Thanks voor de tips in de eerste plaatsquote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef DIA het volgende:
1.je moet gewoon een doel stellen denk ik
2.heb je geen hobbys of dingen die je leuk vind waar je in op kan gaan,
3.of zoek een normaal baantje waar je ook onder de mensen komt ...
4.bel gewoon iemand op om iets te ondernemen ....er is vast wel iemand...
Bedankt voor je tips en reactiequote:Op zondag 10 juli 2005 20:08 schreef thaleia het volgende:
Sommige dingen zijn ook leuker om in je eentje te doen dan andere. Ik zou zelf bijv. niet gauw in mijn eentje naar de bioscoop gaan (waarom weet ik ook niet, je zit immers toch maar zwijgend naar dat scherm te kijken), maar bijv. skaten doe ik zelfs ook liever alleen als er wel iemand mee wil (mijn vrienden gaan te langzaam)
Dus doe gewoon die dingen die je ook in je eentje leuk vindt, en de dingen die je echt kut vindt in je eentje, die bewaar je voor de keren dat er wel iemand mee kan
Ja dat is iets waar ik me echt overheen moet zetten, in mn achterhoofd weet ik heus wel dat ze niet zullen denken: heb je datvervelende mens te zeuren (ofzo) maar ergens overheerst de agst dat ze dat wel zullen doen. Maar dat is dezelfde angst die ik heb om iets te vragen in een winkel of op straat of waar dan ook, bang dat ze me dom vinden ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef DIA het volgende:
je zult zien als jij actie onderneemt naar vrienden/kennissen dat ze jou ook zullen gaan benaderen...
maar idd het is blijkbaar wel een stap voor je die je niet gauw zet
raak je alleen maar meer in je isolementquote:Op zondag 10 juli 2005 20:18 schreef Imberr het volgende:
ik ken het gevoel.. tis kloteik ben er helaas ook nog niet achter wat ik ertegen kan doen..behalve veeeel fok!ken..
![]()
Kijk en dat wil ik dus ook graag sporten! Alleen de stap om in mn eentje naar een sportschool te gaan durf ik weer niet te zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:18 schreef cerror het volgende:
Een hobby of een sport beoefenen kan ook geen kwaad.
Sport is inderdaad een sociaal gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:22 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kijk en dat wil ik dus ook graag sporten! Alleen de stap om in mn eentje naar een sportschool te gaan durf ik weer niet te zetten![]()
Wie heeft het over sportschool?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:22 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kijk en dat wil ik dus ook graag sporten! Alleen de stap om in mn eentje naar een sportschool te gaan durf ik weer niet te zetten![]()
Fietsen ja dat kan ik wel doen goed idee. Maar joggen dat gebeurt hier vrijwel niet dus dan heb ik ook weer het gevoel dat ik me zo "te kijk"zet.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef Kemania het volgende:
[..]
Wie heeft het over sportschool?
joggen/fietsen kan net zo leuk zijn. Vooral fietsen is voor mij dan een lekkere frisse afwisseling van mijn dag.
doe eens gek. je zult verbaasd staan van jezelf....quote:Op zondag 10 juli 2005 20:22 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al in. Maar dan moet ik dus naar de sportschool gaan om te informeren (angst slaat alweer toe dan, het is bijna ziekelijk gewoon ik weet hetquote:Op zondag 10 juli 2005 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Sport is inderdaad een sociaal gebeuren.
Al kan je in je eentje wel fitnessen.
Zodoende zou je eventueel ook wel iemand kunnen ontmoeten?
Per telefoon of iets dergelijks durf je ook niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al in. Maar dan moet ik dus naar de sportschool gaan om te informeren (angst slaat alweer toe dan, het is bijna ziekelijk gewoon ik weet het)
Ik wíst dat ik jou hier zou treffen!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef thaleia het volgende:
Ik ken het wel, niet zozeer dat er niemand is om wat mee te gaan doen want ze gaan toch nooit allemaal tegelijk op vakantie, maar ik kan er zelf slecht tegen als de structuur wegvalt.
Dag plannen , verstand op 0, glas wiskey v/t vorenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al in. Maar dan moet ik dus naar de sportschool gaan om te informeren (angst slaat alweer toe dan, het is bijna ziekelijk gewoon ik weet het)
Ik ga na de vakantie het laatste jaar in van het vwo en daarna dus studeren en op kamers ergens in een "grote" stad zeg maar, ik woon nu in Friesland. En ik hoop dat dat de kans voor mij is om veel mensen te leren kennen waar ik wel een hechte band mee op kan bouwen, en niet een oppervlakkige schoolrelatie.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:28 schreef thabit het volgende:
Een groot voordeel als je eenmaal een baan hebt: je hebt dan niet meer verplicht vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |