ik ben eigenlijk wel weer aan vakantie toe jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd, ik zie het net terug, het was toen echt schitterend weer![]()
Maar jezus wat lijkt dat alweer lang geleden zeg![]()
Beter bekeken danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Modwire het volgende:
Gelukkig ga ik morgen naar Spanje
Zowel Portugal als Frankrijk trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef Klonk het volgende:
spanje is het lekker warm, halve buurland staat in de fik, dat geeft wel wat warmte af.
ik denk dat de longontstekingen en verkoudheden daar prima gaan jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Dementor het volgende:
Dancy Valley gaat nu ook lekker -o_
Dr Phil is nog tot 2014 op TV hoor ik netquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Dementor het volgende:
Zelfs Dr.Phill heeft een kerstuitzending op Yorin nu
Salouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter bekeken danWaar ergens in Spanje?
En al best lang kutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb van mei tot weet ik hoelang nog vakantie, dus ik heb wel kunnen zonnenmaar nu is 't best kut...
Ik dacht serieus dat daar bomen moest staan, vond het al zo'n alternatieve omschrijving voor een bosbrandquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand tussen bommen in Zuid-Frankrijk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat daar bomen moest staan, vond het al zo'n alternatieve omschrijving voor een bosbrand
donderdag 11 augustus tot en met zondag 14 augustus 2005quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:29 schreef -ANNUH- het volgende:
over 2 weken ga ik hier in nederland op vakantie.. is er niet een beetje een hoopvol bericht wat betreft het weer..??
Zelfs dat zou al een stuk beter zijn dan wat we nu hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:32 schreef Roelieh het volgende:
[..]
donderdag 11 augustus tot en met zondag 14 augustus 2005
Aanhoudend licht wisselvallig met iedere dag ongeveer 50% kans op (wat) neerslag. Temperaturen rond de normale waarden. (Normaal: Tmin=13 gr, Tmax= 22 gr.)
verder gaat het KNMI niet![]()
ja dat doe je dus n de winterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef dronkeykong het volgende:Ik vindt dit weer wel lekker hoor, heb nog zoveel DVD's te kijken en dat vind ik het gezelligst als het regent en donker is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |