Nu niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:26 schreef Omkron het volgende:
APk.. vermaak je je nog een beetje daarzo in Thailand met ons gemeenschapsgeld..?
What about Polen, Belarus etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:28 schreef kLowJow het volgende:
Wat dat betreft gaat de vergelijking helaas niet op. Voor sommigen zal Thailand dan ook een betere keus blijken..
Een goed plan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef Omkron het volgende:
Vraag je gewoon weer wat centen aan voor een of ander vaag 'kunst' project..![]()
Het ligt er een beetje aan watvoor vakantie je wil. Al zal het wel iets duurder worden dan 5 cent. Marokko is niet echt goedkoop.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef sp3c het volgende:
ff geheel ontopic maar is Marokko nu eigenlijk een leuk vakantieland??
dat is het voordeel aan Thailand voor de sextoeristen (en wit rusland enzo in mindere mate) die hebben een mooie vakantie en voor 5 cent krijgen ze er een mooie vriendin bij (die soms ietwat jong is) hoe zit dat in Marokko?
want die gasten die importbruiden zoeken zie ik niet echt als sextoeristen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:26 schreef mineo39-76 het volgende:
Ze hebben ook véél Anne Frank Plantsoenen in Marokko!
dan hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan watvoor vakantie je wil. Al zal het wel iets duurder worden dan 5 cent. Marokko is niet echt goedkoop.
Wit Rusland heeft toch een landklimaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef sp3c het volgende:
dat is het voordeel aan Thailand voor de sextoeristen (en wit rusland enzo in mindere mate)
Volgens mij was de strekking dat Marokkaanse vrouwen allochtonen die in Marokko op vakantie zijn aan de haak willen slaan.quote:
ik weet het niet, ik zie niet zo helder meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking dat Marokkaanse vrouwen allochtonen die in Marokko op vakantie zijn aan de haak willen slaan.
Toch?
Dit is het nachtelijke "strompel-hier-met-je-bezopen-kop-binnen-en-ouwehoer-over-sexvakanties-topic" dat het daglicht nimmer zal hoeven aanschouwen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik zie niet zo helder meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |