Filmrolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef mordradead het volgende:
een alto
niemand haat mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef mordradead het volgende:
nee, hij haat jou
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=4701quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:10 schreef mordradead het volgende:
ik ook maar dit is toch zo een met afstandsbediening?
ach... 20 euri kan je toch wel bij iemand lenen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:42 schreef mordradead het volgende:
scartbox voor meerdere consoles dus... ben benieuwd hoe lang die actie blijft want ik heb nu geen geld
mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:16 schreef mordradead het volgende:
ik heb wel 20 euri maar ik moet deze week nog 2keer naar de bios en verder moet ik op lowlands een respectabele hoeveelheid bier binnen kunnen nemen
net als Dance Surfvalleyquote:
kheb HD3 hier liggen, is znet zo duur als HD1, goedkoper dan HD5quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:20 schreef mordradead het volgende:
precies, daarbij is die 6 gig (max) van de ipod veel te weinig20gb is een mooie grootte en die hd5 (hd1 is ook prima hoor) van sony gaat gewoon vet lang mee (40uur ofzo)
dan heb je 5 euro over voor bietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:16 schreef mordradead het volgende:
ik heb wel 20 euri maar ik moet deze week nog 2keer naar de bios en verder moet ik op lowlands een respectabele hoeveelheid bier binnen kunnen nemen
ik heb nog wel wat op m'n rekening enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef jercovski het volgende:
[..]
dan heb je 5 euro over voor biet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |