en die ene die het niet wil zeggen schaar je dan maar meteen onder de kop vrouwquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook 4 vrouwen en 1 mannetje:
2 vrouwen uit Duitsland, iemand uit de US of A die niet wil zeggen wat zijn/haar geslacht is, 1 vrouw uit de US of A, en een man uit Litouwen
1tje wil een handgemaakte postcard, zal m'n moeder er even bij roepen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en die ene die het niet wil zeggen schaar je dan maar meteen onder de kop vrouw![]()
hoe geef je priority?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Buiten Europa is het 85 cent![]()
Wel priority hoor. Zonder priority is het wel iets goedkoper maar het scheelt erg weinig vind ik
ok, maar dat kost dus niet nog eens extra voor priority zegels ofzo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:06 schreef Klonk het volgende:
gewoon een velletje kopen bij het postkantoor:
binnen europa: 5 stuks voor 3.45 (met priority)
buiten europa: 5 stuks voor 4.25 (ook met priority)
ok, bedanktquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
zit er al op/bij
nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:18 schreef Klonk het volgende:
waarom op het postkantoor vragen als er hier een medewerker van TPG zit(maar dat wist jij natuurlijk niet)
5+2 = 7?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Klonk het volgende:
zo, in totaal zijn er nu 5 onderweg van mij, net nog ff 2 adressen opgevraagd
1 naar Engeland
1 naar Frankrijk
er zijn er nu 5 onderweg, als je terugleest zie je dat hij er 3 had, er nu 2 extra heeft opgevraagd zodat het er nu 5 zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
5+2 = 7?Ik dacht dat je er maximaal 5 kon doen?
waarschijnlijk nog steeds die ene van 85 cent...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoeveel postzegels moet je in godsnaam op een kaart doen die je naar taiwan stuurt?
Gewoon 85 cent zei de juffrouw op het postkantoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoeveel postzegels moet je in godsnaam op een kaart doen die je naar taiwan stuurt?
idd gewoon een postzegel buiten europa a85 centquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
Jeejquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:59 schreef Paladina het volgende:
Vandaag in enkele kiosken geweest voor old-fashioned "Groeten uit..." kaarten, maar nergens kunnen vinden!
Heb ze al verzonden, dus kan ze helaas niet meer showenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:59 schreef Klonk het volgende:
mischien leuk om ff de kaarten te showen, zodat andere kunnen meegenieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |