abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29517125
Ik vond jullie aanval vrijdag met VOH(de eerste helft dus) gevaarlijker dan de 2de helft(met Robert in de spits dacht ik).
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29517164
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond jullie aanval vrijdag met VOH(de eerste helft dus) gevaarlijker dan de 2de helft(met Robert in de spits dacht ik).
ik ook
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29517206
Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd dat VoH ter discussie staat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29517320
Tegen Heracles zou ik gewoon Robert én Jan opstellen. In een 4/4/2 of 4/2/4 (bij balbezit) .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:52:45 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29517375
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd dat VoH ter discussie staat.
Tja ik zie liefst beide erin staan .... ik heb echt veel vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. een gevoel zeg maar...
Jan staat trouwens niet ter discussie bij mij, ach we zullen zien wat Guus ervan maakt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:45:52 #231
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29518197
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:52 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Tja ik zie liefst beide erin staan .... ik heb echt veel vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. een gevoel zeg maar...
Jan staat trouwens niet ter discussie bij mij, ach we zullen zien wat Guus ervan maakt.
Maar Farfan staat zeker niet ter discussie....Ik zie op dit moment liever Farfan dan Robert...
pi_29518369
Ik vind Jan een goede en handige spits, maar geen topper. Toch was VoH vrijdag inderdaad dreigender dan Robert. Maar Robert heeft al vaker laten zien makkelijk te scoren. De keuze is voor Guus dus niet eenvoudig. Misschien is 4-4-2 idd een goede optie, maar Farfan heeft ook bewezen in de basis thuis te horen. Ik zou dus telkens wisselen tussen VoH en Robert om te kijken wat het beste uitpakt. Het grootste probleem is nu eigenlijk meer de linksvoor (of rechts, ligt eraan waar je Farfan neerzet), omdat Afellay daar niet thuishoort en dus weinig potten kan breken. Is Beasley eigenlijk al fit?
We sure are cute for two ugly people.
pi_29518390
Tegen Heracles kan je moeiteloos 4-3-3 spelen, lijkt me. Alleen denk ik inderdaad dat momenteel de fitte spelers meer geschikt zijn voor 4-4-2, tenzij Beasley al weer mee kan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29518837
MM ik ken je al bijna niet meer terug met die avatar
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:14:20 #235
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29519950
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-----Beasley-------------VoH------------Farfán-----
---------------------------------------------------
---------------Cocu-------------Vayrynen-----------
------------------------Simons---------------------
------^^^---------------------------------^^^------
------Lee--------------------------------Ooijer----
------------------Bouma--------Alex----------------
------------------------Gomes----------------------

Zoveel mogelijk verder gaan met de oude garde en de nieuwe aankopen vertrouwen geven. Dat lijkt mij het beste.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29520032
LOL
nu je het zegt, ben zo gewend van een oranje V Basten avatar dat ik hem niet meer zie
pi_29520248
Beasley is toch geblesseerd?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:47:42 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29521095
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:

[ code verwijderd ]

Zoveel mogelijk verder gaan met de oude garde en de nieuwe aankopen vertrouwen geven. Dat lijkt mij het beste.
Robert ipv Beasley en ik ben t met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29521454
Hetzelfde hier
pi_29521752
Robert op links lijkt me niets... Is geen flankspeler net zo min als VoH. Dan nog liever Afellay nog een kansje op die positie geven.
pi_29522204
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef ASSpirine het volgende:
LOL
nu je het zegt, ben zo gewend van een oranje V Basten avatar dat ik hem niet meer zie
Verandering is goed. Zie PSV vorig seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29522242
Waarom koopt PSV Daniel de Ridder niet? Kerel is goedkoop, heeft potentie, is gemotiveerd (wraak op Ajax) en lijkt me typisch een speler die Hiddink beter kan maken (Ja beetje nergens op gebaseert, maar toch leuk om te zeggen). Toch wel een beetje type Park lijkt mij, of sla ik nu volledig de plank mis?
pi_29522277
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
Robert op links lijkt me niets... Is geen flankspeler net zo min als VoH. Dan nog liever Afellay nog een kansje op die positie geven.
Robert gaat dan op rechts en Farfan op links.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:35:28 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522315
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:28 schreef peksin het volgende:
Waarom koopt PSV Daniel de Ridder niet? Kerel is goedkoop, heeft potentie, is gemotiveerd (wraak op Ajax) en lijkt me typisch een speler die Hiddink beter kan maken (Ja beetje nergens op gebaseert, maar toch leuk om te zeggen). Toch wel een beetje type Park lijkt mij, of sla ik nu volledig de plank mis?
ben wel een beetje gecharmeerd van de Ridder.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:35:37 #245
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29522316
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
Waarom Afellay dan weer wel? In de voorbereiding heeft hij nauwelijks op die plek gespeeld en afgelopen vrijdag deed hij het daar gewoon slecht.

Persoonlijk vind ik hem beter tot z'n recht komen op een centralere plek op het middenveld. Maar dan wel tegen kleinere tegenstanders of als wissel tijdens een wedstrijd mom een aanvallende impuls te geven.
pi_29522334
quote:
pi_29522429
quote:
De Ridder zou nooit naar PSV willen. Hij is een echte Ajacied en wil alleen naar het buitenland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29522491
Het zou wat zijn als blijkt dat die valse handtekening door een PSV bestuurslid ofzo is geplaatst
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:54:14 #249
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29522518
Maar wat schiet De Ridder daarmee op?

In principe zal hij achter Farfán of Beasley staan als het om een basisplaats op rechtsvoor en op het middenveld barst het nu al van de concurrentie bij PSV.

Dat is bij Ajax nu ook zo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:18:00 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522769
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef Spideyman het volgende:
Maar wat schiet De Ridder daarmee op?

In principe zal hij achter Farfán of Beasley staan als het om een basisplaats op rechtsvoor en op het middenveld barst het nu al van de concurrentie bij PSV.

Dat is bij Ajax nu ook zo.
maar hij gaat wel naar een mooiere club
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Waarom Afellay dan weer wel? In de voorbereiding heeft hij nauwelijks op die plek gespeeld en afgelopen vrijdag deed hij het daar gewoon slecht.

Persoonlijk vind ik hem beter tot z'n recht komen op een centralere plek op het middenveld. Maar dan wel tegen kleinere tegenstanders of als wissel tijdens een wedstrijd mom een aanvallende impuls te geven.
helemaal mee eens
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')