Iets wat onder de noemer literaire thriller valt, dan weet je het vast wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Naar welk boek zocht je dan?
Goed idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:21 schreef Stali. het volgende:
Verder heb ik ook niets tegen al die spelletjes maar ik vraag me af waarom er geen splitsing komt. Een apart spelletjesforum.
Klopt.quote:Dat de search het niet doet is dan jammer maar dit subforum heeft zo langzamerhand helemaal niets meer met TTK te maken.
Ik ben het met je eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:21 schreef Stali. het volgende:
[..]
Verder heb ik ook niets tegen al die spelletjes maar ik vraag me af waarom er geen splitsing komt. Een apart spelletjesforum. Dat de search het niet doet is dan jammer maar dit subforum heeft zo langzamerhand helemaal niets meer met TTK te maken.
En een Cc-tje naar mij ajbquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef Augustina het volgende:
JAM, wil jij mij je verhaal over waarom je bent gaan roken even mailen? Ik ben echt nieuwsgierig naar je motivatie. En aangezien het betreffende topic is gesloten, vraag ik het maar hier.
Mijn e-mailadres staat in mijn profiel te bewonderen. Dank je.
Ik heb niet echt ideeën, maar ik ben het ook eens met Stali. Het TTK-forum is met de spelletjes wel een stuk drukker geworden, maar het aantal spelletje loopt echt uit de hand. Eén of twee van dat soort topics oké, daar kijk ik nog wel omheen, maar nu moet je gewoon zoeken wil je nog inhoudelijke topics over Theater, Taal en Kunst terugvinden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben het ook met je eens Stali.
Maar mijn probleem is dat tot nu toe er niemand over geklaagd heeft. Van mij hoeven al die taalspelletjes ook niet. Maar ik ben maar een moderater, smaak bijbrengen is niet mijn taak
Maar ik ben blij dat jij het aankaart. Ik hoor gelukkig nu van meer mensen dat ze het teveel vinden.
Ik weet niet of een apart spelletjes forum een passende oplossing is..
Maar ik hoorde dat in C&H de spelletjes afgewisseld worden, misschien is dat een idee voor hier??
Ik hoor graag idee"en en meningen van anderen
Kan je dat niet beter posten in een topic waar JAM wél komt, Augappeltje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef Augustina het volgende:
JAM, wil jij mij je verhaal over waarom je bent gaan roken even mailen?
Dat zou best eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter posten in een topic waar JAM wél komt, Augappeltje?
Lees ons centraal topic eens, of kijk sowieso eens in FC..quote:Op woensdag 21 september 2005 06:04 schreef Isabeau het volgende:
Ook ik vind de spelletjes teveel worden, en had al besloten dat er geen nieuwe bij komen; die zijn dan ook steeds gesloten. Tot nu toe heeft niemand geklaagd over de spelletjes, maar ik denk dat we die discussie nu maar eens moeten beginnen.
En ik wil een Bcc-tje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En een Cc-tje naar mij ajb
Ik denk dat het ook jouw taak is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar ik ben maar een moderater, smaak bijbrengen is niet mijn taak![]()
In C&H werkt het blijkbaar.quote:Maar ik hoorde dat in C&H de spelletjes afgewisseld worden, misschien is dat een idee voor hier??
Ik hoor graag idee"en en meningen van anderen
Ik weet niet of dat mijn taak is Stali....quote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook jouw taak is..
[..]
In C&H werkt het blijkbaar..
Hmmm, dan kan je net zo goed het idee van Stali nemen; een apart spelletjes forumquote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Augustina het volgende:
Is het niet gewoon mogelijk binnen TTK een subforum voor al die spelletjes te maken?
Oh, vergeet ik nog je vraag te beantwoorden;quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je die spelletjes niet gewoon naar ONZ schoppen?
Daar zijn ze echt beter op hun plaats, hoor...
Het is net zo lastig als een afspraak maken met jou.., dus dan weet je het wel...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, jullie ( -de moderators- ) kunnen dat toch wel onderling afspreken, AR?
Dat moet niet zo moeilijk zijn, lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |