held!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:31 schreef dndiek het volgende:
Alle 45 deelnemers staan in Excel en de veranderingen heb ik doorgevoerd
godsamme ik had vitessequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef dndiek het volgende:
Vraag 23: RBC Roosendaal
heb eerste divisie gelezen denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
pascal, Kruys traint in de GGD
ik sparta.quote:
Je doet je naam niet echt eer aan bij deze vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef OnlineGokker het volgende:
23. Welke Eredivisieclub overleeft de eerste ronde van de Amstel Cup niet? RBC
ik heb ook alleen maar gescoord ingevuldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:31 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jouw vraag 10 is nog niet compleet![]()
Ik wist ook niet tegen wie RBC speelde, maar ik had niet echt veel vertrouwen in ze door hun resultaten in de voorbereidingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Ik had trouwens geen flauw idee tegen wie RBC speelde, was gewoon een blinde gok
Hier idem.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Ik had trouwens geen flauw idee tegen wie RBC speelde, was gewoon een blinde gok
quote:39. Bij welke betaald voetbalclub speelt de speler die het eerst zijn kruisbanden scheurt? SC Heerenveen
gefixt!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ik maak van vraag 39 maar weer Heerenveen:
[..]
Terecht! Mensen die RBC hadden ruim voor gisteren verdienen de punten wel!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:11 schreef dndiek het volgende:
de mensen die na gisteren 19.00 ingevuld hebben of gaan invullen, krijgen geen punten voor vraag 23.
Dat is geen voorspellen meer!!
En terecht, maar ik kan voor de rest nog wel meedoen? Want dan vul ik hem nog ff snel in vanavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:11 schreef dndiek het volgende:
de mensen die na gisteren 19.00 ingevuld hebben of gaan invullen, krijgen geen punten voor vraag 23.
Dat is geen voorspellen meer!!
Ik had zomaar een loserclub ingevuld en helemaal niet opgelet of ze er al uit waren ofzo...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je doet je naam niet echt eer aan bij deze vraag![]()
alles is weer verwerkt
yeah rightquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik had zomaar een loserclub ingevuld en helemaal niet opgelet of ze er al uit waren ofzo...
Omdat ze een geschorste speler hadden opgesteld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef dndiek het volgende:
Vraag 23: RBC Roosendaal en Heracles
Lijkt me dat het handig is om te wachten tot de straf definitief is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ze een geschorste speler hadden opgesteld.
Beide antwoorden worden dus goed gerekend
nee 3 valt af jammer genoeg. Dat was een zekerheidje voor mij hopelijk word het komende week nog ingehaald.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef Chielus het volgende:
Oja, 33 is erg aannemelijk
zou best kunnen !quote:
Dit is vraag 6:quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:34 schreef Chielus het volgende:
ben trouwens benieuwd of iemand vraag 6 goed heeft.
helemaal coorect, mijn fout.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is vraag 6:
Welke scheidsrechter geeft de 1e rode kaart van 2006 in de eredivisie
Die is dus nog niet beantwoord![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Yeahinho het volgende:
4. Wie scoort het 4e eredivisiedoelpunt van het seizoen 2005-2006? Rick Hoogendorp (Willem II - RKC)
ff kijken of dit al gebeurt is.......quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Categorie A (2 punten per juist antwoord)
10. Wordt de derde penalty van het seizoen, gescoord, gestopt of gemist (dus naast, over of op de paal)? Bonuspunt voor zowel speler, wedstrijd en keeper.
Categorie C (4 punten per juist antwoord)
28. Welke Eredivisieclub maakt het eerst een eigen goal?
ik ben ook benieuwd maar dan zelfs naar alle vragenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:34 schreef Chielus het volgende:
ben trouwens benieuwd of iemand vraag 6 goed heeft.
Dit was hun eerste wedstrijd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef dndiek het volgende:
Is de wedstrijd van FC Omniworld die vanavond gespeeld is, hun eerste wedstrijd of is dat de wedstrijd die ze nog van vorige week een keer moeten in halen??
Een echte Nostradamus wist toch dat het veld bij de eerste wedstrijd afgekeurd zou worden?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef dndiek het volgende:
Ok, maar dan hebben sommige mensen misschien een ander antwoord ingevuld omdat de tegenstander anders is.....
Heeft Mitea ze gescheurd?quote:39. Bij welke betaald voetbalclub speelt de speler die het eerst zijn kruisbanden scheurt?
Volgens mij niet, maar dit is tijdens het Amsterdam Tournament gebeurd, voor het begin van deze quiz, toch?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dit is tijdens het Amsterdam Tournament gebeurd, voor het begin van deze quiz, toch?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag 39 gaat in vanaf 12 augustus...
Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef appelsientje het volgende:
6. Welke scheidsrechter geeft de 1e rode kaart van 2006 in de eredivisie? Luinge
we leven nu in 2005 he ...quote:
Van Veendam hadden ze ook verloren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef dndiek het volgende:
Ok, maar dan hebben sommige mensen misschien een ander antwoord ingevuld omdat de tegenstander anders is.....
Jammer, anders had ik deze vraag uiteraard goed gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt.
DD heeft aangegeven dat deze vraag is ingegaan per 12 Augustus, Mitea heeft de blesure voor deze datum opgelopen, dus zal Ajax (mitea) niet het antwoord zijn op deze vraag.
Zie hier:
[..]
en zelfs in 05 zou die nog niet goed zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef appelsientje het volgende:
6. Welke scheidsrechter geeft de 1e rode kaart van 2006 in de eredivisie? Luinge
Heerenveen of PSV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
28. Welke Eredivisieclub maakt het eerst een eigen goal?
deze ronde 2 strafschoppen toch ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij zijn er pas 2 strafschoppen gegeven
Reuser 1e speelronde (mis)
G. Van Dijk 2e speelronde (raak)
Ze gingen er alletwee inquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze ronde 2 strafschoppen toch ?
die tegen moensging op de paal
en die van Quansah ging erin toch ?
dat was amstelcup waarschijnlijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Omniworld heeft ook nog wedstrijd gewonnen of wel
denk dat dit de goede invulling is !!quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef dndiek het volgende:
Met deze vraag kun je volgens mij 2 punten verdienen als je goed had dat de penalty gescoord was of niet; de keeper, de wedstrijd en de strafschopnemer leverde bonuspunten op!
Dus er zijn volgens mij wel degelijk punten gescoord bij deze vraag
Dus het zou zijn
Gescoord: 2 punten
Speler: Lammens: 1 bonuspunt
Keeper: Moens: 1 bonuspunt
Wedstrijd: RBC- Willem II: 1 bonuspunt
Als het niet zo is, hoor ik het graag. Ik wacht even met verwerken van de vraag op de bevestiging
AS Monaco- Stade Rennes 0-2quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Chielus het volgende:
Morgen antwoord vraag 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |