Ik las het ook net ja , beetje vaag berichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:33 schreef Suijk het volgende:
Wat is dat verhaal dat Kalou is verkocht aan een investeringsmaatschappij, buiten zijn rug om?
Totdat je het AD leest...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef snabbi het volgende:
Eind vorige topic hadden we al gezegd dat ome guus zei "geen officiele besprekingen meer met Feyenoord te hebben over deze kwestie" "een verhoogd bod leek niet aannemelijk" en "juridisch zullen ze kalou niet ondersteunen". Soap is over als je het mij vraagt.
En wat heeft Feyenoord er nog mee te maken, nu Kalou zich zo schofterig gedraagt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Jajong het volgende:
Vind het een beetje een raar verhaal.. Kalou wil toch t Neerlands paspoort?
Nou, dan blijft hij fijn bij Feyenoord voetballen totdat PSV 18 miljoen biedt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord is zijn werkgever. Als ik Kalou was, zou ik gewoon weigeren.
ik snap het niet echtquote:06-08-2005: AD: KALOU VERKOCHT AAN INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ
[Bron: FR-Fans.nl]
Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Dit zeer opvallende nieuws meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Het bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.
Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.
De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef Kaap het volgende:
Geloof er geen reet van om eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef rotskibo het volgende:
Ach joh, morgen berichtje op feyenoord.nl dat ze dat helemaal niet hebben gedaan en het loopt met een sisser af.
quote:'WE HOUDEN KALOU AAN ZIJN CONTRACT, PUNT UIT'
Salomon Kalou wordt door Feyenoord aan zijn contract gehouden. Er is géén sprake van een verkoop aan een investeringsmaatschappij, zoals het Algemeen Dagblad vanmorgen meldt. 'Het lijkt wel of de halve wereld met Kalou bezig is. Maar we hebben maar één duidelijk en helder standpunt en dat is dat we Salomon Kalou aan zijn contract houden, punt uit’, aldus Jorien van den Herik vanmorgen.
Feyenoord betreurt de stemmingmakerij rond zijn aanvaller. Van den Herik: 'Wij willen rust. Dat weten de zaakwaarnemers van Kalou. Dat weet PSV. Dat weten ook andere gegadigden en die investeringsmaatschappij - waar nu weer over gesproken wordt - ken ik niet eens. Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden. Het enige wat juist is, is dat we al heel lang bezig zijn met de oprichting van een spelersfonds met professionele partijen. Maar daar staat de zaak van Kalou volledig buiten.'
Zonder nu een complottheorie in de wereld te willen helpen, de media leeft van deze ongein. Als er iemand met een pet op maar weer een raar idee krijgt ofzo, dan wordt het lekker aangedikt en in de media ten gehore gebracht.quote:
ja maar zo wordt ook duidelijk dat de media vaak gwn met lulverhalen komtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het een enorme misser van de betreffende journalist vinden als het niet klopt. Zelf geloof ik er niet in dat het klopt. Het zorgt er wel weer voor dat het vuurtje weer eens flink wordt opgestookt.
Gohquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:18 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
ja maar zo wordt ook duidelijk dat de media vaak gwn met lulverhalen komt
Ik wel, na 2 wedstrijden is iedereen al deze onzin alweer vergeten en dan kan Kalou er gewoon 25 inschieten voor PSV (sorry Feyenoorders, ik moest ff reagerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het is wel zo dat sinds de kranten bijna per minuut op internet geupdate worden dat je steeds meer tabloid achtige praktijken krijgt in Nederland. Het gaat erom wie het bericht als eerste op z'n site heeft staan, en er is geen tijd meer om te checken of het waarheid is. Als het toch niet waar bleek te zijn halen ze het er net zo snel weer vanaf. :/
Kleine vuurtjes worden vervolgens op verschillende fora explosief aangewakkerd, en voor je het weet breekt de pleuris uit.
We zullen wel zien wat er gebeurt, ik hoop persoonlijk dat Kalou niet naar PSV komt... lijkt me het beste voor de rust bij beide clubs. Maar we weten het pas na het sluiten van de transfermarkt pas ECHT zeker. (of wanneer PSV een andere grote aankoop afsluit binnenkort, wat ik een reele kans vind)
Jezus zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
2-2 tegen SchijndelHofs uitgevallen...
Schijndel maakte laat gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
En Schijndel miste ook nog een pingel.
Ik dacht zelfs dat Feyenoord pas in de laatste minuut gelijk maakte
Pardo miste toch een pingelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
En Schijndel miste ook nog een pingel.
Ik dacht zelfs dat Feyenoord pas in de laatste minuut gelijk maakte
De topictitel is meteen beantwoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
2-2 tegen SchijndelHofs uitgevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |