt
zelfs rellen kun je niet, kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik probeer een rel te veroorzaken maar die sukkel reageert niet
zeg, doe eens beleefd jochiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt jij kut newbie![]()
een relquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik probeer een rel te veroorzaken maar die sukkel reageert niet
ik ben niet eens een relneefquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee meneer![]()
kuch kuch pauper relnicht
bek houden kutnewbie, iedereen is hier een kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef timmeeeh het volgende:
beetje beleefd tegen oude mensen ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef timmeeeh het volgende:
beetje beleefd tegen oudere mensen ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
nee jou reactie zet een rel in gang wil je zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
bek houden kutnewbie, iedereen is hier een kutnewbie
![]()
![]()
bek houwe kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee jou reactie zet een rel in gang wil je zeggen![]()
het schijnt dat mensen met een profielnummer onder de 5000 oldbie zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
iedereen voor kutnewbie uitmaken, ben nog klatswakker, had eigenlijk een rit vanavond die op het laatste momemt niet doorging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn TT, wat doe jeKlonk, jij in de nachtbagger
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ben je wel heel erg oldbie, de meeste mensen met zo'n laag profielnummer zijn hier allang wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het schijnt dat mensen met een profielnummer onder de 5000 oldbie zijn
overleden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg oldbie, de meeste mensen met zo'n laag profielnummer zijn hier allang weg![]()
zijn allemaal ouwe wijven, zie je toch ook wel kutnewbiequote:
Tja, je weet maar nooit...quote:
krijg jij toch snel ff hepatitus Bquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn allemaal ouwe wijven, zie je toch ook wel kutnewbie
Ik zie jou eerder als een kutnerd, cq sukkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lees het een andersom
kutnerd
sukkel
*gelukkig is grassprietje hiertegen ingeënt*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
krijg jij toch snel ff hepatitus B![]()
kutnewbiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lees het een andersom
kutnerd
sukkel
Je hebt jezelf bewust lid gemaakt van mijn team dus je zult mij gehoorzamen stuk scrotum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder als een kutnerd, cq sukkel
En iedereen die er nu is is het wel eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je weet maar nooit...
Denk eerder dat ze het niet zo met de huidige policy eens waren en toen opgestapt zijn![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En iedereen die er nu is is het wel eens
":N
NEEEEEEEEEEEEEEEee flikker opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En iedereen die er nu is is het wel eens
":N
Wel als er geen mods zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef zapsel het volgende:
heuj???
ONZ-slowchat mocht niet meer?????
Ow ok....
blijkbaar wel dus...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |