Stel dat ik mijn kans om te vermenigvuldigen groter maak door even niet te gaan slapen, dan moet ik dat dus maar niet doen, is het niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:24 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
vermenigvuldigen, en daaromheen heeft zich een complex systeem gevormd wat het vermenigvuldigen mogelijk maakt, slapen is daar 1 van.
Ik denk dat een hele hoop mensen er bijzonder veel voordeel bij hebben gehad dat zij, of anderen, gelovig waren. Ik zou graag een katholieke jongeman geweest willen zijn ten tijde van de Spaanse inquisitie, om er maar eentje te noemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is nou juist het voordeel van dieren andere dieren. Die kunnen dat niet. Die zien de dingen zoals ze zijn. Wat een zegen!
als je dat wilt wel, hoeft niet, maar als je ten dienst wilt staan van je oerdriften.. dan wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Stel dat ik mijn kans om te vermenigvuldigen groter maak door even niet te gaan slapen, dan moet ik dat dus maar niet doen, is het niet?.
nope, alleen overleven en kansen creeren om te vermenigvuldigen is waar dit complexe systeem uit bestaat.quote:Trouwens, vermenigvuldigen? Is het niet veleer een overleven (van de soort) en vermenigvuldigen weer een onderdeeltje van dat complexe systeem?
Een gokmachine komt soms winst uit ja. Maar een gokmachine is geprogrammeerd. Ingecalculeerde winst dus...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:21 schreef gamalan het volgende:
laten we het lot in de handen van een gokmachine leggen, komt soms op winst uit, de mens maakt alleen maar de verkeerde keuzes.
Wat is jouw vermenigvuldigingsfactor dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Stel dat ik mijn kans om te vermenigvuldigen groter maak door even niet te gaan slapen, dan moet ik dat dus maar niet doen, is het niet?.
Trouwens, vermenigvuldigen? Is het niet veleer een overleven (van de soort) en vermenigvuldigen weer een onderdeeltje van dat complexe systeem?
het schijnt dat jezus een keuze heeft gemaakt die nu nog doordreunt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:33 schreef gamalan het volgende:
nembrionic, de mens maakt kleinschalige, betrekkelijke keuzes, die meestal gebasseerd zijn op tijdelijk, persoonlijk of financieel gewin.
en dus meestal de verkeerde keus als je kijkt naar "wat is wijsheid"
een gokmachine daarintegen maakt soms nog wel eens een keuze die dusop pure winst uitdraait.....
zie ik bush nie doen, jij wel?
Que?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:32 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wat is jouw vermenigvuldigingsfactor dan?
Dan hebben wij de mogelijkheid om jouw toekomstige ambities /theorieën in te schatten!?!
Niet doen dus!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een gokmachine komt soms winst uit ja. Maar een gokmachine is geprogrammeerd. Ingecalculeerde winst dus...
En het lot in de handen van een gokmachine leggen is ook geen goede keuze volgens jou redenering. Niets doen trouwens ook niet.
Een gokmachine is gebouwd door de mens. Wij hebben de keuze gemaakt zo'n ding te bouwen. Volgens jouw stelling is dat een verkeerde keuze geweest. Dus is dat plan per definitie al fout. Daarbij, maken we volgens jou alleen maar foute keuzes. Dus als we een gokmachine gaan gebruiken is dat een foute keuze.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:33 schreef gamalan het volgende:
nembrionic, de mens maakt kleinschalige, betrekkelijke keuzes, die meestal gebasseerd zijn op tijdelijk, persoonlijk of financieel gewin.
en dus meestal de verkeerde keus als je kijkt naar "wat is wijsheid"
een gokmachine daarintegen maakt soms nog wel eens een keuze die dusop pure winst uitdraait.....
zie ik bush nie doen, jij wel?
Mijn oplossing? Zware maatregelen gaan nemen zodat onze leefomgeving OK blijft. Voor de rest geloof ik dat de mens het nog wel een paar duizen jaar uithoudt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:39 schreef Yosomite het volgende:
Wat is jouw oplossing?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:43 schreef gamalan het volgende:
jajaja blijf jezelluf lekker in een kringetje rondlullen, ga anders effe in brussel wonen, ken je daar mee doen.
ja idd, je kan ze zo afstellen als je wilt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..gokmachines zijn gemaakt om te VERLIEZEN...
Nopz...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:44 schreef gamalan het volgende:
en maar blijven tanken en auwtorijden etc. etc. etc.
nee, als je iets om die shit geeft denk je na en los je het op een intelligente manier op. die links radicale kut acties ken in nu wel na pim. ok?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:45 schreef gamalan het volgende:
als je ook maar iets om de hele shit geeft neem je NU actie, ipv erover "slowchatten"
Zie hierboven..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:45 schreef gamalan het volgende:
als je ook maar iets om de hele shit geeft neem je NU actie, ipv erover "slowchatten"
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga ff lekker in een frietkot wat bestellen ofzo...
ik heb t nie over volkert-acties, ik heb t over je douche gedrag, je stroomverbruik etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, als je iets om die shit geeft denk je na en los je het op een intelligente manier op. die links radicale kut acties ken in nu wel na pim. ok?
ik bedoelde eigenlijk dat je wat mij betreft lekker mag weg teren, zoiets?quote:
ik voel een communicatiestoornis, terwijl je op een kat lijkt. dat is voor mij tot nog toe onbekend. slaap zacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:46 schreef la-nina het volgende:
[..]
[afbeelding] of neem een beetje popcorn .
want...... je trekt mn direktheid niet>?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat je wat mij betreft lekker mag weg teren, zoiets?![]()
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:49 schreef gamalan het volgende:
[..]
want...... je trekt mn direktheid niet>?
Intelligentiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, als je iets om die shit geeft denk je na en los je het op een intelligente manier op. die links radicale kut acties ken in nu wel na pim. ok?
Eeh...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:50 schreef la-nina het volgende:
[..]
Intelligentie, heeft dat niet enig raakvlak met de zojuist doodgebloede discussie
??
nou. nee, niet zoals ik het bedoel. katje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:50 schreef la-nina het volgende:
[..]
Intelligentie, heeft dat niet enig raakvlak met de zojuist doodgebloede discussie
??
Urhg... *gurglu*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:53 schreef la-nina het volgende:
[..]
rustig blijven, door ademen, nog een keer lezen![]()
katje?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. nee, niet zoals ik het bedoel. katje.
neen. ik ben een mens en kan doen wat ik wil.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:54 schreef la-nina het volgende:
[..]
katje?Nù neem je een fotoboek zodat ik jou ook kan verdieren!
![]()
Jaaa!!! Vrije wil da's ook zoiets.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. ik ben een mens en kan doen wat ik wil.
iets speelt je parten, ik kan er de zere vinger nog niet op leggen. lijkje trouwens een beetje op femke halsema?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:56 schreef la-nina het volgende:
[..]
Jaaa!!! Vrije wil da's ook zoiets.
Mensen kiezen en overwegen en relativeren en rationaliseren.....
Hou 'm dan maar bij jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets speelt je parten, ik kan er de zere vinger nog niet op leggen.
off topicquote:lijkje trouwens een beetje op femke halsema?
slaap zacht kleintje... ik ga hetzelfde doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 04:08 schreef la-nina het volgende:
[..]
Hou 'm dan maar bij je![]()
[..]
off topic![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |