mailto:breuls@fok.nlquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:41 schreef Rhoona het volgende:
Ja man, wat duurde dat lang dan... :")
Zat ik ook al te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom had ik de 301e post in het vorige topic?
Vast welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef broer het volgende:
Zou Arcee ook alle posts tellen waarin staat dat Fok! zo traag is vandaag?
Misschien precies tegelijk gepost als de 300e?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom had ik de 301e post in het vorige topic?
DNA BEN JE DSU GENE SINGEL EN MOT JE OPROTTUquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn vriendin doet mee aan de Sneekweek. Dus Game on![]()
Laat dat maar achterwege, dan krijg je een standaard antwoord van 'm met het resultaat dat je nog niks weet . . .quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
mailto:breuls@fok.nl
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DNA BEN JE DSU GENE SINGEL EN MOT JE OPROTTU!!!11111een!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef broer het volgende:
Zou Arcee ook alle posts tellen waarin staat dat Fok! zo traag is vandaag?
Ervaring?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat dat maar achterwege, dan krijg je een standaard antwoord van 'm met het resultaat dat je nog niks weet . . .![]()
![]()
Ik ga morgen werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:46 schreef fembol het volgende:
wat heeft de sneekweek er mee te maken?
sneek week is okeej trouwens!
* gaat morgen ook zeilen
Wat doe je dan nu al thuis?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:49 schreef Mukie het volgende:
@ Rhoona, errrrrug lekker
Het etentje
Gezellig ook en veel kunnen bijkwebbelen.
Fleur had vanavond nog een afspraak en ikke kan dan fijn naar de stadquote:
Ik word morgen betaald om met mijn baas te gaan zeilen.quote:
Sneek week is voor boeren gier paupers die nog nooit van een andere sport hebben gehoord als Voetbal en tennis. Maar goed ga lekker fierlejeppen en zeilen. Gier boerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:46 schreef fembol het volgende:
wat heeft de sneekweek er mee te maken?
sneek week is okeej trouwens!
* gaat morgen ook zeilen
Dat wil ik ook welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:55 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik word morgen betaald om met mijn baas te gaan zeilen.
Gelukkig gaan er meer collega's mee, anders zou dit wel heel raar kunnen overkomen.
trouwens, die goof met zijn sneekweek is opgesneekweekt. Zeker bang geworden![]()
Nee, lees vaak in FB . . .quote:
zeker de leukste thuis?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sneek week is voor boeren gier paupers die nog nooit van een andere sport hebben gehoord als Voetbal en tennis. Maar goed ga lekker fierlejeppen en zeilen. Gier boer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |