abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29452137
Erg vervelend, die winkels met gestapo-bellen. Je weet wel, dat als je binnenkomt dat er dan zo'n blij belletje gaat. Dan weten de gestapo-verkopers meteen dat je er bent. Komt er natuurlijk meteen zo'n glad joch aanzetten die me het stuipen op het lijf jaagd. Meestal stap ik direct uit deze winkels, zodat ze denken dat er 2 klanten zijn en dat er 2 gestapo-verkopers voor niets aankomen zetten.

Ha! .
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:02:58 #2
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_29452239
ik doe altijd de deur open en dicht, heel irritant maar dat verdienen die nazi's
''Being bad feels pretty good, huh?''
pi_29452566
dan weet je dat er mensen in de winkel zijn die je kan HELPEN.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_29452572
En dan die kinderen die expres heen en weer gaan lopen
Gall&Gall Fuck you!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:16:26 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_29452581
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
Erg vervelend, die winkels met gestapo-bellen. Je weet wel, dat als je binnenkomt dat er dan zo'n blij belletje gaat. Dan weten de gestapo-verkopers meteen dat je er bent. Komt er natuurlijk meteen zo'n glad joch aanzetten die me het stuipen op het lijf jaagd. Meestal stap ik direct uit deze winkels, zodat ze denken dat er 2 klanten zijn en dat er 2 gestapo-verkopers voor niets aankomen zetten.

Ha! [afbeelding].
doet je denken aan vroeger zeker he ouwe?
... zeiksnor
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_29452626
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Vodka_Lime het volgende:
dan weet je dat er mensen in de winkel zijn die je kan HELPEN.
Het laatste dat ik, en veel mensen met mij willen, is geholpen worden in een klerenwinkel. So suck my cock in hell damnit.
pi_29452724
Altijd die gestapo-vergelijkingen. Hoe voorspelbaar.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:21:51 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_29452742
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Het laatste dat ik, en veel mensen met mij willen, is geholpen worden in een klerenwinkel. So suck my cock in hell damnit.

daar heeft deze kledingverkoper hierboven zo te zien wel oren naar, ouwe.
pi_29452982
Zeg dan gewoon rechtuit dat je alleen wilt rondkijken en niet geholpen wenst te worden (op een fatsoenlijke manier).
pi_29453133
hoe moet ik anders weten of er mensen in mijn winkel zijn? Anders moet ik als een gestapo de hele dag rondlopen kijken of niemand mijn winkel leeg steelt.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:42:04 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_29453234
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef Speher het volgende:
hoe moet ik anders weten of er mensen in mijn winkel zijn? Anders moet ik als een gestapo de hele dag rondlopen kijken of niemand mijn winkel leeg steelt.

is je vriend dan.
pi_29453396
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef Speher het volgende:
Hoe groot is jouw winkel? Je ziet het toch wel als er iemand binnenkomt. Als ik godverdomme kleren wil kopen, dan hoef ik niet geholpen worden door een homofiele verkoper die de hele tijd dingen voorstelt.
pi_29453720
Nou, ik zou het dan wel fijn vinden als ze voor me aanwijzen wat de heren- en wat de dameskleding is... HEEJ! Nu begrijp ik het....ze hebben de indeling voor dames en heren volledig door elkaar gegooid, geen bordjes of labels erbij gedaan, zodat ze meteen 1001 excuses hebben om je aan te spreken!
Da gao nie nou!
pi_29454414
Over de straal van de fotocel heenstappen, zodat je komst onopgemerkt blijft.
En dan, bij het verlaten van de winkel, het belletje juist wél af laten gaan.
Zoeken ze zich helemaal de touwtyfus naar een klant die er niet is...
pi_29455038
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef vigier het volgende:
Nou, ik zou het dan wel fijn vinden als ze voor me aanwijzen wat de heren- en wat de dameskleding is... HEEJ! Nu begrijp ik het....ze hebben de indeling voor dames en heren volledig door elkaar gegooid, geen bordjes of labels erbij gedaan, zodat ze meteen 1001 excuses hebben om je aan te spreken!
Daar had ik al eerder een topic over geopend.
pi_29455759
Had jij ze ff mega tuk!
pi_29458474
Misschien is het beter voor je als je de rest van je leven binnen blijft. Dan heb je ook geen last van dat gedoe buiten je kamer. Vervelend is dat
pi_29459508
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

[afbeelding]

is je vriend dan.
Lief hondje....
pi_29459941
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
Ghehehe, ga ik es proberen
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 05:44:32 #20
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_29460048
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 04:34 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ghehehe, ga ik es proberen
De tring gaat soms al als alleen de deur al open gaat, dus je moet wel eerst een winkel zien te vinden met een tring die alleen tringt als je ergens op gaat staan, of die een straal heeft die niet door de deur wordt onderbroken.
Asjemenou
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 07:35:20 #21
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29460187
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
!!
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29460391
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef boyv het volgende:

[..]

Hoe groot is jouw winkel? Je ziet het toch wel als er iemand binnenkomt. Als ik godverdomme kleren wil kopen, dan hoef ik niet geholpen worden door een homofiele verkoper die de hele tijd dingen voorstelt.
ten eerste prutser, als ik met een klant bezig ben dan weet ik niet meer of er wel of niet iemand in mijn zaak rond loopt. Ten tweede ik werk in een speciaalzaak daar willen de meeste mensen geholpen worden. Wil je dat niet dan zeg je dat dan toch gewoon en dan ga ik gewoon rustig weg en dan mogen ze het zelf lekker uitzoeken.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 08:45:52 #23
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29460457
zo'n bel hebben wij op de garagedeur anders hoor je echt niet of er iemand in huis rondloopt
Bernie en ik zijn tof.
pi_29464249
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 05:44 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

De tring gaat soms al als alleen de deur al open gaat, dus je moet wel eerst een winkel zien te vinden met een tring die alleen tringt als je ergens op gaat staan, of die een straal heeft die niet door de deur wordt onderbroken.
Das mooi Dan heb ik vandaag wat te doen!
  FOK!fossiel zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:57:17 #25
8443 cptmarco
it's captain...
pi_29464347
Als een verkoper op je afloopt die je lastig wilt vallen, dan moet je hem/haar een slag voor zijn. Voordat hij/zij wat zeggen kan, vragen aan hem/haar: "Kan ik JOU ergens mee helpen???". Zo'n opmerking kunnen ze vaak niet behappen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')