Ik doel er ook meer op dat alle ploegen fouten maken, ook tegen mindere ploegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
rotskibo is ook een feyenoorder hoor
De altijd negatieve yvette is ook weer eens uit haar schulp gekropen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:10 schreef yvette1982 het volgende:
het is gewoon een wanprestatie. Nou ik neem aan dat nu echt niemand meer hoop heeft op enig succes dit seizoen.
Dat was 4-3 en pas na 1 week training maar natuurlijk zegt het helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hoe heette die zaterdagamateurs ook alweer waar Ajax pas in de 89ste minuut van won met 2-3?
Juist, lekker belangrijk.![]()
Eens, bijzonder jammer voor Hofs en Vincken. Ik hoop dat hun blessures ook niet te ernstig zijn en dat een paar dagen rust houden genoeg is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef Kaap het volgende:
Wel erg jammer dat Castelen, Hofs en Vincken geblesseerd zijn met de start van het seizoen voor de deur.
Allemaal leuk en aardig dat je kunt stellen dat er geen druk is voor Feijenoord. Maar wij zijn gwn een topclub en dan is er altijd druk, zo niet vanuit de media dan wel van het Legioen. Dus ik twijfel zeer of het wel zo relaxed is, maja het zijn profs dus die weten wel hoe er mee om te gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef Kaap het volgende:
Ach weet je wat ik zo fijn vind aan komend seizoen? Feyenoord speelt zonder druk. Van p$v en Ajax wordt bij voorbaat al heel veel verwacht. Feyenoord speelt dit seizoen underdog positie, niemand denkt dat Feyenoord 1, 2 of 3 wordt en al helemaal geen prijs pakt.
Lijkt me heel erg relaxed spelen en wie weet levert dat goede resultaten op.
Ik heb er in ieder geval meer hoop op dan met Gullit. Koeman straalt gewoon zoveel meer rust en vertrouwen uit.
Wel erg jammer dat Castelen, Hofs en Vincken geblesseerd zijn met de start van het seizoen voor de deur.
een vriend van me komt uit Schijnd0l, nou die heeft ze de pleuris gelachen hoor.quote:
Ali B vanaf rechts zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:32 schreef mister_popcorn het volgende:
En wie gaat er nou als rechtsbuiten lopen dan? Castelen en Vincken hebben au.
Misschien dat Leonardo die kans aangrijpt... who knows, we zien 't allemaal wel. Zoals elk seizoen opnieuw![]()
Nou ja, wees blij dat Feyenoord tenminste niet verloren heeftquote:
quote:Chris van Nijnatten: Bericht in AD is 100% waar
Gister plaatste het Algemeen Dagblad een artikel waarin gemeld werd dat Salomon Kalou verkocht was voor 9 miljoen euro aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Vervolgens werd dit artikel door verschillende mensen bij Feyenoord (Van Den Herik en Wotte) ontkent.
Toch is het bericht van het Algemeen Dagblad waar volgens Chris van Nijnatten, journalist bij het Algemeen Dagblad. De journalist verklaarde zojuist in radioprogramma Langs de Lijn dat het veel besproken bericht voor 100% waar is.
In een Portugese krant staat zelfs al te lezen dat Salomon Kalou voor 9 miljoen euro voor 5 jaar naar Benfica verhuist. Morgen plaatst het AD een nieuw artikel om de transfer van Salomon Kalou te bewijzen.
bron: www.soccernews.nl
Hier nog 1...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk met spanning uit naar het AD morgenochtend
Mócht het waar zijn, dan is de situatie voor de top ook onhoudbaar natuurlijk, gezien de mega-consequenties houdt ik een slag om de arm om het te geloven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Hier nog 1...
Al kan ik me echt niet voorstellen dat Feyenoord zijn contract heeft verkocht zonder medeweten van Kalou - of z'n zaakwaarnemer -. Lijkt me namelijk dat er geen regel rechtsgeldig is van dat contract en dan heeft het dus helemaal geen zin om 't te doen.
Vanavond trouwens Studio Voetbal weer toch? Hugo Borst is columnist bij het AD dus zal er allicht al iets over te vertellen hebben. Ben benieuwd.
Nou, ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef Elgigante het volgende:
Mócht het waar zijn, dan is de situatie voor de top ook onhoudbaar natuurlijk,
Mwa...sowieso kunnen Wotte en evt Troost niet blijven zitten. Jorien is dan ook een lachertje met zn emails.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:05 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Nou, ik denk het eigenlijk niet.
Jorien blijft zitten waar 'ie zit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |