Ik heb wel hele vage bekenden, maar ik heb geen idee hoe ik die kan bereiken (zijn zulke vage bekenden dat ik geen adres/telnr oid heb) en die ken ik ook niet eens goed genoeg om zomaar wat mee te gaan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:20 schreef Martydekale het volgende:
Ook al heb je misschien geen vrienden (ik heb weinig vrienden), je hebt vast wel een aantal (vage) bekenden. Probeer eens met hen iets af te spreken.
Mijn zusje is een stuk jonger, woont nog thuis, en is nu met haar vriend op vakantie in Turkije.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:35 schreef Raissa het volgende:
Heb je dan geen broers/zussen waarmee je iets kan gaan doen?
Ga werken, dan heb je wel iets te doen.. Ontmoet je gelijk mensen..
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:50 schreef thee-uit-een-kopje het volgende:
[..]
Mijn zusje is een stuk jonger, woont nog thuis, en is nu met haar vriend op vakantie in Turkije.
Ik probeer al maanden een baantje te zoeken. Sta ingeschreven bij elk mogelijk uitzendbureau in de stad, maar er komt nooit wat vrij...![]()
Toen ik nog geen vakantie had (dus nog met mijn studie bezig was) zocht ik al naar een bijbaantje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef Rhoona het volgende:
[..]Je hebt een maand vakantie zeg je net,
maar je bent al maanden op zoek naar een baantje..
Met andere woorden
je verveelt je maanden te pleuris??
Ja idd, zomoeilijk is dat toch niet?!?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
- Zoek een hobby: haal een cursus van internet en volg die, leer bv een taal of stort je op webdesign/fotobewerking ofzo
- Ga naar de bieb en haal een stapel boeken
- Ga elke dag een stuk fietsen, zie je eens iets van je omgeving
- Ga op bezoek bij je opa en oma, vinden ze vast leuk
- Huur een dvd en ga die kijken
- Ga op een terras zitten met een krant/tijdschrift en mensen kijken
- Boek een last minute vakantie
- Pak de trein en ga naar een plaats waar je nog nooit geweest bent
etc. etc. etc. etc.
ik wou dat ik zoveel vrije tijd had
21 (m)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is je leeftijd eigenlijk?
Dat soort evenementen (en ook Dance Valley wat eerder is genoemd) zijn voor mij zowat altijd aan de andere kant van het land.quote:- ga naar een concert van een band/dj/rapgroep die je aanspreekt. daar kun je alleen naar toe en ookal ontmoet je daar mensen, het is helemaal niet raar om alleen te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |