quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor Flash, maar Offy komt langs......da's dusdanig bijzonder dat er wel iets mag gebeuren![]()
Oh okee, nou veel plezier dan saampjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor Flash, maar Offy komt langs......da's dusdanig bijzonder dat er wel iets mag gebeuren![]()
Briggy komt ook langsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, nou veel plezier dan saampjes
Echt welquote:
Dus als ik er hier eentje loslaat, dan heeft Nederland straks een lekkere warme wind ?quote:
Nope helaas nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dus als ik er hier eentje loslaat, dan heeft Nederland straks een lekkere warme wind ?
april!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef elcastel het volgende:
Ik hoor net dat ik moet zuipen omdat iemand weer zo nodig jarig moet zijn. Goed punt, ik had de kalender nog op april staan en ik zie nu dat het klopt.
Hij stemt, maakt een lullige opmerking in de hoop een rel te starten en is vervolgens weer verdwenen. Het is onze eigen Phantom of Photographyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:43 schreef elcastel het volgende:
Jezus, ik denk ik trek even een sprintje door het wedstrijd SC topic, zie ik weer die opmerkingen van A_Nnie ..... heerlijk, zelden zo'n gefrustreerde stinkzak tegengekomen, doet die nog wel eens mee met een wedstrijd, of komt ie alleen elke week even langshuilen ?
* proest *
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef elcastel het volgende:
Ik hoor net dat ik moet zuipen omdat iemand weer zo nodig jarig moet zijn. Goed punt, ik had de kalender nog op april staan en ik zie nu dat het klopt.
Ik neem aan met een zwaar bewerkte Photoshop, in de hoop dat iemand erover zou klagen ?quote:
Eeeeehh tja, ik ben een man hč. Daar zijn vrouwen nou net zo handig in. Die zijn goed in denken aan verjaardagen, kaartjes sturen en hapjes maken. Ik heb dat niet zo, ik denk er vaak een dag te laat aan, of zoals in dit geval ik merk het net optijd, omdat een van mijn vrienden zijn vrouwelijke kant laat zien en mij helpt herinneren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:Lekker gedaan zeg
Ik heb morgen een familiefeestje
Oma wordt 84
Nou ja, het zal wel gezellig zijn. Ik zal eens wat portretjes gaan schieten als het zo uitkomt
Ik heb hem net in die post van me ge-edit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd ElDat zou een betaalbare fisheye zijn
hejje nie een linkie?
Hier doetie het gewoon ?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:08 schreef elcastel het volgende:
Hier doetie het gewoon ?
( http://mikami.image.pbase(...)4846085.IMG03486.jpg )
jaaa dit schiet lekker opquote:Forbidden
You don't have permission to access /u19/rickdecker/small/34846085.IMG03486.jpg on this server.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |