abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:54:04 #51
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29470506
Nouja, progessie mensen!
In tegenstelling tot het duel met Charlton scoren we nu 2 keer.

Kampioenen!
The Most Incredible, Baby
pi_29470560
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:46 schreef The_Hives het volgende:

[..]

rotskibo is ook een feyenoorder hoor
Ik doel er ook meer op dat alle ploegen fouten maken, ook tegen mindere ploegen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:09:39 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29470790
2-2.
2000 light years from home
pi_29470805
Ff serieus dan maar, 2-2 is natuurlijk waardeloos maar zegt nog helemaal niks over de komende wedstrijden
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:10:15 #55
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_29470806
het is gewoon een wanprestatie. Nou ik neem aan dat nu echt niemand meer hoop heeft op enig succes dit seizoen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:19:53 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29471027
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:10 schreef yvette1982 het volgende:
het is gewoon een wanprestatie. Nou ik neem aan dat nu echt niemand meer hoop heeft op enig succes dit seizoen.
De altijd negatieve yvette is ook weer eens uit haar schulp gekropen hoor

Heb jij ooit wel eens iets positiefs over Feyenoord gezegd?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29471070
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:43 schreef Kaap het volgende:

[..]

Hoe heette die zaterdagamateurs ook alweer waar Ajax pas in de 89ste minuut van won met 2-3?

Juist, lekker belangrijk.
Dat was 4-3 en pas na 1 week training maar natuurlijk zegt het helemaal niks.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29471425
Ach weet je wat ik zo fijn vind aan komend seizoen? Feyenoord speelt zonder druk. Van p$v en Ajax wordt bij voorbaat al heel veel verwacht. Feyenoord speelt dit seizoen underdog positie, niemand denkt dat Feyenoord 1, 2 of 3 wordt en al helemaal geen prijs pakt.

Lijkt me heel erg relaxed spelen en wie weet levert dat goede resultaten op.

Ik heb er in ieder geval meer hoop op dan met Gullit. Koeman straalt gewoon zoveel meer rust en vertrouwen uit.

Wel erg jammer dat Castelen, Hofs en Vincken geblesseerd zijn met de start van het seizoen voor de deur.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:43:33 #59
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29471452
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef Kaap het volgende:
Wel erg jammer dat Castelen, Hofs en Vincken geblesseerd zijn met de start van het seizoen voor de deur.
Eens, bijzonder jammer voor Hofs en Vincken. Ik hoop dat hun blessures ook niet te ernstig zijn en dat een paar dagen rust houden genoeg is.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:18:27 #60
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29472106
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef Kaap het volgende:
Ach weet je wat ik zo fijn vind aan komend seizoen? Feyenoord speelt zonder druk. Van p$v en Ajax wordt bij voorbaat al heel veel verwacht. Feyenoord speelt dit seizoen underdog positie, niemand denkt dat Feyenoord 1, 2 of 3 wordt en al helemaal geen prijs pakt.

Lijkt me heel erg relaxed spelen en wie weet levert dat goede resultaten op.

Ik heb er in ieder geval meer hoop op dan met Gullit. Koeman straalt gewoon zoveel meer rust en vertrouwen uit.

Allemaal leuk en aardig dat je kunt stellen dat er geen druk is voor Feijenoord. Maar wij zijn gwn een topclub en dan is er altijd druk, zo niet vanuit de media dan wel van het Legioen. Dus ik twijfel zeer of het wel zo relaxed is, maja het zijn profs dus die weten wel hoe er mee om te gaan
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29473540
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef Merkie het volgende:
2-2.
een vriend van me komt uit Schijnd0l, nou die heeft ze de pleuris gelachen hoor.
Me hele voicemail vol met geleuter over hoe de plaatselijke schijndel de CL league gaat winnen ed...

Maar goed, 2-2 tegen hoofdklasse B, uhm. Wat de neuk is dat nou weer?! twee - twee. Nou dacht ik ff dat we misschien lichtjes op weg waren naar boven, maar Charlton en dit hebben mijn Feyenoord humeur weer in overeenstemming met 't weer gemaakt.

En wie gaat er nou als rechtsbuiten lopen dan? Castelen en Vincken hebben au.
Misschien dat Leonardo die kans aangrijpt... who knows, we zien 't allemaal wel. Zoals elk seizoen opnieuw
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_29473572
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:32 schreef mister_popcorn het volgende:
En wie gaat er nou als rechtsbuiten lopen dan? Castelen en Vincken hebben au.
Misschien dat Leonardo die kans aangrijpt... who knows, we zien 't allemaal wel. Zoals elk seizoen opnieuw
Ali B vanaf rechts zou ook kunnen.
pi_29473686
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef Merkie het volgende:
2-2.
Nou ja, wees blij dat Feyenoord tenminste niet verloren heeft
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator zondag 7 augustus 2005 @ 00:18:30 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29476738
Voetbal: Koeman legt spelers spreekverbod op

ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft de selectie van de Rotterdamse club een spreekverbod opgelegd. De trainer deed dit naar aanleiding van de aanhoudende berichtgeving rond Salomon Kalou.

,,Ik wil de rust bewaren rondom de ploeg'', zei Koeman. ,,Jullie van de pers willen anders iedereen vragen hoe het zit, wat de rust niet ten goede komt. Ik ben de enige die er op reageert.''

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten van Kalou voor een bedrag van 9 miljoen euro aan een internationale investeringsmaatschappij verkocht, Soccer Investments en Representations. Dit bedrijf zou de Afrikaanse aanvaller een of twee jaar bij Benfica of een andere gerenommeerde Europese club willen stallen, om hem daarna met veel winst door te verkopen aan een echte Europese topclub.

Het spreekverbod ging in na het oefenduel met de amateurs van Schijndel. Dat duel eindigde in 2-2. ,,Maar die uitslag zegt me niks'', aldus Koeman. Wel irriteerde hij zich over het gebrek aan concentratie bij enkele spelers. ,,Bij de warming-up zag ik al dat enkele voetballers niet volledig geconcentreerd waren. En helaas bleek dat ik gelijk had.'' Koeman verwees naar het uitvallen van Vincken en Hofs, die beiden geblesseerd raakten.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_29477143
Even ter herinnering, de competitie begint volgende week al, zouden ze het door hebben in Zuid?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29487404
Komt wel in orde hoor Suijk. Het blijft oefenen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29487440
We zullen zien. Pierre komt over een weekje al op bezoek.

Die japanner is trouwens definitef naar Heracles.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29488134
quote:
Chris van Nijnatten: Bericht in AD is 100% waar
Gister plaatste het Algemeen Dagblad een artikel waarin gemeld werd dat Salomon Kalou verkocht was voor 9 miljoen euro aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Vervolgens werd dit artikel door verschillende mensen bij Feyenoord (Van Den Herik en Wotte) ontkent.

Toch is het bericht van het Algemeen Dagblad waar volgens Chris van Nijnatten, journalist bij het Algemeen Dagblad. De journalist verklaarde zojuist in radioprogramma Langs de Lijn dat het veel besproken bericht voor 100% waar is.
In een Portugese krant staat zelfs al te lezen dat Salomon Kalou voor 9 miljoen euro voor 5 jaar naar Benfica verhuist. Morgen plaatst het AD een nieuw artikel om de transfer van Salomon Kalou te bewijzen.
bron: www.soccernews.nl
pi_29488437
A Bola meldt er nog niets over echter...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29489022
Ik kijk met spanning uit naar het AD morgenochtend
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:33:27 #71
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29489459
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk met spanning uit naar het AD morgenochtend
Hier nog 1...

Al kan ik me echt niet voorstellen dat Feyenoord zijn contract heeft verkocht zonder medeweten van Kalou - of z'n zaakwaarnemer -. Lijkt me namelijk dat er geen regel rechtsgeldig is van dat contract en dan heeft het dus helemaal geen zin om 't te doen.

Vanavond trouwens Studio Voetbal weer toch? Hugo Borst is columnist bij het AD dus zal er allicht al iets over te vertellen hebben. Ben benieuwd.
Even geen signature.
pi_29489868
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Hier nog 1...

Al kan ik me echt niet voorstellen dat Feyenoord zijn contract heeft verkocht zonder medeweten van Kalou - of z'n zaakwaarnemer -. Lijkt me namelijk dat er geen regel rechtsgeldig is van dat contract en dan heeft het dus helemaal geen zin om 't te doen.

Vanavond trouwens Studio Voetbal weer toch? Hugo Borst is columnist bij het AD dus zal er allicht al iets over te vertellen hebben. Ben benieuwd.
Mócht het waar zijn, dan is de situatie voor de top ook onhoudbaar natuurlijk, gezien de mega-consequenties houdt ik een slag om de arm om het te geloven.
Verder is feyenoord meer met een strijd tegen de media bezig dan met de voorbereiding van het seizoen, erg jammer en ook zeer zonde van de kostbare tijd.
Koeman heeft er verstandig aan gedaan om een spreekverbod in te voeren voor de selectie, maar aangezien zoiets een laatste redmiddel is zal de sfeer binnen de club wel vreselijk zijn.

Voor Feyenoord kan het seizoen niet snel genoeg beginnen om de frustraties er vanaf te voetballen lijkt me. En dan kan men eindelijk weer eens over voetbal praten ipv randzaken.
Yeah baby Yeah!
pi_29489911
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef Elgigante het volgende:

Mócht het waar zijn, dan is de situatie voor de top ook onhoudbaar natuurlijk,
Nou, ik denk het eigenlijk niet.

Jorien blijft zitten waar 'ie zit.....
pi_29490596
Dat er iets in een portugese krant staat is ook echt overtuigend bewijs, dus ik wil ook wel weten met wat voor meerwaarde het AD gaat komen. Overigens vind ik wel dat het AD zo een groot risico neemt. Of het AD wordt ongeloofwaardig, of het Feyenoordbestuur.

Zelf denk ik dat Kalou toch het laatste woord zal hebben. Zoals Feyenoord Kalou aan zijn contract kan houden, kan Kalou ook Feyenoord aan het contract houden lijkt me. Als Kalou Nederlander wil worden, en dus in Nederland wil blijven spelen, gok ik dat Feyenoord daar weinig aan kan veranderen. (Anders zou het helemaal "slaven"handel worden natuurlijk.

Ik hoop gewoon dat Kalou in R'dam blijft.
pi_29492941
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:05 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Nou, ik denk het eigenlijk niet.

Jorien blijft zitten waar 'ie zit.....
Mwa...sowieso kunnen Wotte en evt Troost niet blijven zitten. Jorien is dan ook een lachertje met zn emails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')