Ik zal je eens schoppen... zal ook wel wat achterlaten !quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:26 schreef Magneet het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens eerst keer een karatekick gevoeld van die kleine in Miranda's buik dat maakt echt ff indruk hoor
Nog lang niet klaar ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:27 schreef Quinny het volgende:
Shit over 7 weken kan het al gaan gebeuren weer. En de babykamer is nog lang niet klaar
Welke?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
moet nog proesten als ik aan die blik van hem denk na die stofzuiger actie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens schoppen... zal ook wel wat achterlaten !
Leuk hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:26 schreef Magneet het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens eerst keer een karatekick gevoeld van die kleine in Miranda's buik dat maakt echt ff indruk hoor
gijs.... serieus.... die moet je posten!!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou die foto wel kunnen posten vanmiddag ofzo.... moet even de foto blauwtanden naar een zakcomputer met een pc draadje !
Ohjaquote:
kan me geen fuck schelen hoe als ik die foto maar te zien krijgquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus.... die moet je posten!!!!!![]()
![]()
k heb hier blauwtand......stuur hem met de satteliet, dan haal ik hem hier wel binnen via infrarood
7 wekenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:27 schreef Quinny het volgende:
Ik zat net even te rekenen hoeveel weken ik nou al zwanger ben (tja bij een 2de sta je er minder bij stil) ...... 30 weken al. Shit over 7 weken kan het al gaan gebeuren weer. En de babykamer is nog lang niet klaar, geboortekaartjes moeten we nog uitzoeken, bed op klossen.....
Zucht, nouja het komt allemaal wel goed
IK zie ALLES!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar hoe kan hij die gezien hebben dan?
Wij vandaag 27 weken.. godverdomme, straks zijn we niet meer alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:27 schreef Quinny het volgende:
Ik zat net even te rekenen hoeveel weken ik nou al zwanger ben (tja bij een 2de sta je er minder bij stil) ...... 30 weken al. Shit over 7 weken kan het al gaan gebeuren weer. En de babykamer is nog lang niet klaar, geboortekaartjes moeten we nog uitzoeken, bed op klossen.....
dan is de rust over in huize B.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij vandaag 27 weken.. godverdomme, straks zijn we niet meer alleen
Dan mag ik godverdomme ook wel eens ophouden met vloeken!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij vandaag 27 weken.. godverdomme, straks zijn we niet meer alleen
Whahahaha... touchequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja, voor het ontharen van je rug
dat kan je godverdomme maar beter doen ja. Maar ja zolang je de eerste tijd op een aardige toon vloekt boeit het ook niet, kleine verstaat het toch nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan mag ik godverdomme ook wel eens ophouden met vloeken!
Whahaha, ja dat is waar!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat kan je godverdomme maar beter doen ja. Maar ja zolang je de eerste tijd op een aardige toon vloekt boeit het ook niet, kleine verstaat het toch niet
7 weken??? Je was toch halverwege oktober klaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:27 schreef Quinny het volgende:
Behalve die puist in je nek toenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahaha, ja dat is waar!
En dan moeten we elkaar ook papa en mama gaan noemen![]()
En aan tafel eten met zn 3ik blijf lekker aan de lage tafel eten
Sesamstraat kijken, en verhaaltjes voor lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |