Misschien wel eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Okay. Ik checkte het maar even, voor de zekerheid.
jullie bbq-en dus gewoon meten
.
denk er eens goed over naquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
Desalniettemin snap ik dan niet waarom je vorig jaar zei 22 te zijn.![]()
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:19 schreef TGT het volgende:
Leipe belg
Dat heet hier een koffer
Edit: Noh is jouw broer homo?
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?quote:
Of zoals ik altijd zeg:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Koelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
officieel is hij bi, maar zeg maar gewoon dat hij homo is, ja![]()
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat vrouwen sneller volwassen worden, worden ze elk jaar vijf jaar ouder?.
Daar werd toch al aan gewerkt (in ieder geval in de breedte).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben we vrij snel te maken met een biglapin
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.quote:
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Of zoals ik altijd zeg:
Het maakt hem niet uit in welk gat hij het steekt
Ha! Heb ik me jou daar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Leuk leuk!! Hopelijk is het daar beter weer dan hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
een valies is zo'n ding waar je je kleren en de rest indoet als je op reis gaat![]()
ik ga mijn pappie en grootouders gaan bezoeken in frankrijk voor een weekendje, met mijn vent, mijn broer en zijn vent
wordt fun![]()
![]()
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
Na goed nadenken kom ik tot de conclusie dat je een aantal dingen hier bij elkaar gelogen hebt.
Zit ik er ver naast?![]()
Begin te vertellen dan!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:18 schreef TGT het volgende:
[..]
Veel plezier iig...
Romantiek roeleert.
* TGT bekokstooft ook een romantisch plannetje![]()
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn vent is echt lekker, hij doet het niet met iedereen![]()
en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het nooit in een vrouw zou steken![]()
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
Vond t al raar dat je op de foto niet mank liepquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat kriijg je dan van iemand waar je foto's hebt naar toegestuurd.
Tuurlijk waren die foto's fake, maar dan nog![]()
![]()
heb ik dan de plicht om op jouw vragen te antwoorden ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.![]()
niet alle homo's doen aan anale sexquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:34 schreef JoeyT het volgende:
Tenminste nog 1 bruine ridder in de familie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |