Ja op internetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:40 schreef Dementor het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je geld uit gaat geven
Inderdaad. Zonet maar weer even drie boeken gekocht. Je moet toch wat met zulk kutweer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:40 schreef Dementor het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je geld uit gaat geven
Idd, ik zie het net terug, het was toen echt schitterend weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:49 schreef Klonk het volgende:
dat waren die weken dat het zo bloedje heet was.
ik ben eigenlijk wel weer aan vakantie toe jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd, ik zie het net terug, het was toen echt schitterend weer![]()
Maar jezus wat lijkt dat alweer lang geleden zeg![]()
Beter bekeken danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Modwire het volgende:
Gelukkig ga ik morgen naar Spanje
Zowel Portugal als Frankrijk trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef Klonk het volgende:
spanje is het lekker warm, halve buurland staat in de fik, dat geeft wel wat warmte af.
ik denk dat de longontstekingen en verkoudheden daar prima gaan jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Dementor het volgende:
Dancy Valley gaat nu ook lekker -o_
Dr Phil is nog tot 2014 op TV hoor ik netquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Dementor het volgende:
Zelfs Dr.Phill heeft een kerstuitzending op Yorin nu
Salouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter bekeken danWaar ergens in Spanje?
En al best lang kutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb van mei tot weet ik hoelang nog vakantie, dus ik heb wel kunnen zonnenmaar nu is 't best kut...
Ik dacht serieus dat daar bomen moest staan, vond het al zo'n alternatieve omschrijving voor een bosbrandquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand tussen bommen in Zuid-Frankrijk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat daar bomen moest staan, vond het al zo'n alternatieve omschrijving voor een bosbrand
donderdag 11 augustus tot en met zondag 14 augustus 2005quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:29 schreef -ANNUH- het volgende:
over 2 weken ga ik hier in nederland op vakantie.. is er niet een beetje een hoopvol bericht wat betreft het weer..??
Zelfs dat zou al een stuk beter zijn dan wat we nu hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:32 schreef Roelieh het volgende:
[..]
donderdag 11 augustus tot en met zondag 14 augustus 2005
Aanhoudend licht wisselvallig met iedere dag ongeveer 50% kans op (wat) neerslag. Temperaturen rond de normale waarden. (Normaal: Tmin=13 gr, Tmax= 22 gr.)
verder gaat het KNMI niet![]()
ja dat doe je dus n de winterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef dronkeykong het volgende:Ik vindt dit weer wel lekker hoor, heb nog zoveel DVD's te kijken en dat vind ik het gezelligst als het regent en donker is![]()
Ok dat ook maar volgende week krijg ik de sleutel van me huis en dan vind ik het toch ook wel fijn als ik niet in die tering hitte en benauwdheid hoef te verbouwen, volgend jaar dan maar weerquote:
Hittegolf in het voorjaar? Ik stond begin maart tot aan m'n knieën in de sneeuw hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef dronkeykong het volgende:
Trouwens je kon het weten, door die hitte golf in het voorjaar kon je er prat op gaan dat de zomer kut zou gaan worden...en kijk nou inderdaad wat een kut zomer is het![]()
2 weken later sloeg het weer helemaal de andere kant op hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hittegolf in het voorjaar? Ik stond begin maart tot aan m'n knieën in de sneeuw hoor
en weet je wel wat de uitdrukking "ergens prat op gaan" betekent?
Tjongejonge wat een jankerd ben je man....waarom rot je dan niet gewoon naar het zuiden kan je gelijk helpen met het bestreiden van die bosbranden doe je nog wat nuttigs dan hier zitten te kankeren op het weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hittegolf in het voorjaar? Ik stond begin maart tot aan m'n knieën in de sneeuw hoor
en weet je wel wat de uitdrukking "ergens prat op gaan" betekent?
Precies....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 weken later sloeg het weer helemaal de andere kant op hoor.
Met Sail ofzo zou wel mooi zijn, alleen vermoed ik dat de zomer weer komt als iedereen weer aan het werk is en op school zit. Ik spaar me dagen daar dan maar voor weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
De zomer komt echt nog wel, over een week of 3 hoop ik dan wel heel hard.
Teringquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tjongejonge wat een jankerd ben je man....waarom rot je dan niet gewoon naar het zuiden kan je gelijk helpen met het bestreiden van die bosbranden doe je nog wat nuttigs dan hier zitten te kankeren op het weer![]()
Eerst is het een topic om te kankeren op het weer en nou mag ik niet zeikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringIk was niet eens aan het rellen
Trouwens, dit is ene topic om te kankeren op het weer, dus ik ben volledig ontopic. Nou kappen met zeiken
Dank je.. zal wel lukken denk ik...quote:
Dat zou helemaal mooi zijn, inderdaad... van mij mag het in Nederland nog wel ff lbijven regenen.. Dat is toch altijd leuker als je op vakantie bent, hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet ik alweer bijna naar college'squote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |