Eh, ik geloof dat er nog wel een overschrijvingsregeling was oid, maar dat heb ik maar niet gedaan. Aangezien het via creditcard net zo makelijk of misschien wel makkelijker is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
je kan geld overschrijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
bij de stores in de buurt heb je het ook ja, alleen is de korting daar minder, daar krijg je wel 6%quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef davidov het volgende:
vraag me dan af of die regeling er ook is als ik gewoon naar de apple store ga...zitten er 2 bij mij in de buurt
[edit]
vreemd ik zie idd bij uw bestelling betalen nu staan dat er een minimum is van 1000 euri...lijkt me vreemd voor studenten...
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb 30 gig photo ipod.
stoer ding... heb er iets van 15 gig opstaan en stuk of 120 foto's... wel oke .
Fuckin Ruig !quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelen
Ach het is niet slecht maar heb er niet veel aan op mijn 4g zonder kleur.. maar het is ook niet mijn standaard opstart systeemquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
tonks, hoe bevalt dat linux OS ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |