Mij ook. Ik hoop dat het groter word en niet eenmalig is. Eventueel ook andere (oudere) voertuigen erbij.quote:
Idem. Vooral omdat ze voor mijn gevoel veel meer op zichzelf zijn aangewezen. Lijkt me geweldig om zelf ook een tocht van een paar dagen op de motor te maken op die manier. Machine aan de praat houden, navigeren, kampje opzetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef dubidub het volgende:
Ik heb echt veel ontzag voor die motormuizen. Die hebben het volgens mij echt FOK!king zwaar. Niet dat de auto's/vrachtwagens het licht hebben, maar om de een of andere manier hebben die motorrijders een streepje voor bij mij
Deze ooto staat trouwens de koop!! Voor 147.500 is die van jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Ginaf X-3331
Eigenaar: team Dakar sport
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens Mack en speciaal transportdag
de route is bekend gemaakt, stata naar ik meen in het 4wd en SUV Magazinequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef jochem8 het volgende:
Ben heel benieuwd naar de route. Zit op het moment in Málaga, en op het moment dat de rally langskomt ook nog, dus ik denk dat ik een kijkje ga nemen bij de grens waar ze oversteken.
Ik vrees ook van niet. Maar ik neem aan dat de route vast nog wel ergens online of op de Dakar-site komt te staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de route is bekend gemaakt, stata naar ik meen in het 4wd en SUV Magazine
Maar die zullen ze bij jou wel niet in de kiosk verkopen
http://www.amsterdamdakar.comquote:Op maandag 7 november 2005 11:21 schreef stinkie het volgende:
Amsterdam - Dakar is toch ook pas van start gegaan? Erg weinig van gehoord, zelfs niet als smaakmakertje
De vorige keer dat ne Hummer mee deed, was het een grote flop. En voor een nieuwe auto is het simpleweg onmogelijk de dakar te winnen. Dat is hetzelfe als zeggen dat Minardi volgend jaar kampioen Formule 1 word. (tenzij je (overheid) de organisatie omkoopt uiteraard, maar daarvoor is het een Franse rally)quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef robodorK het volgende:
Ik ben retebenieuwd naar de prestaties van die hummer met die amerikaan. Die amerikaan gaat echt voor de winst namelijk en rijd als een gek (afgelopen jaar deed ie t niet slecht in de nissan)
Maar nog nieuwsgieriger ben ik naar het team de rooy. Ik heb er nog niks van gehoord. Wanneer gaat hun nieuwe site on line? Ik kan niet w8en.
Als iedereen nou ff alle interessante links die die kent van dakarteams hier post. Dan ben ik jullie dankbaar.![]()
Niet helemaal waar natuurlijk, het is wel een verschil dat in de Formule 1 de teams miljoenen en miljoenen in de auto's pompen, als er een nieuw team komt met veel rally ervaring en heel veel geld maar die gewoon nog nooit Dakar hebben gereden, dan is er een kans dat ze de 1ste keer winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige keer dat ne Hummer mee deed, was het een grote flop. En voor een nieuwe auto is het simpleweg onmogelijk de dakar te winnen. Dat is hetzelfe als zeggen dat Minardi volgend jaar kampioen Formule 1 word. (tenzij je (overheid) de organisatie omkoopt uiteraard, maar daarvoor is het een Franse rally)
Zoals Nissan en Volkswagen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef JosvG het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk, het is wel een verschil dat in de Formule 1 de teams miljoenen en miljoenen in de auto's pompen, als er een nieuw team komt met veel rally ervaring en heel veel geld maar die gewoon nog nooit Dakar hebben gereden, dan is er een kans dat ze de 1ste keer winnen.
Mooie fotoquote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Baan1980 het volgende:
Ohja, en Karel Loprais is druk bezig geweest om zijn Tatra wat competatieve te maken... denk echter niet niet dat ze de DAF`s kunnen bij houden![]()
[afbeelding]
Ik weet niet of ik daar de details al over bekend mag makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals Nissan en Volkswagen?
Doet je pa ook weer mee?
Hey van Genugtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:45 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de details al over bekend mag makenIk zal het straks even vragen, er is iig veel in het team geschoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |