Het grappige is dat het eigenlijk nogal negatief over Amerika is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:23 schreef J_CDA het volgende:
Echt een geweldig boek. Kan het iedereen aanraden.
Het geeft gewoon een realistisch beeld. Ik beaam ook dat Amerika niet de hemel op aarde is, en dus genoeg misstanden heeft. Toch zou ik als ik mocht kiezen wel wel weten waar ik zou willen levenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het grappige is dat het eigenlijk nogal negatief over Amerika is.
Matthijs vroeg door over de opmerkingen die Charles had gemaakt over zijn collega´s in de VS en in Hilversum. Daar kon Charles niet zo goed tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:38 schreef IPdaily het volgende:
Lol, net Charles Groenhuijsen die losging op een presetator van TV3 en hem zo'n beetje uitmaakte voor een zeikerd met zuigende vragen![]()
Philip Freriks kan lekker van zijn pensioen gaan genieten. Nu Sacha de Boer nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
Goed nieuws dat hij het journaal toch gaat presenteren
Zet hem op Charles
Afgezien van de streling voor het ego begrijp ik niet goed wat er leuk is aan die baanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
Goed nieuws dat hij het journaal toch gaat presenteren
Zet hem op Charles
Misschien dat hij daarom door mensen wel rechts gevonden wordt ?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Matthijs vroeg door over de opmerkingen die Charles had gemaakt over zijn collega´s in de VS en in Hilversum. Daar kon Charles niet zo goed tegen![]()
Eens. Correspondent in de VS zijn lijkt me een stuk leuker dan het journaal presenteren. Hoewel je wel primetime zit en het daardoor geen slecht baantje is natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:57 schreef Oud_student het volgende:
Afgezien van de streling voor het ego begrijp ik niet goed wat er leuk is aan die baan
Vergeleken met journalist of correspondent lijkt het mij wat saai. Maar misschien is het een overgangs stap naar zijn pensionering?
Nou ja, in het interview stond als antwoord op de vraag " Hoe is je verstandhouding met Wouter Kurpershoek? " " Niet goed ", is het toch het goede recht van Matthijs om dan te vragen, waarom niet ? Het is zuigen aangezien Matthijs net zo goed weet dat ie toch geen antwoord krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarom door mensen wel rechts gevonden wordt ?
Hij houdt van fatsoen en goede omgangsvormen en heeft de pest aan (linkse) journalisten die zichzelf en hun eigen mening belangrijker vinden dan de geinterviewde.
Charles zei het treffend:
Je de stelt vragen op een zodanige zuigende manier, zelf weet je het antwoord al.
Het is maar net wat je goed fatsoen noemt. Vriendelijk zijn en vervolgens achter je rug om een mes in je rug steken kan je goed fatsoen noemen. Als ik dat stukje lees van Groenhuizen over de VS dan bevestigt dat eerder mijn vooroordelen dan dat het die wegneemt. Maar het is maar net waar je je goed bij voelt natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarom door mensen wel rechts gevonden wordt ?
Hij houdt van fatsoen en goede omgangsvormen en heeft de pest aan (linkse) journalisten die zichzelf en hun eigen mening belangrijker vinden dan de geinterviewde.
Charles zei het treffend:
Je de stelt vragen op een zodanige zuigende manier, zelf weet je het antwoord al.
Tuurlijk, maar als interviewer (en de kijkers denk ik ook), weten dat er het nodige speelt cq heeft gespeeld, dan moet je daar toch als interviewer op doorvragen ? Matthijs weet ook wel dat ie daar geen antwoord op krijgt (deel van het spel), maar probeert hem te verleiden tot een antwoord. Charles had natuurlijk kunnen weten dat ie dit soort vragen zou gaan krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je goed fatsoen noemt. Vriendelijk zijn en vervolgens achter je rug om een mes in je rug steken kan je goed fatsoen noemen. Als ik dat stukje lees van Groenhuizen over de VS dan bevestigt dat eerder mijn vooroordelen dan dat het die wegneemt. Maar het is maar net waar je je goed bij voelt natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |