Ik denk niet dat De Rooy erg veel sponsors nodig heeft. Die kerel heeft massa's geldquote:Op maandag 21 november 2005 20:00 schreef tenharkeldakar het volgende:
weet je wat het is met bekende nederlander en dakar
ik weet toevallig dat tim en tom coronel met verschillende teams in contact waren
maar tim en tom willen wel rijden maar willen niks betalen.
hun willen hun naam er aan verbinden en denken dan dat er wel een grote sponser komt maar dat is dus niet zo.
en ze hebben wel race ervaring maar wijnig tot geen rally ervarin en dat telt meer
een dakar team trekt wel sponser met bekende dakar namen als:
jan de rooy meervoudig winaaaren deze dakar wordt zijn 10de dakar
eric verhoef paar keer in de top 10 ge eindigd
bob ten harkel 2 voudig dakar winnaar in de T1 klasse en 2 keer 10de algemeen en werd ik 1994 en 1998 door mitsubishi fabriek japan en ralliart japan uit geroepen tot beste rijder van het jaar.
zo zijn er nog meer nederlandse namen die kwa dakar ervaring meer sponser opleveren en dat levert geld op dakar is gewoon een super dure sport
En ik kan het bevestigen, de moeite en het geld dat erin gestoken wordt is echt vele malen groter dan mensen denken, en toch willen de deelnemers het steeds weer opnieuw doen voor die 2-3 weekjes plezier in de woestijn, en dat is dus de kracht van Dakar.quote:Op maandag 21 november 2005 20:37 schreef tenharkeldakar het volgende:
ja die jongens zullen ook zelf veel geld er in stoppen maar de rooy krijg ook behoorlijk veel geld van Gauloises.
ik ben al 10 jaar zeer dicht betrokken bij het dakar gebeuren.
ik ben de zoon van bob ten harkel en ik zie natuurlijk hoe het erbij ons in de werkplaats aan toe gaat tijdens de dakar voorberijding en dat is niet niks.
en ik kan je vertellen dat er meer geld en werk voor nodig is dan somige mensen denken
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:41 schreef robodorK het volgende:
voor iedereen die een beetje opgewonden word als ie beelden ziet van dakar: http://www.rtl.nl/sport/dakar2005/video/
http://eurosport.tf1.fr/h(...)_evt6746_page2.shtml
veel kijkplezier!
Op de officiele site staat dat er al een special is van 83 km op 31-12 en een Liaison of 186 km.quote:
Ik vermoed dat ze aan het onderhandelen zijn met de organisatie voor welk bedrag ze dit jaar mogen winnen of zoquote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef komrad het volgende:
hoe is het momenteel met de russische concurrentie?
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze aan het onderhandelen zijn met de organisatie voor welk bedrag ze dit jaar mogen winnen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |