mailto:breuls@fok.nlquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:41 schreef Rhoona het volgende:
Ja man, wat duurde dat lang dan... :")
Zat ik ook al te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom had ik de 301e post in het vorige topic?
Vast welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef broer het volgende:
Zou Arcee ook alle posts tellen waarin staat dat Fok! zo traag is vandaag?
Misschien precies tegelijk gepost als de 300e?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom had ik de 301e post in het vorige topic?
DNA BEN JE DSU GENE SINGEL EN MOT JE OPROTTUquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn vriendin doet mee aan de Sneekweek. Dus Game on![]()
Laat dat maar achterwege, dan krijg je een standaard antwoord van 'm met het resultaat dat je nog niks weet . . .quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
mailto:breuls@fok.nl
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DNA BEN JE DSU GENE SINGEL EN MOT JE OPROTTU!!!11111een!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef broer het volgende:
Zou Arcee ook alle posts tellen waarin staat dat Fok! zo traag is vandaag?
Ervaring?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat dat maar achterwege, dan krijg je een standaard antwoord van 'm met het resultaat dat je nog niks weet . . .![]()
![]()
Ik ga morgen werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:46 schreef fembol het volgende:
wat heeft de sneekweek er mee te maken?
sneek week is okeej trouwens!
* gaat morgen ook zeilen
Wat doe je dan nu al thuis?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:49 schreef Mukie het volgende:
@ Rhoona, errrrrug lekker
Het etentje
Gezellig ook en veel kunnen bijkwebbelen.
Fleur had vanavond nog een afspraak en ikke kan dan fijn naar de stadquote:
Ik word morgen betaald om met mijn baas te gaan zeilen.quote:
Sneek week is voor boeren gier paupers die nog nooit van een andere sport hebben gehoord als Voetbal en tennis. Maar goed ga lekker fierlejeppen en zeilen. Gier boerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:46 schreef fembol het volgende:
wat heeft de sneekweek er mee te maken?
sneek week is okeej trouwens!
* gaat morgen ook zeilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |