Als hij ook 50 euro per keer betaald, loop je aardig binnen jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens aan Sjo vragen wanneer ik mijn salaris krijg van hem
krijg je dat ik betaal je in natura gelulquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
of nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij ook 50 euro per keer betaald, loop je aardig binnen ja
Oh ja.... je kreeg nog 100 euro van me he..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als het werktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die bedrijven waar je automatisch incasso aan geeft, moet je toch verdomd goed in de gaten houden hoor.!!
Internetbankieren, beste uitvinding sinds het gesneden brood.
zowiezo want ieder bedrijf/instantie die gebruikt maakt van auto incasso kan geld af laten schrijven van jouw rekening ook al geef je geen toestemmingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die bedrijven waar je automatisch incasso aan geeft, moet je toch verdomd goed in de gaten houden hoor.!!
Internetbankieren, beste uitvinding sinds het gesneden brood.
Ohja, voor het ontharen van je rugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja.... je kreeg nog 100 euro van me he..
heb je eindelijk die grasmaaier kunnen uitproberen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja, voor het ontharen van je rug
Iemand anders gelukkig.. de postbank sucked.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als het werkt![]()
Heb jij ook de postbank of zit je bij iemand anders?
vriendenprijsjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Serieus.... een 2 minute shop bij de laatste 25 inzendingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lieve Gijsjes. Ik heb jullie hulp nodig. Ik kan een Xbox 360 winnen via de Power Unlimited. Het was de bedoeling dat je een cover maakte met jezelf in iets wat met gamen te maken heeft. Ik heb een fotoshop van Cho daarvoor gebruikt en ik zit nu bij de laatste 25
Hier is het topic op FOK! : [Centraal] Help HIER Roy aan de Revolution door te stemmen
Hier is de site van de PU: http://www.powerweb.nl/bigimg.jsp?rubriek=755308
Vertel het ook door aan iedereenAlvast bedankt Gijsjes. Verspreid het woord.
moet dat dan nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Hoop mensen die Roy haten trouwens en gewoon op 1 hebben geklikt express
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssjjjeessss, vrienden, lieverds, makkers, maten en Brown,... goedemorgen
is toch briljantquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... een 2 minute shop bij de laatste 25 inzendingen![]()
![]()
[afbeelding]
Dag schatquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssjjjeessss, vrienden, lieverds, makkers, maten en Brown,... goedemorgen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Ging alles goed vanmorgen of was het weer huilenAlsof we hem noooiit meer komen ophalen
Dat laatste iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Ging alles goed vanmorgen of was het weer huilenAlsof we hem noooiit meer komen ophalen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
moet nog proesten als ik aan die blik van hem denk na die stofzuiger actie
![]()
![]()
Ik zou die foto wel kunnen posten vanmiddag ofzo.... moet even de foto blauwtanden naar een zakcomputer met een pc draadje !quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
moet nog proesten als ik aan die blik van hem denk na die stofzuiger actie
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |