ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond jullie aanval vrijdag met VOH(de eerste helft dus) gevaarlijker dan de 2de helft(met Robert in de spits dacht ik).
Tja ik zie liefst beide erin staan .... ik heb echt veel vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. een gevoel zeg maar...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd dat VoH ter discussie staat.
Maar Farfan staat zeker niet ter discussie....Ik zie op dit moment liever Farfan dan Robert...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik zie liefst beide erin staan .... ik heb echt veel vertrouwen in Robert.. waarom weet ik niet.. een gevoel zeg maar...
Jan staat trouwens niet ter discussie bij mij, ach we zullen zien wat Guus ervan maakt.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | -----Beasley-------------VoH------------Farfán----- --------------------------------------------------- ---------------Cocu-------------Vayrynen----------- --------------------------------------------------- ------------------------Simons--------------------- ------^^^---------------------------------^^^------ ------Lee--------------------------------Ooijer---- ------------------Bouma--------Alex---------------- --------------------------------------------------- ------------------------Gomes---------------------- |
Robert ipv Beasley en ik ben t met je eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Zoveel mogelijk verder gaan met de oude garde en de nieuwe aankopen vertrouwen geven. Dat lijkt mij het beste.
Verandering is goed. Zie PSV vorig seizoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef ASSpirine het volgende:
LOL
nu je het zegt, ben zo gewend van een oranje V Basten avatar dat ik hem niet meer zie
Robert gaat dan op rechts en Farfan op links.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
Robert op links lijkt me niets... Is geen flankspeler net zo min als VoH. Dan nog liever Afellay nog een kansje op die positie geven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:28 schreef peksin het volgende:
Waarom koopt PSV Daniel de Ridder niet? Kerel is goedkoop, heeft potentie, is gemotiveerd (wraak op Ajax) en lijkt me typisch een speler die Hiddink beter kan maken (Ja beetje nergens op gebaseert, maar toch leuk om te zeggen). Toch wel een beetje type Park lijkt mij, of sla ik nu volledig de plank mis?
Waarom Afellay dan weer wel? In de voorbereiding heeft hij nauwelijks op die plek gespeeld en afgelopen vrijdag deed hij het daar gewoon slecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
Robert op links lijkt me niets... Is geen flankspeler net zo min als VoH. Dan nog liever Afellay nog een kansje op die positie geven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:28 schreef peksin het volgende:
Waarom koopt PSV Daniel de Ridder niet? Kerel is goedkoop, heeft potentie, is gemotiveerd (wraak op Ajax) en lijkt me typisch een speler die Hiddink beter kan maken (Ja beetje nergens op gebaseert, maar toch leuk om te zeggen). Toch wel een beetje type Park lijkt mij, of sla ik nu volledig de plank mis?
De Ridder zou nooit naar PSV willen. Hij is een echte Ajacied en wil alleen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:28 schreef peksin het volgende:
maar hij gaat wel naar een mooiere clubquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef Spideyman het volgende:
Maar wat schiet De Ridder daarmee op?
In principe zal hij achter Farfán of Beasley staan als het om een basisplaats op rechtsvoor en op het middenveld barst het nu al van de concurrentie bij PSV.
Dat is bij Ajax nu ook zo.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waarom Afellay dan weer wel? In de voorbereiding heeft hij nauwelijks op die plek gespeeld en afgelopen vrijdag deed hij het daar gewoon slecht.
Persoonlijk vind ik hem beter tot z'n recht komen op een centralere plek op het middenveld. Maar dan wel tegen kleinere tegenstanders of als wissel tijdens een wedstrijd mom een aanvallende impuls te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |