De Nancy Sinatra versie mag ik hopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Jij gebruikt FOK!Tools nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Nancy Sinatra versie mag ik hopen?
Maar ik luister wel de Nancy Sinatra versie ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gebruikt FOK!Tools nog!!!!!!!!
Ik gebruik ze ook heel soms nog als ik iets wil quoten uit een gesloten topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gebruikt FOK!Tools nog!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zoals andere 17 jarige jongens..
voetbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef BVO het volgende:
Jullie doen toch wel mee aan FOK!voetbalmanager 2005 online he???
Subleague voor ShowChat is wel leuk..
Daar ga ik eens goed voor zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef BVO het volgende:
Jullie doen toch wel mee aan FOK!voetbalmanager 2005 online he???
Subleague voor ShowChat is wel leuk..
Oh nee, dat hoefde nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga eerst een team samenstellen natuurlijk
Dat kan ik gewoon ook al.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook heel soms nog als ik iets wil quoten uit een gesloten topic![]()
Welke 2 mods?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:19 schreef BVO het volgende:
Wachtwoord: namen van de twee mods aan elkaar, zonder hoofdletter..
Nee, die van IDO.quote:
Tell me something I don't knowquote:
Maar hoe kom ik daar?quote:
Laat me nou ff.quote:
Uhuh, en als je je aangemeld heb ga je naar "Subleagues" bij manager en vul je onderin "ShowChat" met wachtwoord in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Klikt op Subleages, dan vink je ShowChat aan, tikt wachtwoord in en vervolgens op aanmelden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |