yup nog 2 daagjes werkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:01 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Gelukkig is het alweer woensdag
Na 3 x las ik pas aanvallenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:58 schreef Magneet het volgende:
smorgens vroeg wel ja dan zijn de anavallen op de server nog niet begonnen. Lijkt wel of het een paar figuren zijn die het vanaf hun werk of school doen ofzo. Of hun pc moet natuurlijk snachts uit
hahahhahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Na 3 x las ik pas aanvallen![]()
anus en anaal las ik eerst
quote:Man computert zich dood
SEOUL - Een Zuid-Koreaanse man heeft zich letterlijk dood gespeeld. Luttele minuten na een vijftig uur durende marathonsessie achter de computer, begaf zijn hart het. Dat maakten de autoriteiten dinsdag bekend.
De 28-jarige Lee speelde online simulatiespellen in een internetcafé. Volgens de politie verliet Lee het computerscherm alleen om naar de toilet te gaan en om af en toe een dutje te doen.
Volgens een plaatselijke krant had Lee recentelijk zijn baan opgezegd, om meer tijd aan het spelen van computerspellen te besteden. Waarschijnlijk heeft zijn hart het begeven als gevolg van uitputting.
quote:Spermadonorshow bij Talpa
door Marcel Frost
LAREN - Talpa laat in het komende tv-seizoen niet alleen een bevalling zien in de nieuwe reeks van Big Brother, maar zoekt ook een spermadonor via een televisieprogramma.
Onder de titel "Ik wil je kind en verder niets" komt het programma in eerste instantie één keer op de buis. Een ongehuwde vrouw zal via de televisie een oproep doen om daarna te kunnen kiezen uit zo veel mogelijk potentiële vaders voor haar nog te verwekken kind.
De show is bedacht door Reinout Oerlemans' bedrijf Eyeworks en wordt een onderdeel van de reeks Talpa's tv-competitie.
In dat programma gaan vijf tv-producenten de strijd met elkaar aan: elk bedrijf mag een proefaflevering van een nieuw programma maken. De kijkers beslissen vervolgens welke producent een complete serie mag maken.
Tot dat moment is onduidelijk of er ooit meer dan één testaflevering van de 'spermadonorshow' zal worden gemaakt. Een woordvoerder van Talpa zegt dat elke producent vrij is in zijn ideeën en wil niet inhoudelijk reageren. "De kijkers beslissen uiteindelijk wat ze willen zien." Reinout Oerlemans wil geen commentaar geven.
Endemol lanceerde enkele jaren geleden al een programma-idee rond hetzelfde onderwerp, maar dat stuitte op veel weerzin. Zelfs Endemol-oprichter Joop van den Ende noemde de spermadonorshow indertijd een "walgelijk initiatief". Uiteindelijk kwam het niet op de buis.
die vond ik gister ook wel grappig om in elkaar te zettenquote:Een Amerikaanse tv-presentator is overvallen terwijl hij live een winkelprogramma presenteerde vanuit een studio in Fort Smith in de staat Arkansas. Gary Spirito was zoals elke donderdag bezig met zijn programma te maken, maar op een gegeven moment kwam er iemand met een pistool binnen. Eerst dacht hij nog dat het een grap was maar daarna vroeg hij toch zijn kijkers de politie te bellen.
De overvaller kwam plotseling de studio binnen en eiste de autosleutels van de presentator. Gary Spirito meldde meteen aan het publiek dat dit niet in het script stond, en vroeg ze de politie te bellen. Spirito keek hierna de overvaller recht in de ogen en zei nuchter: "We zijn hier met een liveshow bezig en waarschijnlijk zijn er nu al honderden kijkers bezig met de politie op te bellen. Het is maar dat je het weet".
Mary Schell, een vaste kijkster van het programma, dacht eerst dat de presentator een grapje maakt en dat er niets aan de hand was. Na een minuut kwam ze terug op deze gedachte en belde de politie. Volgens Spirito heeft de dief niets mee kunnen nemen. De politie van Fort Smith heeft dankzij de hulp van het publiek twee verdachten opgepakt. Zij kunnen rekenen op een veroordeling voor diefstal met verzwarende omstandigheden.
serieusquote:Opzienbarende seksweddenschap
door onze redactie
KEULEN - Twee Duitse vriendinnen uit Keulen hebben in één dag in totaal met 116 mannen seks gehad. Niet voor werk, maar in het kader van een weddenschap. De twee nymfomanes wilden namelijk van elkaar weten wie de meeste mannen in bed kon krijgen op één dag.
Opzienbarende seksweddenschap
De 19-jarige scholiere Nathalie.![]()
Iedere man die met een van de twee dames naar bed wilde, kreeg daarvoor ook nog eens 50 euro. Na een oproep op internet te hebben geplaatst, kwamen er 1800 mannen opdraven bij het bordeel dat de dames voor de gelegenheid hadden afgehuurd.
Niet iedere man kwam aan zijn trekken. De 19-jarige scholiere Nathalie had aan het eind van de dag 64 mannen ‘verschalkt’ en haar 29-jarige vriendin Tine wist 52 mannen in bed te krijgen. Een gezamenlijk kostenplaatje van 5800 euro.
Daar rouwen de dames echter niet om. Volgens de dames was het avontuur iedere cent waard. “Ik ben nou eenmaal verslaafd aan seks”, aldus Nathalie tegenover de Duitse krant Bild. "We hadden gespaard voor een strandvakantie. Maar dat geld hebben we gewoon een andere bestemming gegeven.
serieusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:12 schreef Magneet het volgende:
Overval live op televisie
die vond ik gister ook wel grappig om in elkaar te zetten
echt zoooooooooo domquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus![]()
ben je dan een steen zeg
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef mr_Brown het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga ik toch maar eens aan Sjo vragen wanneer ik mijn salaris krijg van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |