quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind vooral de Trucks het mooist in de Dakar rally
En geen trekker-opleggers meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef MewBie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die grote 8x8's niet meer meedoen
![]()
Nog wat informatie van de site:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef Baan1980 het volgende:
Zondag zullen er een aantal in Rotterdam aanwezig en probeer dan wat pics te schieten !!
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Das geen parijs-Dakar, das trucktrail.
Ik heb ze toen ik nog op de middelbare school zat, en dat is max 8 jaar geleden ook nog zien rijden in de Dakarquote:
Helemaal niet jammer. 'vroeger'was het gewon altijd een spannende strijd tussen de DAFs, de mercedes van Groine, de Unimogs, De LIazzen, de Tatra's en de Kamazzenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:52 schreef One_conundrum het volgende:
leuk speelgoed altijd, jammer dat die russen ook weer meegaan doen...
De Unimog dubbele cabine is van Fast & Speed en de Ginaf F2222 heeft dit jaar dienst gedaan bij MD-Trucks, nu heten ze "dutch team dakar" en zijn een stel motorcoureurs. De 2 trucks hebben als T5 meegedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet toevallig iemand van welk team die Unimog op de bovenste foto is? En de Ginaf F2222?
Hopen dat ze dit jaar meer luck hebben hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ben benieuwd wat de rooy komend jaar gaat laten zien...
hoop dat het ze nu allemaal wel mee zit, zo ook hans bekx....
nie nurmoal!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |