ik ben A.I. aan het kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga even een deeltje Kingdom Hospital kijken
Dat is dan weer wel leuk!
Nee!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben A.I. aan het kijken
Gezelligquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, hij stond gewoon aan...zonder geluid
Is dat niet een beetje veel tegelijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
multimedia, krantje, tv, radio, mp3...
jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel tegelijk?
quote:
quote:
quote:Wist je dat die dingen aan het einde geëvolueerde robots moeten voorstellen?
quote:
Da's ongeveer 2,5 keer te vaakquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb hem 1 x in de bioscoop gezien
1 x stukjes bij de vorige keer op televisie
en vandaag het begin een gedeelte en daarna zonder geluid
Oeh.quote:
overdag therapie. laat eten, daarna om 7 uur naar de sportschool (samen met een vriendin) om me in te schrijven en daarna "even" blijven hangen bij haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:05 schreef het_fokschaap het volgende:
Qu !
Waar ben je vandaag toch allemaal mee bezig, je bent niet op Fok !
Wordt het wat tussen jullie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
overdag therapie. laat eten, daarna om 7 uur naar de sportschool (samen met een vriendin) om me in te schrijven en daarna "even" blijven hangen bij haar
ze heeft al een vriendquote:
Trustequote:
Hoi, ik ga er morgen even naar kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:27 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo.
Ik heb een nieuw topic geopend: De mens, rentmeester van de aarde, in relatie tot het dier.
Die wil ik zeker nog een keer zien!! Maar eigenlijk niet op donderdagnacht alsi k om 5.45 uur op moetquote:
Gaan we de 200 vandaag redden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
Moggûh allemaal
![]()
En... wat is het discussie-onderwerp van vandaag?![]()
![]()
mogguh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
Moggûh allemaal
![]()
En... wat is het discussie-onderwerp van vandaag?![]()
![]()
200 worden lijkt mij niet zo'n leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:24 schreef qu63 het volgende:
Gaan we de 200 vandaag redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |