abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29725915
Als je voor een kind kiest, moet je wat mij betreft gewoon zelf de kinderopvang betalen. Kun je dat niet, dan blijf je inderdaad maar mooi thuis. Ook leuker voor die kinderen.
pi_29726060
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb ik met je te doen.

Of ben jij zo'n type dat zegt: "Laat mij die gaten nou maar boren, want dat is mannenwerk?"

Edit: sorry Toeps, ik nam een beetje snel aan dat jij van het mannelijke geslacht was.
Haha, nee, ik ben een vrouw, maar ik had een bepaalde kennis in mijn hoofd, fervent Opzij-abonnee, en vreselijk "onafhankelijk". Maar ondertussen voglens mij lang niet zo happy als ze zich voordoet.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:35:09 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29726258
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk dat initiatiefrijke vrouwen dan ook zelf misschien wel een kinderopvang op kunnen zetten, als er zoveel vraag naar is, en zoveel geld mee te verdienen ...
En niemand die het kan betalen...

Ik zie gelukkig in mijn directe omgeving hoe het ook kan: man én vrouw werken in deeltijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_29726421
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En niemand die het kan betalen...

Ik zie gelukkig in mijn directe omgeving hoe het ook kan: man én vrouw werken in deeltijd.
Ja, en dįįr gaat het om, dat mensen dat samen regelen en bijvoorbeeld keuzes maken, inclusief de mogelijkheid dat mensen zeggen dat het weinig brengt om én twee fulltime banen te hebben en tegelijkerttijd kinderen fulltime op te voeden ....
Dan moet men prioriteiten stellen, een regeling treffen om juist die knelpunten binnen hun leven op te lossen ... en niet wachten op de overheid of anderen die dan daarvoor dingen 'beschikbaar' moeten stellen.

Ieder mens moet keuzes maken, inclusief soms dingen die je graag zou willen, maar die niet haalbaar zijn qua financieen, of soms andere extra nadelen met zich meebrengen....

het voorbeeld dat je noemt is dan een prima voorbeeld, maar overigens niet meer of minder slechts als een der partners zelf de hele zorg op zich neemt, omdat toevallig dat meer brengt ...

natuurlijk si het voor vrouwen belangrijk dat ze zich niet zomaar door hun man laten 'overrulen', en de zorg voor kinderen laten opdringen, als ze er geen behoefte aan hebben ... maar ook dat is de eigen verantwoordelijkheid
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:44:19 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29726486
Het emancipatiebeleid van de overheid is er jarenlang op gericht geweest om de maatschappij zo in te richten dat dat samen regelen en keuzes maken ook daadwerkelijk kąn. De vraag is of de maatschappij inmiddels werkelijk zo ver is.
pi_29726637
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Het emancipatiebeleid van de overheid is er jarenlang op gericht geweest om de maatschappij zo in te richten dat dat samen regelen en keuzes maken ook daadwerkelijk kąn. De vraag is of de maatschappij inmiddels werkelijk zo ver is.
Wat moet de overheid dan precies regelen om te zorgen dat dat kan? Part-time werken kan al heel lang en ik ken mensen die de zorg voor de kinderen 25 jaar terug al prima wisten te verdelen...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:53:47 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29726754
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat moet de overheid dan precies regelen om te zorgen dat dat kan? Part-time werken kan al heel lang en ik ken mensen die de zorg voor de kinderen 25 jaar terug al prima wisten te verdelen...
Er is een hoop bevochten in de afgelopen decennia. Denk maar aan de Wet Gelijke Behandeling.
pi_29726846
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Er is een hoop bevochten in de afgelopen decennia. Denk maar aan de Wet Gelijke Behandeling.
Maar wat zou er volgens jou nog meer geregeld moeten worden door de overheid?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:00:22 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29726904
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar wat zou er volgens jou nog meer geregeld moeten worden door de overheid?
Ja, dat is de vraag. Maar als je de cijfers ziet die ook in deze discussie zijn aangehaald hoe het in Nederland gesteld is met de arbeidsparticipatie in vergelijking tot de rest van de EU, kun je je op zijn minst afvragen hoe het komt dat we achterlopen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:02:01 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29726944
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is de vraag. Maar als je de cijfers ziet die ook in deze discussie zijn aangehaald hoe het in Nederland gesteld is met de arbeidsparticipatie in vergelijking tot de rest van de EU, kun je je op zijn minst afvragen hoe het komt dat we achterlopen.
Wat denk je zelf?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29726960
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, ik ben toch wel erg voor eigen verantwoordelijkheid en eigen keus op dat gebied. Ik vind niet dat de overheid allerlei kunstgrepen (zoals positieve discriminatie) moet toepassen om maar meer vrouwen aan het werk te krijgen enzo.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:05:53 #262
45206 Pietverdriet
pi_29727030
Persoonlijk vind ik vooral dat vrouwen het vooral zelf moeten doen, en op moeten houden met zeuren dat de overheid het niet voor ze doet.
Als je vind dat er te weinig kinderopvang is, gaan nederlandse vrouwen zeuren dat er te weinig opvang is, maar komen niet op het idee dat het mischien een markt is om het op te zetten.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:06:59 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727067
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik denk dat het een mentaliteitskwestie is, dat er nog volop in oude rolpatronen wordt gedacht. Maar zulks is moeilijk te beļnvloeden en de vraag is of de overheid daar een rol in moet nemen.
pi_29727091
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het een mentaliteitskwestie is, dat er nog volop in oude rolpatronen wordt gedacht. Maar zulks is moeilijk te beļnvloeden en de vraag is of de overheid daar een rol in moet nemen.
Is het verboden om in die rolpatronen te denken? Wat als je je daar zelf nou prima bij voelt?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:07:47 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727093
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vind ik vooral dat vrouwen het vooral zelf moeten doen, en op moeten houden met zeuren dat de overheid het niet voor ze doet.
Als je vind dat er te weinig kinderopvang is, gaan nederlandse vrouwen zeuren dat er te weinig opvang is, maar komen niet op het idee dat het mischien een markt is om het op te zetten.
Er is genoeg opvang, maar het is vaak niet meer op te brengen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:08:35 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727114
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is het verboden om in die rolpatronen te denken? Wat als je je daar zelf nou prima bij voelt?
Maar voelt men zich daar ook altijd prima bij?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:13:14 #267
45206 Pietverdriet
pi_29727252
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is genoeg opvang, maar het is vaak niet meer op te brengen.
Al mijn werkgevers hebben het altijd betaald, maar ja, als je sociale geografie of zoiets gaat studeren, moet je er niet op rekenen dat je snel een werkgever vind die je kinderopvang betaald. Een vrouw die een drs in informatica heeft zal niet lang hoeven zoeken naar een werkgever die kinderopvang doet.
pi_29727310
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar voelt men zich daar ook altijd prima bij?
Je kunt in elk geval zeggen dat niemand (bepaalde groepen allochtoonse vrouwen uitgezonderd wellicht) in NL wordt gedwongen om zo te leven.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:17:24 #269
45206 Pietverdriet
pi_29727375
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt in elk geval zeggen dat niemand (bepaalde groepen allochtoonse vrouwen uitgezonderd wellicht) in NL wordt gedwongen om zo te leven.
Terwijl ik jaren geleden een onderzoek heb gelezen dat allochtonen meiden vaker wilden werken en wat te gaan doen, en autochtone meiden vaker een vent met baan en dan thuis wilden zitten met de kinderen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:17:33 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727380
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Al mijn werkgevers hebben het altijd betaald, maar ja, als je sociale geografie of zoiets gaat studeren, moet je er niet op rekenen dat je snel een werkgever vind die je kinderopvang betaald. Een vrouw die een drs in informatica heeft zal niet lang hoeven zoeken naar een werkgever die kinderopvang doet.
Je kunt vrouwen toch moeilijk verwijten dat ze niet massaal kiezen voor opleidingen die leiden naar het grote geld?

Maar goed, het gaat niet eens per se om het probleem van dure kinderopvang, maar ook om hoe men het onderling regelt als een stel zich ziet geconfronteerd met de keuzes die moeten worden gemaakt. Ik denk dat nog steeds een meerderheid van de mensen raar op zou kijken als de man zijn baan op zou zeggen, terwijl bijna niemand dat doet als de vrouw haar baan opzegt. Daar kun je toch op zijn minst een vraagteken bij zetten.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:19:40 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727445
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar betekent de afwezigheid van dwang ook automatisch dat dus alle vrouwen in vrijheid kunnen kiezen? Ik denk dat er nog steeds veel zijn die een sociale druk voelen.
pi_29727461
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Terwijl ik jaren geleden een onderzoek heb gelezen dat allochtonen meiden vaker wilden werken en wat te gaan doen, en autochtone meiden vaker een vent met baan en dan thuis wilden zitten met de kinderen.
Ook prima. Als ze maar doen wat ze zelf willen. Ik zou heel happy kunnen zijn als 'huisvrouw'. Ik wil alleen geen kinderen. Maar wel hobby's!
pi_29727476
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is prima als beide partners zich daar in kunnen vinden.
Het is alleen een beetje pech, als je begonnen bent aan het krijgen van kinderen, en manlief weigert om parttime te gaan werken. Met nog meer pech kom je er niet samen uit, en mag je in de bijstand met je kinderen. Kei-leuk.

Het dan maar op gaan zetten van kinderopvang waar immers zoveel geld in te verdienen is, is allemaal leuk en aardig, maar dat kost dan toch nog altijd veel geld, omDAT er zoveel aan te verdienen is. Daarnaast mag je dat helemaal niet zomaar uit jezelf lekker gaan doen, maar moet je daarvoor papieren hebben. En ook dat kost weer een hoop centjes...

O, en wat betreft het boren... ik boor ook als ik een lamp wil ophangen. Sterker nog, ik doe het beter dan mijn vriend (tenzij het echt heel zwaar boren is), want ik ben daarin iets nauwkeuriger. Ook ben ik diegene die alle apparaten instel, want bij mij gaat dat iets vlotter. En als er dan iets getild moet worden, dan doet hij dat, want hij is nou eenmaal drie keer sterker... maar dat mag ik dus eigenlijk allemaal niet, want dan ben je een zeikfeminist???
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29727493
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar betekent de afwezigheid van dwang ook automatisch dat dus alle vrouwen in vrijheid kunnen kiezen? Ik denk dat er nog steeds veel zijn die een sociale druk voelen.
Een sociale druk om huisvrouw te zijn? Nou, dan moeten ze maar wat meer mans (no pun intended ) worden en zélf bepalen wat ze willen. Kom nou, zeg. Ik voel ook wel eens sociale druk om te trouwen en kinderen te krijgen, maar ammehoela.
pi_29727514
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat is prima als beide partners zich daar in kunnen vinden.
Het is alleen een beetje pech, als je begonnen bent aan het krijgen van kinderen, en manlief weigert om parttime te gaan werken. Met nog meer pech kom je er niet samen uit, en mag je in de bijstand met je kinderen. Kei-leuk.
Euh... Ik wil niet dom overkomen hoor, maar is het misschien niet heel erg handig om daarover te praten voordat je begint met fokken?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:24:07 #276
45206 Pietverdriet
pi_29727555
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt vrouwen toch moeilijk verwijten dat ze niet massaal kiezen voor opleidingen die leiden naar het grote geld?
Je hebt de consequenties te dragen van je keuzes,
Als jij er denkt te komen met een studie sociale geografie of engelse literatuur, dan moet je niet zeuren dat je daarna minder goodies
quote:
Maar goed, het gaat niet eens per se om het probleem van dure kinderopvang, maar ook om hoe men het onderling regelt als een stel zich ziet geconfronteerd met de keuzes die moeten worden gemaakt.
en met de consequenties van de keuzes die ze gemaakt hebben in het verleden
quote:
Ik denk dat nog steeds een meerderheid van de mensen raar op zou kijken als de man zijn baan op zou zeggen, terwijl bijna niemand dat doet als de vrouw haar baan opzegt. Daar kun je toch op zijn minst een vraagteken bij zetten.
Ik ken er twee, mannen die hun baan opgaven om thuis te werken en veel tijd aan de kinderen besteden. Niemand kijkt daar van op, de meesten vonden dat ze een mooie keuze maakten
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:24:24 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727566
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een sociale druk om huisvrouw te zijn? Nou, dan moeten ze maar wat meer mans (no pun intended ) worden en zélf bepalen wat ze willen. Kom nou, zeg. Ik voel ook wel eens sociale druk om te trouwen en kinderen te krijgen, maar ammehoela.
Je slaat de spijker op zijn kop (no pun intended either). Die vrouwen zijn dus nog niet in staat om zelf te bepalen wat ze willen. En ik vraag me af hoe dat komt. Wat ik zei, een mentaliteitskwestie.
pi_29727582
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Euh... Ik wil niet dom overkomen hoor, maar is het misschien niet heel erg handig om daarover te praten voordat je begint met fokken?
Duh, het toeval wil alleen dat ik een paar mensen ken bij wie het eerst werd overlegd, en vervolgens toen het echt zo ver was, allemaal net wat anders ging... maar goed, je hebt natuurlijk gelijk, dat zijn incidenten, en is niet de regel...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29727639
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop (no pun intended either). Die vrouwen zijn dus nog niet in staat om zelf te bepalen wat ze willen. En ik vraag me af hoe dat komt. Wat ik zei, een mentaliteitskwestie.
Dat heeft heel veel met opvoeding te maken. Daar kan de overheid niet in ingrijpen. Nou ja, misschien kunnen ze aan iedereen gratis Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer uitdelen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:27:18 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727655
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt de consequenties te dragen van je keuzes,
Als jij er denkt te komen met een studie sociale geografie of engelse literatuur, dan moet je niet zeuren dat je daarna minder goodies
[..]

en met de consequenties van de keuzes die ze gemaakt hebben in het verleden
[..]

Ik ken er twee, mannen die hun baan opgaven om thuis te werken en veel tijd aan de kinderen besteden. Niemand kijkt daar van op, de meesten vonden dat ze een mooie keuze maakten
Da's mooi dat jij die voorbeelden kent - en ik vind het ook een mooie keuze - maar je weet net zo goed als ik dat ze nog veruit in de minderheid zijn.
pi_29727658
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef djenneke het volgende:

[..]

Duh, het toeval wil alleen dat ik een paar mensen ken bij wie het eerst werd overlegd, en vervolgens toen het echt zo ver was, allemaal net wat anders ging... maar goed, je hebt natuurlijk gelijk, dat zijn incidenten, en is niet de regel...
Tja, hoe goed je ook overlegt, dat soort dingen kunnen altijd gebeuren. Er zijn ook veel mensen die afspreken dat ze įltijd bij elkaar zullen blijven.

Maar veel mensen denken natuurlijk überhaupt nergens over na.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:29:46 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29727727
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat heeft heel veel met opvoeding te maken. Daar kan de overheid niet in ingrijpen. Nou ja, misschien kunnen ze aan iedereen gratis Niet morgen, maar nu van Wayne Dyer uitdelen.
Nee, ik zie ook niet echt hoe de overheid in dezen een rol kan spelen. Een aantal recente campagnes in die richting hebben weinig effect gesorteerd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:53:18 #283
45206 Pietverdriet
pi_29728477
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Da's mooi dat jij die voorbeelden kent - en ik vind het ook een mooie keuze - maar je weet net zo goed als ik dat ze nog veruit in de minderheid zijn.
Correctie, het zijn er zelfs 3 in mijn naaste omgeving.
Maar dat het in minderheid is bestrijd ik ook niet, Ik zeg al de hele tijd dat de nederlandse vrouw veel minder geemancipeert is als de meeste europesche vrouwen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:59:04 #284
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_29728690
Mannen zijn zoiezo een stuk gemakkelijker dan vrouwen TS'r !!

Weet je ... ik lees nu het boekje ; mannen kunnen niet luisteren en vrouwen geen kaart lezen. Behalve de titel is het verdere boekje niks verwijtend of iets dergelijks. Er staan leuke waarheids-weetjes in waardoor vrouwen handiger tegen mannen aan kijken en visa versa.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:01:15 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29728773
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Correctie, het zijn er zelfs 3 in mijn naaste omgeving.
Maar dat het in minderheid is bestrijd ik ook niet, Ik zeg al de hele tijd dat de nederlandse vrouw veel minder geemancipeert is als de meeste europesche vrouwen.
Ja, en wat doen we eraan?

Empowerment!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:20:37 #286
45206 Pietverdriet
pi_29729392
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en wat doen we eraan?

Empowerment!
Nee, het gewoon doen.
pi_29745898
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, het gewoon doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:15:38 #288
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29746079
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Pearly het volgende:
Mannen zijn zoiezo een stuk gemakkelijker dan vrouwen TS'r !!

Weet je ... ik lees nu het boekje ; mannen kunnen niet luisteren en vrouwen geen kaart lezen. Behalve de titel is het verdere boekje niks verwijtend of iets dergelijks. Er staan leuke waarheids-weetjes in waardoor vrouwen handiger tegen mannen aan kijken en visa versa.
Ja, dat is de gebruiksaanwijzing van de vrouw... je weet wel, die ze vergeten zijn mee te leveren.
Vampire Romance O+
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:29:37 #289
45206 Pietverdriet
pi_29746418
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja, dat is de gebruiksaanwijzing van de vrouw... je weet wel, die ze vergeten zijn mee te leveren.
Naaistreek, niet?
de gebruiksaanwijzing is een optie die je extra moet kopen
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:34:46 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29746556
Vrouwen en hun gebruiksaanwijzing. Daar krijg ik altijd enorme gaapneigingen van.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:37:43 #291
45206 Pietverdriet
pi_29746627
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwen en hun gebruiksaanwijzing. Daar krijg ik altijd enorme gaapneigingen van.
Ja Duh
Jij bent een vrouw.
Mijn passat vind het ook doodnormaal waar zijn knoppen zitten.
pi_29746632
quote:
Er is er toch geen een die volledig is.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:39:16 #293
45206 Pietverdriet
pi_29746661
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er is er toch geen een die volledig is.
ja er zijn natuurlijk paaseieren.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:39:18 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29746663
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja Duh
Jij bent een vrouw.
Mijn passat vind het ook doodnormaal waar zijn knoppen zitten.
Ja duh, jij bent een man. Zelfde argument.
pi_29746691
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja er zijn natuurlijk paaseieren.
En kennelijk nog wel meer undocumented features.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:40:54 #296
45206 Pietverdriet
pi_29746706
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja duh, jij bent een man. Zelfde argument.
Een gebruiksaanwijzing voor mannen is heel eenvoudig.
Bier, Afstandbediening, sex.
af en toe op zijn buik krabbelen en zeggen, ja schat, jij hebt gelijk.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:41:35 #297
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29746724
quote:
Dat mag

Maar ik vind serieus dat bij maatschappijleer op de middelbare school wel wat aandacht aan dit onderwerp besteed mag worden. En dan dus niet allleen over vrouwen, maar over de verschillen tussen vrouwen en mannen.
Vampire Romance O+
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:41:40 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29746727
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een gebruiksaanwijzing voor mannen is heel eenvoudig.
Bier, Afstandbediening, sex.
af en toe op zijn buik krabbelen en zeggen, ja schat, jij hebt gelijk.
Ja, als je stereotypen maar vaak genoeg herhaalt, ga je er vanzelf in geloven.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:41:57 #299
45206 Pietverdriet
pi_29746736
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

En kennelijk nog wel meer undocumented features.
Die soms leuk zijn, maar soms ook niet...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:43:00 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29746758
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat mag

Maar ik vind serieus dat bij maatschappijleer op de middelbare school wel wat aandacht aan dit onderwerp besteed mag worden. En dan dus niet allleen over vrouwen, maar over de verschillen tussen vrouwen en mannen.
Hier krijg ik ook jeuk van. Waarom toch altijd weer zo'n absolute grens tussen mannen en vrouwen trekken? Alsof het volledig verschillende soorten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')