abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:53:22 #271
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29537921
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k wou dat t al 1 september was
Het is absoluut noodzakelijk dat Lee blijft!!! Als hij weg gaat zie ik het echt somber in......
pi_29539981
En de Engelse pers heeft nog steeds niets gemeld over Fredje, dus of het nou wel waar was...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:47:23 #273
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29542730
quote:
Wordt PSV lachende derde in spel rond Kalou?

Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Woensdag 10 augustus 2005 - De soap rond Salomon Kalou nadert zijn laatste aflevering. Als de publicaties in het Algemeen Dagblad de afgelopen dagen één ding duidelijk hebben gemaakt, is het wel dat er rond de Ivoriaanse spits een spel wordt gespeeld, waarvan Feyenoord de verliezer dreigt te worden. Of de handtekening van een ’gevolmachtigd Feyenoorder’ over de ’verkoop’ van Kalou nu vals is of niet, vaststaat dat technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord de deur voor onderhandelingen met een Portugese investeringsmaatschappij open heeft gezet en gehouden. Ook sms’jes van zijn hand hebben de zaakwaarnemers van Kalou ervan overtuigd dat Feyenoord best bereid is om over een vertrek van de speler te praten.

De meest relevante vraag is nu hoe Kalou zélf met deze boodschap omgaat. In de kern komt het erop neer dat Feyenoord veel geld wil zien voor de speler en bereid was om de mogelijkheden in Portugal af te tasten. Anders gezegd: Kalou mocht eventueel wel naar Benfica (dat de speler zou huren van de investeerders) maar niet naar PSV. Spelersagent Rodger Linse liet al weten, dat deze manier van zaken doen slecht gevallen is in kamp-Kalou.

Alle tumult heeft de arbeidsrelatie tussen Feyenoord en Kalou ernstig verstoord. Kalou is op de hoogte van het feit dat de slavernij anderhalve eeuw geleden werd afgeschaft. Hij wil Nederlander worden, wil met Nederland naar het WK voetbal in 2006 en wil zijn loopbaan bij PSV voortzetten. Omdat hij dit seizoen bij PSV in de Champions League kan spelen.

Zo ontrolt zich voor PSV het best denkbare scenario. De speler zal, gezien de bereidheid van Feyenoord om hem te verkopen c.q. het gegeven dat dit mogelijk achter zijn rug al gebeurd is, niet langer voor de Rotterdamse club willen uitkomen. Ook de vijandige houding van het publiek is daar debet aan. Feyenoord lijkt geen andere keuze meer te hebben dan snelle verkoop van Kalou, teneinde nog voor de FIFA-deadline van 31 augustus een of meerdere vervangers aan te trekken en zo het legioen gerust te stellen. Misschien hoeft PSV zijn bod van acht miljoen euro niet eens meer te verhogen. De kans dat Kalou een arbitragezaak gaat aanspannen om onder zijn contract uit te komen, is groter dan ooit.

Als het zover komt, is PSV waarschijnlijk de lachende derde. Dan kan het zonder schroom een vijfjarig contract opmaken voor de twintigjarige spits. Het shirt met het nummer 10 ligt al op hem te wachten.
Sweet dreams

Er hangen iets teveel pubertjes rond in het centrale kalou-topic, ik bediscusieer het liever hier
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 19:12:52 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29543304
hoopvol bericht maar ik heb de hoop opgegeven, als hij nog mocht komen is dat een bonus maar ik ga er niet vanuit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:40:37 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29544054
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef rubbereend het volgende:
hoopvol bericht maar ik heb de hoop opgegeven, als hij nog mocht komen is dat een bonus maar ik ga er niet vanuit
Same here, als hij komt is het mooi meegenomen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29545030
Mjah dan kunnen we van dat geld Bouaouzan kopen. Die hoeft maar 1, mischien 2 wedstrijden te spelen dan met maar 1 missie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 20:34:56 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29545293
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:23 schreef Kaap het volgende:
Mjah dan kunnen we van dat geld Bouaouzan kopen. Die hoeft maar 1, mischien 2 wedstrijden te spelen dan met maar 1 missie.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29546162
quote:
Jullie staan bekend met slechte aankopen en dan daarbij veel geld uitgeven
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:33:11 #279
81576 The_M
pi_29550520
quote:
Precies....maar een seizoen met Kalou en Lee of een seizoen zonder Kalou en Lee kan er heel verschillend uit zien
pi_29551079
quote:
En sommige mensen zijn slechte verliezers
Yeah baby Yeah!
pi_29551989
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef The_M het volgende:

[..]

Precies....maar een seizoen met Kalou en Lee of een seizoen zonder Kalou en Lee kan er heel verschillend uit zien
Verschil tussen spelen om het kampioenschap en spelen om de play off plaatsen lijkt me idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29555651
quote:
Zo denk ik er ook over. En vooral zoeken naar andere opties.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29555688
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Idd, niet zoals Ajax verleden jaar wedden op één paard (Koné)
Yeah baby Yeah!
pi_29557946
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En sommige mensen zijn slechte verliezers
Ach ze kunnen hem waarschijnlijk niet eens betalen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:34 #285
81576 The_M
pi_29558317
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Precies, zoeken naar andere opties, helemaal nu Lazovic weg gaat bij Feyenoord. Het lijkt me nu wel 100% zeker dat Kalou bij Feyenoord blijft....

Er is trouwens vrijwel geen info geweest over eventuele nieuwe spelers voor PSV naast Kalou. Ze zullen zich toch niet blind gestaard hebben op Kalou en toch ook andere opties hebben? Ik hoop het wel, want er MOET nog een vervanger voor Park komen
pi_29558639
Ik zie in Robert de vervanger voor Park.
pi_29558918
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik niet.

Robert is meer iemand voor centraal voorin, niet iemand die zwerft tussen middenveld een aanval.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29559053
Robert zou ook op de flanken terecht kunnen is gezegt toen hij werd gehaald dus ik zou hem dan wel een kans geven
pi_29559164
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Robert zou ook op de flanken terecht kunnen is gezegt toen hij werd gehaald dus ik zou hem dan wel een kans geven
Oke, dat is inderdaad gezegd.

Maar toch, zie ik liever nog iemand er bij komen. Robert is m.i. niet beweeglijk genoeg om net als Park voor veel gevaar te kunnen zorgen vanaf die positie.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29559606
Van mij hoeft er niet echt nog iemand bij te komen op Kalou na misschien.
Maarja we zullen zien he
pi_29559638
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind Robert toch wel een andere type speler dan Park
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:27:27 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29559775
Er moet absoluut nog een vervanger voor Park komen en PSV moet zich niet blind staren op Kalou want die komt toch niet meer dit jaar.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:30:06 #293
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29559815
Met alle ontwikkelingen die er de laatste week geweest zijn zou ik het idd niet raar meer vinden als Kalou toch naar PSV gaat. Rare gang van zaken allemaal waar alle partijen debet aan zijn geweest.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:44:54 #294
81576 The_M
pi_29560080
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:30 schreef Noca het volgende:
Met alle ontwikkelingen die er de laatste week geweest zijn zou ik het idd niet raar meer vinden als Kalou toch naar PSV gaat. Rare gang van zaken allemaal waar alle partijen debet aan zijn geweest.
Lazovic is zo goed als verkocht aan Leverkusen, dus Kalou komt echt niet meer

En tegen Ajax werd toch wel erg duidelijk dat we een type Park missen, zeg maar de "schakel" tussen het middenveld en de aanval.....Maar wie weet kan een fitte Vayrynen dat
pi_29560209
Ik de Fin niet de meters van park maken.
pi_29561696
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik de Fin niet de meters van park maken.
Ga je voor de George Best award TLK

Ik denk niet dat we persé eenzelfde speler als Park moeten halen. We zijn in één jaar gewend geraakt aan de manier waarop Park speelt, maar dat is niet de enige optie. Bijvoorbeeld een Kalou of een Robert zou heel anders spelen, maar kan ook erg effectief zijn. Laten we gewoon een extra buitenspeler halen, niet persé een Park-kopie
pi_29562920
De George Best award had ik dit jaar al moeten winnen.. op zijn minst ervoor genomineerd worden.

Maar moet zijn:Ik denk niet dat de Fin de meters van Park zal kunnen maken.

En een type Park speler zal PSV echt niet halen dus dan kom je zowiezo op iets anders uit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2005 @ 18:52:11 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29563764
k zie zo snel ook geen speler met de kwalitieten van Park die haalbaar voor ons is. K ben helaas niet zo ingevoerd in Zuid Amerika want daar komen altijd vele namen voorbij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29563935
Ik ken alleen wat spelers uit Europa en daar zie ik geen vervanger.
pi_29563950
Ik maak het nieuwe topic wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')