abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29522846
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het zou wat zijn als blijkt dat die valse handtekening door een PSV bestuurslid ofzo is geplaatst
wat zou het nut daarvan zijn dan, PSV schiet er helemaal niks mee op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:58 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522897
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:

[..]

misschien kunnen wij de transferrechten van Kalou vast aan een paar Portugezen verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29522905
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Waarom Afellay dan weer wel? In de voorbereiding heeft hij nauwelijks op die plek gespeeld en afgelopen vrijdag deed hij het daar gewoon slecht.

Persoonlijk vind ik hem beter tot z'n recht komen op een centralere plek op het middenveld. Maar dan wel tegen kleinere tegenstanders of als wissel tijdens een wedstrijd mom een aanvallende impuls te geven.
Ik zie Afellay ook liever centraler spelen, maar bij gebrek aan een flankspeler zou ik hem eerder als optie zien dan Robert. Maar misschien is het dan beter om Farfan op links te zetten en Beerens op rechts...
We sure are cute for two ugly people.
pi_29523159
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Proberen nog meer gezeik bij Feyenoord te schoppen enzo
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:29:33 #255
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29523970
Fred Rutten is in Amsterdam aanwezig bij de AC wedstrijd van Heracles Almelo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29525554
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:59:54 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29527444
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

ook niet aardig, dat hoeven wij trouwens neit eens te doen, daar zorgen ze zelf wel voor
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29527726
Guus zondag bij Studio Voetbal, benieuwd wat hij te vertellen heeft
pi_29531065
Dat kan ik je zo zeggen:

- Dat het allemaal niet meevalt, zo'n middenveld vervangen
- Dat 'ie toch ietwat teleurgesteld is over het 0-0 gelijkspel tegen Heracles
- Dat Australië een hele mooie uitdaging is
- Dat er nu even geen actie wordt ondernomen m.b.t. Kalou, maar dat ze altijd bereid zijn om met Feyenoord om tafel te zitten
- Dat Alex wèl van PSV is
- Dat Robert nog kan groeien, maar het nu toch wel moet waarmaken
- Dat hij het leuk voor Park vindt dat 'ie af en toe mee mag doen in Manchester
- Dat hij weer gaat voor de 2e ronde CL, 'en daarna zien we wel'.

Zo'n boeiende man is het niet hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29531207
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:07 schreef Suijk het volgende:
Dat kan ik je zo zeggen:

- Dat er nu even geen actie wordt ondernomen m.b.t. Kalou, maar dat ze altijd bereid zijn om met Feyenoord om tafel te zitten

dat vind jij
pi_29534148
quote:
Dat kan ik je zo zeggen:

Dat lijkt me zo ongeveer wel het hele lijstje ja... Gelukkig is de journalistiek niet voorspelbaar ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29534261
quote:

Ik kan me wel vinden in de opstelling van Spideyman. Als Beasly fit is, moet hij spelen tegen Heracles. Tegen zo'n team kan je beter echte flankspelers gebruiken dan Robert of Afellay
pi_29534618
quote:
•Een vertrek van de PSV’ers Wilfred Bouma en Theo Lucius naar de Premier League is voorlopig van de baan. Lucius heeft van PSV geen toestemming gekregen om met de geïnteresseerde clubs te gaan praten, omdat de landskampioen hem per se niet kwijt wil. Bouma heeft wel onderhandeld met een Engelse kandidaat, maar die gesprekken zijn op niets uitgelopen.
pi_29534905
PSV moet zaterdag met nagenoeg hetzelfde team gaan spelen. Ik zou met 2 spitsen aantreden (VoH en Farfán) en Afellay op '10' voor het driemansmiddenveld Väyrynen - Simons - Cocu. Je hebt met Mika dreiging aan de rechterflank, terwijl Lee op links opkomt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29535267
dat zei je gister ook al.
pi_29535637
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:32 schreef DIJK het volgende:
dat zei je gister ook al.
Klopt. Maar ik lag er gisteravond in bed nog eens over te denken en vond het gewoon veruit de beste opstelling. Dat kan ik jullie niet onthouden natuurlijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29535790
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV moet zaterdag met nagenoeg hetzelfde team gaan spelen. Ik zou met 2 spitsen aantreden (VoH en Farfán) en Afellay op '10' voor het driemansmiddenveld Väyrynen - Simons - Cocu. Je hebt met Mika dreiging aan de rechterflank, terwijl Lee op links opkomt.
Hier kan ik me ook wel in vinden ja
We sure are cute for two ugly people.
pi_29535794
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik lag er gisteravond in bed nog eens over te denken en vond het gewoon veruit de beste opstelling. Dat kan ik jullie niet onthouden natuurlijk.
Dat is waar, misschien moet je die opstelling ook maar ff mailen naar Guus@PSV.nl dan.
pi_29536006
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:04 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dat is waar, misschien moet je die opstelling ook maar ff mailen naar Guus@PSV.nl dan.
Al gedaan
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 11:38:37 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29537267
quote:
'Geen Engels avontuur voor Bouma en Lucius'

10/8/2005 9 :57

De Engelse interesse ten spijt, een vertrek naar het Premiership zit er voor Theo Lucius en Wilfred Bouma niet in. De twee internationals blijven bij PSV, dat rekening houdt met een vertrek van Youg-Pyo Lee.

Voor zowel Bouma als Lucius lag er een aanbieding uit Engeland klaar. Volgens De Telegraaf heeft die toenadering niet geleid tot een daadwerkelijke overgang van de PSV-verdedigers.

In het geval van Bouma leverden de onderhandelingen tussen de Engelse club en de speler geen akkoord op. De linkspoot heeft in zijn contract een gelimiteerde afkoopsom staan, die de overgang niet zou hebben gefrustreerd.

In het geval van Lucius stond PSV niet aan de zijlijn. De geïnteresseerde Premiership-club diende eerst een akkoord te hebben met de Eindhovenaren, voordat de speler kon worden betrokken in het verhaal. De international wachtte daarom af in hoeverre de clubs tot een vergelijk konden komen. PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

PSV houdt wel rekening met een afscheid van Young-Pyo Lee. De Eindhovense club heeft aanwijzingen dat een of meerdere grote buitenlandse clubs de Koreaanse international op de korrel hebben.

'Ik heb hem gezegd: als je nog verdere grote dromen hebt, moet je alleen denken aan de absolute top. Dat zijn die paar clubs in Engeland, Spanje, Italië en Bayern München in Duitsland', zegt Guus Hiddink in het Eindhovens Dagblad. 'Je weet nooit wat er nog kan gebeuren in deze. Daar moeten wij alert op zijn. Er is niets concreets nu, maar dat kan maar zo gaan spelen binnen een paar dagen.'
k wou dat t al 1 september was
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:53:22 #271
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29537921
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k wou dat t al 1 september was
Het is absoluut noodzakelijk dat Lee blijft!!! Als hij weg gaat zie ik het echt somber in......
pi_29539981
En de Engelse pers heeft nog steeds niets gemeld over Fredje, dus of het nou wel waar was...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:47:23 #273
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29542730
quote:
Wordt PSV lachende derde in spel rond Kalou?

Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Woensdag 10 augustus 2005 - De soap rond Salomon Kalou nadert zijn laatste aflevering. Als de publicaties in het Algemeen Dagblad de afgelopen dagen één ding duidelijk hebben gemaakt, is het wel dat er rond de Ivoriaanse spits een spel wordt gespeeld, waarvan Feyenoord de verliezer dreigt te worden. Of de handtekening van een ’gevolmachtigd Feyenoorder’ over de ’verkoop’ van Kalou nu vals is of niet, vaststaat dat technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord de deur voor onderhandelingen met een Portugese investeringsmaatschappij open heeft gezet en gehouden. Ook sms’jes van zijn hand hebben de zaakwaarnemers van Kalou ervan overtuigd dat Feyenoord best bereid is om over een vertrek van de speler te praten.

De meest relevante vraag is nu hoe Kalou zélf met deze boodschap omgaat. In de kern komt het erop neer dat Feyenoord veel geld wil zien voor de speler en bereid was om de mogelijkheden in Portugal af te tasten. Anders gezegd: Kalou mocht eventueel wel naar Benfica (dat de speler zou huren van de investeerders) maar niet naar PSV. Spelersagent Rodger Linse liet al weten, dat deze manier van zaken doen slecht gevallen is in kamp-Kalou.

Alle tumult heeft de arbeidsrelatie tussen Feyenoord en Kalou ernstig verstoord. Kalou is op de hoogte van het feit dat de slavernij anderhalve eeuw geleden werd afgeschaft. Hij wil Nederlander worden, wil met Nederland naar het WK voetbal in 2006 en wil zijn loopbaan bij PSV voortzetten. Omdat hij dit seizoen bij PSV in de Champions League kan spelen.

Zo ontrolt zich voor PSV het best denkbare scenario. De speler zal, gezien de bereidheid van Feyenoord om hem te verkopen c.q. het gegeven dat dit mogelijk achter zijn rug al gebeurd is, niet langer voor de Rotterdamse club willen uitkomen. Ook de vijandige houding van het publiek is daar debet aan. Feyenoord lijkt geen andere keuze meer te hebben dan snelle verkoop van Kalou, teneinde nog voor de FIFA-deadline van 31 augustus een of meerdere vervangers aan te trekken en zo het legioen gerust te stellen. Misschien hoeft PSV zijn bod van acht miljoen euro niet eens meer te verhogen. De kans dat Kalou een arbitragezaak gaat aanspannen om onder zijn contract uit te komen, is groter dan ooit.

Als het zover komt, is PSV waarschijnlijk de lachende derde. Dan kan het zonder schroom een vijfjarig contract opmaken voor de twintigjarige spits. Het shirt met het nummer 10 ligt al op hem te wachten.
Sweet dreams

Er hangen iets teveel pubertjes rond in het centrale kalou-topic, ik bediscusieer het liever hier
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 19:12:52 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29543304
hoopvol bericht maar ik heb de hoop opgegeven, als hij nog mocht komen is dat een bonus maar ik ga er niet vanuit
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:40:37 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29544054
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef rubbereend het volgende:
hoopvol bericht maar ik heb de hoop opgegeven, als hij nog mocht komen is dat een bonus maar ik ga er niet vanuit
Same here, als hij komt is het mooi meegenomen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')