Denk het niet. Dan komt de volgende stoet rellers wel weer langs.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Zal hier wel rusig worden straks, zitten we allemaal die film te kijken
Maar het heeft je blijkbaar niet van je single-status afgeholpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Wij hadden leuke mensen en veel drank
Ik eigelijk ook niet, maar deze film is echt goed, net als Once upon a time in the west. Die sfeer die ze neer weten te zetten, gezichtsuitdrukkingen en muziek,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:59 schreef CvB het volgende:
Ja..kben niet zo'n fan van westerns
Het verhaal is ook zo verrassend altijd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef CvB het volgende:
OMG, Walker is nu aan de gang op RTL5, altijd lachen om die belachelijke gevechten en dialogen!
hmmmm...ok, de volgende keer dat 'ie op TV komt zal ik 'm maar eens kijken dan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik eigelijk ook niet, maar deze film is echt goed, net als Once upon a time in the west. Die sfeer die ze neer weten te zetten, gezichtsuitdrukkingen en muziek,geweldig!
http://gorillamask.net/conanwalker.shtmlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het verhaal is ook zo verrassend altijd!
Proberen kan nooit kwaad he,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:04 schreef CvB het volgende:
[..]
hmmmm...ok, de volgende keer dat 'ie op TV komt zal ik 'm maar eens kijken dan!
Kan ik me wat bij voorstellen. Maar ik heb er eigelijk toch wel trek inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:04 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het wel weer effe gehad met de tapas! Overkill van gehad, en ook een overkill van Gaudi & Dali, die beiden leuke trucjes uithaalden maar toch geen dingen hebben gedaan die echt aan mij zijn besteed. Gelukkig was er ook nog een Picassomuseum.
quote:
ik mis conan ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
Btw jammer dat Conan hier niet meer te zien is.
Die laatste ken ik dan weer niet. Maar ik mis daarmee iets dat erg oke is,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mis conan ookveel leuker dan letterman en leno.
maar die wil ik ook wel terug.
maar ach, we hebben john stewart nog.
Het is van CNN en Comedy Central, duurt niet zo lang en het zeikt vooral politiek Amerika af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die laatste ken ik dan weer niet. Maar ik mis daarmee iets dat erg oke is,?
Klinkt alsof het hier niet te ontvangen is, of zenden ze het ook op cnn zelf uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is van CNN en Comedy Central, duurt niet zo lang en het zeikt vooral politiek Amerika af.![]()
het is op cnn, in het weekend, 's nachts.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klinkt alsof het hier niet te ontvangen is, of zenden ze het ook op cnn zelf uit?
Ik ben trouwens maffen,![]()
Yupquote:
Mwahquote:
Wat is een seksaanbieding? "Hoi, neuken?"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:58 schreef Mukie het volgende:
2 sexaanbiedingen
Zie je, het ligt toch aan jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:39 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kijkt om zich heen en ziet geen collega's, geen cursisten.
Oh jee, zelfs op mijn werk rennen ze voor me weg
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:55 schreef Pheno het volgende:
Dat weet ik ook wel
Oh nee, het ligt aan mijn auto die iets sneller over de snelweg ging dan mag
*collega's ziet binnendruppelen
Loop sabrina hardquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Net hardgelopen dus ik ga douchen. Doei!
[/sabrina]
*proestquote:
Ik moet 93 km rijden, in principe 90 km snelweg. Dat doe ik al bijan 4 jaar, dus mja....uhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat deed ik vanmorgen ook, maar dat kwam omdat ik in 15 minuten 25km moest rijden omdat ik te laat was
Ik was juist van plan het wat rustiger aan te doen. Het is zo rustig dat ik zelfs pagina 1 (ik heb 100 per pagina ingesteld) van dit topic heb gelezen, terug lezen doe ik normaal nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:58 schreef QyRoZ het volgende:
Vrijdag is een mooie dag om hard te werken.
woon jij 93km van je werk afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet 93 km rijden, in principe 90 km snelweg. Dat doe ik al bijan 4 jaar, dus mja....uh![]()
Kan ik mezelf redelijk aso noemen op de snelweg![]()
![]()
![]()
![]()
*oefent voor SG-style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |